12 Mayıs 2010 Çarşamba

PAPATYA TARLASI

ssa42322

Kendi anlatmadı, nedense sevmiyor kendinle ilgili konuşmayı.

Pazar günü öğretmenini anneler günü için birlikte aradığımızda öğretmeni anlattı.

Cuma günü öğretmen sınıftaki öğrencilere “ Anneniz sizin için ne ifade ediyor söyleyin ve bununla ilgili bir de resim yapın “ demiş.

Benimki parmak kaldırıp; – “ Öğretmenim annem deyince aklıma koskocaman bir sevgi geliyor “demiş.

Sonra kendisi ile benim resmimi yapmış, ikimiz de gülen surat halindeyiz resimde ve birlikte papatya topluyoruz.

Öğretmen çok beğenmiş resmini.

Parmak kaslarındaki problem yüzünden yazması çok da verimli olmayan oğlum bir de resmin arkasına “ Canım anneme “ yazmış.

O gün okuldan geldiğinde resmi elinde tutarak bana verdi ve “ – Bak anne biz burada senle papatya tarlasında papatya topluyoruz “ dedi hepsi o kadar, diyorum ya sevmiyor kendi ile ilgili konuşmayı.

Öğretmeni “ Onlar bu yıl okuma ve yazmayı öğrenmekle çok büyük bir dağ devirdiler, yaptıkları çok önemli, senin oğlan ise bu dağın iki iç kat büyüğünü devirdi ” dedi.

Oğlum okuyor, yazıyor artık; dönem başına göre kendini aştı ya, budur benim bu yıl ki anneler günü hediyem . . .

18 yorum:

Delfina dedi ki...

Çok duygulandım Özlemcim,o nasıl bir sevgidir o oğluşun gözlerine,yüreğine yansıyan.Nie başarılar onun olsun bu güzel annesi sayesinde...

Sevgiler,çiçekler olsun benden de...

Nurşen dedi ki...

Hep birbirinizin gönlünde olun Özlemciğim...
İlk kademeyi aştın, hadi bakalım kolay gelsin. Okuma-yazmayı öğrendin ya gerisi çorap söküğü:))
Daha sırada bekleyen LGS'ler, OKS'ler, ÖSS'ler (ben bunları unuttum artık daha ne vardı), deneme sınavları, bayramlar, seyranlar, pilav günleri, kutlamalar ay ay ay...
Allah yardımcın olsun diyorum, bunların her biri annelere ayrı bir yük olsa da çocuğunun gözlerinden yansıyan ışık ve sevgi en büyük armağandır insana...
Zorlu büyüme sürecinizde elele, kolaylıklar, sağlıklar diliyorum her ikinize de:))

beenmaya dedi ki...

ne denir ki bu duruma harikasınız siz. hep de böyle kalın dilerim :))

aydan atlayan kedi dedi ki...

Sizi arı gibi çizmiş farkında mısın Özlem? Çok güzel bir resim bu çok çok güzel...

Aysema dedi ki...

Öyle çabuk büyüyorlar ki... Büyürken de hep şaşırtıyorlar. Mutluluklarınız artarak sürsün...

Ezgi dedi ki...

Öperim ben o kuzucuğu ya.Çok güzel olmuş resmi...
Mutluluğunuz daim olsun...
Sevgiler

Melis Pamuk dedi ki...

Çok güzel bir resim bu teyze.
Alpcan çok seviyor rtesim yapmayı zaten.

Özlem dedi ki...

Çok seviyor, ona bu gün bir sürü resim defteri boya kalemleri falan aldım bakalım beğenecek mi?

Özlem dedi ki...

Sağol Ezgi'ciğim, mutlluk hepimizin yanında olsun, her zaman...

Özlem dedi ki...

Çok çok teşekkür ederim, hepimiz mutlu olalım.
Sevgiler...

Özlem dedi ki...

Sağol canım, teşekkür ederim güzel dileklerin için:)

Özlem dedi ki...

Delfina'cığım çok sağol, çok teşekkür ederim canım.

Selma dedi ki...

Harika bir anneler günü hediyesi. Her zaman böyle mutlu olursunuz inşallah.. Sevgiler

Özlem dedi ki...

Çok teşekkür ederim Selma'cım:)

Ramazan Işık dedi ki...

Bir anne daha başka ne bekler ki. Çok güzel bir duygu bu. Okumaya geçen bir yavrunun verdiği tat başka birşeyde yoktur sanırım.
Sevgiler.

mavianne dedi ki...

Kocaman bir sevgi


bu kadar güzel anlatılır anneye aşk
öpüyorum ikinizi de

Özlem dedi ki...

Benim de çok hoşuma gitti:)
Sevgilerimle canım.

Özlem dedi ki...

Büyüdüğüne tanık olmanın yollarından biri de bu Ramazan Bey.
Çok teşekkür ederim.