27 Ekim 2010 Çarşamba

HAK VERİLMEZ ALINIR HEM DE SÖKE SÖKE !

57 Oğlumla yazın yaşadığımız bana Ağustos ayını zehir eden bir yüzme kursu maceramız vardı bizim.

Oğlum 4 haftalık yüzme kursuna sadece iki kez gidip havuzda 10'ar dakikadan fazla kalamadığı ve akabinde rahatsızlandığı için kursa devam edemediği halde, ücret iadesini istedim diye bana bir sürü olay çıkartan bir kuruma ağustostan beri savaş açtım ben.

Tek başıma !! Arkamda hiç bir tanıdık sırt, ya da torpil olmadan.

Bu gün de şikayetimi Tüketici Mahkemesi'ne taşıyorum.

Sıradan bir vatandaş olarak hakkımı arıyorum.

Kazanırsam ne ala, kazanamasam da önemli olan susmamak ve iyi savaşmaktır en azından karşı taraf mahkemelik olduğunda bunu anlayacaktır !!!

Bu yaşadıklarım susan ya da susturulduğu için hakkını arayamayan tüm tüketicilere emsal olsun.

Hadi bakalım rast gelsin, hakkımızı vermeseler bile biz arayıp bulalım.

9 yorum:

lale dedi ki...

Özlemcim aynen bu durumda kaldık ve ücreti ödemek zorunda kaldık. Çünkü dürbünle baksan zor görünen bir ek cümle varmış imzaladığımız sözleşme de...
Sana bol şans diliyorum....

Ateş dedi ki...

:)) AHAH BİSZ BOŞVERMEYİ SEVEN BİR MİLLETİZ DİĞMİ ÇOK GÜZELL UMARIM BAŞARIRSIN ..

denizanasi dedi ki...

çok haklısın. bu hale bu boşvermişlik sayesinde geldik. ben de çok kavgacıyımdır bu konularda. ama yavaş yavaş ben de bu çoğunluğa uymaya başladım :(

Melis Pamuk dedi ki...

Sen elini attıysan halledersin teyzecim, haksızlığa dayanamadığın biliyorum:)

Sema Kurt dedi ki...

Hadi rast gelsin Özlem'cim.

Özlem dedi ki...

Sağol Nur'cum, böyle cesaret verici yorumlar geliyor ya kimse tutamaz beni valla:)
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Sağol canım çok teşekkür ederim.

Özlem dedi ki...

Sağol güzelim çok teşkkür ederim:)

Özlem dedi ki...

Çok çok formalitelr var Lale bildiğin gib değil.
İnceledik, aştık hepsini bakalım sonuç ne olacak?
Ne olursa olsun, mücadele ediyorum ya, uğraşıyorum ya bu da bir şeydir aslında.
Çok teşekkür ederim canım, sevgilerimle...