30 Ekim 2012 Salı

BAŞIMA GELENLER !!!!!

Bu bayram ailecek kafamıza göre takılıp, canımızın istediğini yapalım dedik. Arife günü yola çıktık. Cep telefonumdan blog sayfama girmek istedim. ( Cepte internet işini sevdim ben; gerçi sınırlı bir kullanım var, blog okuyorum, yorum yazamıyorum falan ama olsun ) " blogunuz kapatıldı " diye bir yazı çıkmasın mı karşıma?
kitap sesleri.blogspot.com sayfama girdim yine aynı yazı !!!!

Ne olabilir?
Acaba yanlış bir şey mi yaptım diye düşünürken ve ne yapacağımı  bilmez haldeyken,  aklıma arkadaşım F. geldi.

F tam bir blog uzmanıdır; aynı olay yakın  bir tarihte onun da başına gelmişti.

F. şifremi değiştirmem gerektiğini çünkü şifremin çalınmışş olabileceğini söyledi.
Ben de biraz uğraşarak şifre değişikliği yaptım ve sayfama geri kavuştum.

Blogun kapanmasına mı, onca yazının kaybolmasına mı üzüleyim bilemedim. Şimdi her şey yolunda .
Blog sayfama girip çıkarken daha özenliyim artık. Bir de yazılarımın bir yedeğini oluşturmam lazım galiba.

****

Eve döner dönmez ayağımızın tozuyla Cumhuriyet Bayramı kutlamalarına katıldık. Bütün Antalya Cumhuriyet Meydanındaydık.
Ben ülkemden umutluyum hâlâ. Atam doğru demiş zamanında;
" Muhtaç olduğumuz kudret damarlarımızdaki asil kanda mevcut  " inanıyorum buna ...

****

Bayrama iki kitap sığdırdım. Biri  " Hayaller içinde bir düş ". Umutcan Ceppioğlu'na ait.
Kitapta uzun öyküler  var. Derya'nın öyküleri bunlar.
Her öyküde birbirinden farklı Derya'lar ile tanışıyoruz okurken.
Çocuk Derya, genç kız Derya, yaşlı Derya. . .
Akıcı ve değişik bir üslup denemiş yazar. kitapsesleri.blogspot.com'da da anlattım.

Diğer kitap " Tango İstanbul".

Esmahan Aykol'un Kati Hirşel polisiye dizisinin son kitabı ve ben, bu kadar okuma düşkün ben; Esmahan Aykol ve kitaplarıyla yeni tanışıyorum iyi mi?

Kitap hakkındaki düşüncelerim; "Bundan sonra  Kati Hirşel 'in maceraları hariç başka polisiye okumam arkadaş" şeklinde.
Bu kadar gırgır şamata bir polisiye okumadım inanın bana. Bunu da kitap blogumda anlatacağım.

İki kitabı da çok sevdim.

****

Ve  bu gün.
Ömürlerimizden bir kurban bayramı ve Cumhuriyet Bayramı daha geçmişken; sonunda yine günlük hayata dönmüşken, Cumhuriyet Bayramı bu güne kadar Antalya'da gördüğüm en coşkulu bayram kutlaması olmuşken, dünün onca  yorgunluğu üzerine acaba temizlik mi yapsam; ders notu hazırlamaya
devam mı etsem; yoksa çay ve kahve eşliğinde Kati Hirşel'in macerasının son sayfalarına mı gömülsem?
Bilemedim...

10 yorum:

www.macerakitabim.com dedi ki...

Okul yok herhalde o zaman demek istiyorum:) ben işe gidiyorum ve sana boşver temizliği kitabı oku diyorum:) Kati Hirşel'e ben de bayıldım canım:)
Öpüyorum

GÜLTER ÖZGÜR dedi ki...

Eski yazılarınız arşivde görünüyor.Benim gördüğüm kadarı ile blogunuzda bir sıkıntı yok.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Özlem Öztürk : Bİr de bu gün yağmur var Özlem'cim en iyisi Kati Hirşel'i okumak galiba :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kahve Keyfi : Şifreyi değiştirdim hemen, yazılar da geri geldi ondan görünüyordur yoksa ciddi ciddi blog kalkmıştı :)

GÖNÜL dedi ki...

geçmiş olsun canım sevgiler
geçmiş kurban ve cumhuriyet bayramımızı en içten dileklerimle kutluyorum

Meyra dedi ki...

aman Özlemcim geçmiş olsun!bloglarımıza bişey olmasın!
sürekli şifre değiştir benden sana tavsiye!

Oglak Kizlari dedi ki...

Hımmm bak şimdi beni aldı bir düşünce.
Bir yazıma da habire junk yorum düşüp duruyor.
Bu yedekleme işi ciddiye alınmalı.

Paylaşım için teşekkürler.
Geçmiş olsun.

Darısı benim başıma diyen anne Çiğdem

nil dedi ki...

canım geçmiş olsun, birden bloguma ulaşamadığımı düşündüm de, eksilirdim herhalde... neyse ki hallolmuş, ve güzel bir tatil geçirmişsin, sevgiler :)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Bırak her şey dağınık kalsın, çayını al kitabını al hayatını yaşa canım:)

anne eli gibi dedi ki...

aynısı benimde başıma gelmişt,sebebi de pc'deki google hesabımı kapatmadan birde tel'den girdim hesabıma,doğal olarak çalınmıştır diye google önlem olarak blogu kapattı,neyseki halletmiştim,bloğunu mutlaka sabit diskine en az bir hafta aralıklarla kaydetmeni öneririm.çok geçmiş olsun...