7 Ekim 2010 Perşembe

BENDEN HABERLER

22
Birkaç haftadır internet ortamında yoktum.

Ne yazı yazabildim ne blog okuyabildim.

Hayatın tam da orta yerine bodoslama düştüm ve anladım ki , internet ortamı ile günlük hayat arasındaki ilişki ters orantılı.

Eğer internete, bilgisayara, yazı yazmaya çok zaman ayırabiliyorsanız günlük hayattan uzaklaşıyorsunuz, tersi durumda sanal alemden uzaklaşmak mümkün. Belki de bu sadece benim için geçerli.

Peki bu arada neler yaptım ?

İşte madde madde anlatayım reel alemimde olup bitenleri :

1- Okullar açıldı. Yeni ders yılı, kitap, defter, kalem silgi ve tabii ders çalışma süreci olanca hızıyla başladı. Bu yıl pek hevesliyiz bakalım Allah bozmasın :)
2- Benim derslerin başlamasına da az kaldı, yeni dönem ders notları ve soru bankaları arasında sıkışıp kaldım, nefes almak istiyorum.
3- Rutin sağlık kontrollerimi yaptırdım. Mamografi , ultrason vs. Neyse ki sonuçlar iyi.
Düşündüm de bıçak sırtında yaşıyoruz aslında, çok dikkat etmeliyiz sağlığımıza çokkk.
4- Annemin kansızlık problemine tam çözüm getirmişken bu sefer de katarakt ameliyatı olması gerektiğine karar verildi ancak sol gözünde retina kırışıklığı varmış doğuştan ( bunu da ilk kez duymuş olduk ) katarakt ameliyatı riskli olabilirmiş şimdi de bununla uğraşıyoruz. Umarım her şey yoluna girer.
5- Bilgisayarım çöktü yine; bir sürü yazım ve www.hayatizlerim.com’a giriş şifrem silindi, her şey sil baştan oldu yani.
6- Sanal alemden uzaklaşıp, reel aleme bodoslama dalan benim hayatımda olmazsa olmaz tek şey, kitap okumak olduğu için bu dönemde bana Ayfer Tunç’un Kapak kızı adlı romanı eşlik etti. Yazarın ilk romanı Kapak kızı ve bildiğim kadar ile son romanı Yeşil peri Gecesi ile bağlantısı olan bir roman. Bu vesile ile Ayfer Tunç severler duyurulur.
7- Yazılarım silinince özellikle kitap tanıtımlarım ve naçizane yemek tariflerim için blog spotta bir sayfa açtım. Sayfamın adı; www.kitapseslerimutfakhalleri.blogspot.com
Böylece www.hayatizlerim.com a kardeş gelmiş oldu?

8- Bu arada sevgili dayıcığım by pas olacak. Eğer tüm tahlilleri olumlu sonuç verirse yarın ameliyat olacak. Ailecek nefesimizi tuttuk bekliyoruz. Bana İstanbul yolu gözüküyor galiba.

Benden haberler şimdilik böyle.

Bakalım işlerimi yoluna koyduktan sonra sanal alemle, gerçek alem arasında denge kurabilecek miyim?

Yeni yazılarda buluşmak üzere :)

8 yorum:

lale dedi ki...

Ben sabah saatlerinde vakit ayırıyorum bloga...herkes uyurken benim uykum kaçmışken:))
Yeşil Peri Gecesini okuyorum şu anda... bitmek üzere... Ayfer Tunç'un Bir Deliler Evinin Yalan yanlış Anlatılan Kısa Tarihini okumadıysan mutlak oku derim. Bnmece 2009 yılının kitabıydı...
Anneciğine ve Dayına geçmiş olsun....

beenmaya dedi ki...

geçmiş olsun dayına şimdiden. ist.a gelince ara lütfen...

Aysema dedi ki...

Sağlık önemli, çok geçmiş olsun.

Flame dedi ki...

Özlemcim geçmiş olsun öncelikle.. Sağlık sorunun olmamasına çok sevindim. Sanal dünyadan ayrı da olunmuyor ama :pp dayın için de geçmiş olsun canım. Bir sorun çıkmaz umarımmmm.. Sevgiler, Alev..

ateş böceği dedi ki...

Dayına çok geçmiş olsun ,senin iyi olman sevindirici :))

blog sayfanın linkini verirmisin ve ayrıca murlu bir gün diliyorum

Özlem dedi ki...

Sanal dünyadan ayrı olmak çok zor Alev'cim haklısın.
Nefesimizi tuttuk dayımın ameliyatını bekliyoruz canım.
Çok teşekkürler kocaman sevgiler:)

Özlem dedi ki...

Sağlığımız en değerli hazinemiz.
Çok çok teşekkür ederim.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Lale'cim, Ayfer Tunç'un kötü diyebileceğim hiç bir romanını okumadım henüz.
Yeşil Peri Gecesi de mutlaka okunacak.
Çok teşekkür ederim, sağlık dileklerin için.
Sevgilerimle...