1 Ekim 2012 Pazartesi

KUĞU, KİTAP, YAĞMUR

Bundan 18 yıl önce bu gün, sabahtan itibaren ciddi bir telaş içindeydim.

Bir gece önceden hiç uyumamıştım, sabah güzel bir kahvaltı yapıp, kuaföre gitmiştim. Kuaförden çıkmam da nerdeyse akşam üzerini bulmuştu.

Sonrası zaten bildik seromoni. Beyaz gelinliğin içinde kuğu gibi olduğumu söylemişti herkes.

Şimdi bakıyorum da üzerinden ciddi ciddi 18 yıl geçmiş. Bu gün evlilik yıldönümümüz
Eskiyoruz; yaş alıyoruz vesselam. Bu akşam karşılıklı sürprizlerle geçecek gibi ...

***
İnanması güç ama hava serinledi buralarda. Hani kendini sıksa yağmur yağacak. Şimdi limonata havalarını yaşıyor Antalya.

***
Bu aralar iki kitabı aynı anda okuyorum. " Asma Pansiyon " ve " Dahiler ve Aşkları".

Asma Pansiyon konusu Bozca Ada'da geçen sıcacık bir roman. Kısa, kolay okunuyor, bitmesin istiyorum okurken. İlk roman mı bilmiyorum ama başarılı buldum romanı.

Dahiler ve Aşkları okumaya geciktiğim bir kitap.
Sayfalarını çevirdikçe şaşırıyorum. Bu yüzden onu da merakla ve hızla okuyorum.

***
Ders notları ile haşır neşirim bir de. Arada molalarda sosyal medya kaçamağı ve blog yazılarımı da katarsak bu aralar diz üstü bilgisayarıma parmaklarım; bilgisayar koltuğuna da bizzat kendim yapışmış durumdayız.

***
Bu kadar kaçamak yeter. Akşam sürprizlerine ve ders notlarıma döneyim; zamanıdır.

Haa bir de yağarsa sonbaharın ilk yağmurunu izleyeceğim büyük bir keyifle :))

32 yorum:

pınar dedi ki...

nice nice yıllar diliyorum sağlıkla ve mutlulukla.Hayat sevdiceklerimizle güzel.

annemahsustan dedi ki...

Nice uzun birlikte seneleriniz olur insallah. Tebrikler...

gonca keskin dedi ki...

güzel günler sizinle olsun, kutlarım :)
sürekli kitaplarla , yazı ile meşgul olmak ne güzel..

laleninbahcesi dedi ki...

Nice güzel yıllara Özlem..Hadi bakalım sürprizler ne olacak nasıl olacak...
Asma Pansiyonu sevmiştim ben, Lizbon'dan sonra Bozcaada'da dinlenmiş gibi olmuştum.


Sevgiler

Arzu Sarıyer dedi ki...

Nice sağlıklı ve mutlu yıllar...Sevgilerle

Nesrin dedi ki...

Daha nice uzun ,mutlu , aşk dolu yıllara :))
gelinlikli fotoğrafını da görmek isteriz ;)
asma pansiyonu bende merak etmiştim .güzelse bende okuyayım
sevgiler

hüznün tadı dedi ki...

Bende kutluyorum ve 28. 38. yıllara diyorum...

okuyan dedi ki...

Nice mutlu seneler diliyorum.
Kitapların ikisi de ilgi çekici. Keyifli okumalar diliyorum.
Sevgilerimle ^-^

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Nice güzel, sağlıklı yıllarınız olsun...
Asma pansiyonu çok sevdim bitmesin diye yavaş yavaş okuyorum:Diğer kitabı biliyorum ama okumadım ,yalnız onunla ilgili bir anım var, karma bir resim sergisine katılmıştım, katılan kişilere bu kitaptan kura ile bir kişi düşecekti ve onunla ilgili bir resim çalışması yapacaktı bana Shakespeare düştü, ben de çalıştım çok güzel bir sergi olmuştu:))

pie kurabiye dedi ki...

Nice nice yıllara,sevgiyle,huzurla.Mutluluğun daim olsun.

nil dedi ki...

daha nice nice yıllarınız olsun canım, 28, 38,48... sen anlat biz dinleyelim, olur mu.. sevgiyle :)

mehtap dedi ki...

Özlemciğim merhabalar, nice nice güzel yıllara eşinle ve tüm sevdiklerinle birlikte.Hayat boyu yüzünüzden tebessüm eksik olmasın inşaallah.Ne güzel ders notları, blog ve kitap okuma hepsini bir arada yapabiliyorsun.Bu kitapları ben de okumak isterim. Ben bu konuda beceriksizim galiba.Bir konuya odaklanınca diğerlerinden hepten kopuyorum.İmrendim şimdi sana.Tebrikler...sevgilerimle

Oglak Kizlari dedi ki...

Nice senelere.
Sağlıkla, mutlulukla, hepbirlikte inşallah.

Şükreden anne Çiğdem

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Nice yıllar birlikteliğinize canım.
Güzel delikanlınızla, torunlarınızla,mutluluğunuz daim olsun.
Çok öperim...

anne eli gibi dedi ki...

nice mutlu yıllar,mutluluğunuz daim olsun...

Meyra dedi ki...

Daha nice güzel ve mutlu geçecek yıllarınız olsun...
ben o süprizleri çok merak ettim;)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Pınar : Çok teşekkür ederim canım ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Annemahsustan : Sağol canım çok teşekkür ederim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin : Hiç sorma canım, yazmak, okumak, kitap yaşam biçimim oldu artık, çok teşekkür ederim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lale'nin Bahçesi : Lale ben de çok sevdim Asma Pansiyon'u. Bozcaada'ya gitmiş kadar oldum. Lizbon'a Gece Treni de sıkı bir kitaptı ama. Sürprizlerimiz minik olur bizim. Çiçek, pasta ufak bir hediye falan özellikle çocuk için çok abartmıyoruz hanimaksat hem hatırla hem abartma olsun diye:))
Bu sene de öyle oldu...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Arzu Sarıyer : Arzu'cum çok teşekkür ederim :)
Sevgiler benden :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nesrin : Sağol canım çok teşekkürler Asma Pansiyon'u okumalısın, pişman olmazsın :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hüznün Tadı : Çok teşekkürler ederim; sağolun:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Okuyan : Çok teşekkür ederim. Kitaplar çok güzel gerçekten.
Sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baykuş Gözüyle : Asma Pansiyon çok güzeldi gerçekten. Dahiler ve aşkları da güzel ama daha Shakespeare'ye gelemedim.
Keyifli okumalar canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Pie Kurabiye : Canım çok teşekkür ederim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nil : Canım çok teşekkür ederim inşallah :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mehtap : Olsun Mehtap2cım sen de kimbilir ne güzel şeyler yapıyorsundur. Benimki de biraz fazla aslında ama okumadan yazmadan duramıyorum :))
Çok sevgiler canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

oğlak Kızları : İnşallah canım; hep beraber :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşamın Kıyısında : Çok teşekkür ederim canım Nur'um :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Anne Eli Gibi : Sağol canımmmm :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra : Sağol canım, sürprizler küçük ama keyifli şeyler, çok sevgiler :))