23 Mayıs 2010 Pazar

DÜNYA DÖNÜYOR SEN NE DERSEN DE!

resim-078
000120031111000400051

Eve geldi, formasını çıkartıp ev giysilerini giydi.

Çok acıktığını söyledi. Bir şeyler hazırladım ben de .

Yerken sohbet ettik biraz.

- “ Biliyor musun dünya dönüyormuş anne “ dedi.

Hayat Bilgisi dersinde öğretmiş öğretmeni ama o bunu büyük bir keşif yapmış gibi söyledi.

Sonra devam etti :

- “ Ama yavaş yavaş dönüyormuş dünya, zaten hızlı dönse bizim de başımız döner di mi anne ? “ dedi. – işte o muhteşem sorularından biri daha !!- Güldüm söylediklerine; yediği tabağı toplayıp, bulaşıkları yıkadım sonra.

O’na : - “ Ah be oğlum, şimdi küçüksün anlamıyorsun, bir zaman gelecek o kadar hızlı dönecek ki dünya, senin de başın dönecek, ben ne ara büyüdüm de bu yaşa geldim diyeceksin” demek istedim . . . vazgeçtim erteledim.

Sonra birlikte mevsim kartı yaptık, dünya döndükçe değişen mevsimleri anlattım ona.
Bir de geceyle gündüzün oluşumunu.
Kara gözlerini kocaman aça aça dinledi beni.

Şimdilik bu kadarı yeter bence.

Dünyanın aslında çok hızlı döndüğünü şimdiden bilmesin o değil mi?

Benim ne zaman kendimi kırklı yaşların içinde bulduğumu, kendisinin ne zaman doğup büyüdüğünü bilmesin o; dünyayı yavaş dönüyor sansın, hızlı döndüğünü anlayınca annesi gibi şaşırıp kalmasın !!!

1. FOTOĞRAF 42 YIL ÖNCE KARLI BİR İSTANBUL AKŞAMI
2. FOTOĞRAF 7 YIL ÖNCE ANTALYA'NIN SICAK TEMMUZ GÜNLERİNDEN BİRİ

19 yorum:

Aysema dedi ki...

Büyümek de güzel be annesi, hele o yaşlarda...

Sağlıkla, mutlulukla büyüsünler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dünya dönüyor, zaman geçiyor, yaşananlar yaşanıyor. Engel olmak istiyorsun bazen dursun dünya, geçmesin zaman diyorsun. Çocuk olsam keşke. Sadece dünya dönüyormuş diyebilsem. Başka hiçbirşey düşünmeden değilmi. Benide çocukluğuma götürdün canım. İyi bir pazar diyorum. Sevgiyle kal.

Ramazan Işık dedi ki...

Çok hoş. Keşke biz de babalarımızın, dedelerimizin bebeklik fotoğraflarını yan yana koyabilseydik. Hayat bir şekilde yaşanıyor ve tükeniyor. Önemli olan onu kaliteli halde geçirmek. Bence o yavruya kaliteyi öğretiyorsunuz. Ne mutlu ona , sizin gibi bir annesi var ve ne mutlu size ki O'nun gibi bir yavrunuz var. Çok mutlu oldum okuyunca. Sanki sınıftaymışım gibi hissettim kendimi. Sevgiler.

pilli petro dedi ki...

artık benim de başımı döndürmeye başladı hızla dönen dünya galiba o çerçeveye girdim ben de:)

ATES BOCEGİ dedi ki...

Anammm yirimm ben onuu yirim ben onuu :)) ne kadarda olan bitenden habersizler nasılda saf ve masumlar..

efsa dedi ki...

:) ne güzel oluyor değil mi, o hayranlık anları. bende geçen gün bezelyenin çarpma ve toplama işlemine aklımdan yanıt verdiğim için. oooo annne süpersin, nasıl yapabildin övgülerine sahip oldum. :)

beenmaya dedi ki...

:))))) çok şanslısınız siz birbirinie sahip olduğunuz için :))

Melis Pamuk dedi ki...

Ne şeker bir çocuk bu çocuk yaaa:)))

Özlem dedi ki...

Bence de:)))

Özlem dedi ki...

Bunu bazen ben de düşünürüm canım:)

Özlem dedi ki...

Çok şeker onlar Efsa'cığım, bizim için basit olan her eşy onlara mucize sanki:)

Özlem dedi ki...

Çok çok temizler ben hâlâ durup durup yerim onu:))

Özlem dedi ki...

Bence de, girmemek mümkün mü zaten?:)

Özlem dedi ki...

Ben de değerli yormunuzu okuyunca çok mutlu oldum Ramazan Bey.
Teşekkür ederim.
Sanırım bütün annelerin isteği nitelikli çocuk yetiştirmek olmalı.
Saygılar, selamlar:)

Özlem dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım, sen de sevgiyle kal:)

Özlem dedi ki...

Oooo, o bayılıyor zaten bir an önce büyümeye:))

Özlem dedi ki...

Ben de böyle düşündüm işte Nur'cum.
Varsın daha bilmesin erken henüz:))

özlem dedi ki...

resime bayıldım anne oğul aynı poz :))) yanlış anlamadım dimi :)))
Biliyor musun ben şu anda zaman denen şeyin nasılda hızlı akıp gittiğini görünce , bazı şeylere yetişememe telaşı alıyor :(

Özlem dedi ki...

Özlem'cim bazen yetişiyorsun, bazen yarım kalıyor hayat böyle galiba.
Yok yok doğru anladın; 35 yıl arayla çekilmiş anne oğul fotoğrafları onlar:))