6 Ekim 2012 Cumartesi

ÇİKOLATA AŞKINA ...


Kendimi bildim bileli çikolatayı sevdim ben.

O da beni sevmiş olmalı ki yıllar geçti halen birlikteyiz.

Ne zaman çikolata yiyen bir çocuk görsem arkasından ona dur diyen bir anne de görürüm, annem gelir aklıma; " yeter kızım karaciğerin bozulacak".

Karaciğerim bozulmadı ama yıllarca uğraştığım sivilcelerimin nedeni vaz geçemediğim çikolatalar mıdır diye düşünmüşümdür hep.

Şimdi de aram bitter çikolatayla pek iyi. Portakallı olanları özellikle tercihim. Ama azıcık minik bir parça sadece. Fazlasının kilo olarak dönme olasılığı yüksek çünkü ...

Bu yazıyı niye yazıyorum?


 Çok koşturmaktan mıdır nedir içime çikolata canavarı kaçtı sanki.
Süt içiyorum; meyve yiyorum yok hiç biri onun yerini tutmuyor. Çikolatayla aramızdaki aşk hiç bitmeyecek her halde.

Neyse ben bari yazımı yayına verdikten sonra gidip biricik aşkımla buluşayım. Çikolata aşkıyla, çikolata aşkına ...

29 yorum:

pie kurabiye dedi ki...

Fırında boool çikolatalı bir kek pişiyor şu anda Özlem'cim.Sivilceye razıyım, şekerim çıkmasa keşke.:)

hüznün tadı dedi ki...

Ama bu sivilceler de çok baş belası. Benim klzımında başı dertte sivilcelerle. Oda çikolata ve tüm diğer hazır atıştırmalıklardan vazgeçti.Gerçekten de sivilcelerde düzelme var. Çikolata keyfinden vaz geçmekte çok zor. Diğer bağımlılıklar gibi ağzını bir sürersen arkası geliyor.

resimli günlük dedi ki...

Offf yazıyı okuyunca canım acayip çikolata çekti.Evde de yok işin kötüsü.Acilen dışarı çıkmalı :)

kitap sanatı dedi ki...

yazıyı görünce yorum atmadan geçemedim
çikolataaaaa
çocukluğumda annem hep kızardı kaşıkla yeme şu çikolatayı ekmeğine sür de ye diye nedenini bir türlü çözememiştim. Şimdi kimse karışmıyor nutellayı kaşık kaşık oturup yiyenlerdenim ne sivilce ne de kilo sorunum var çok şükür hele bu ara bir de sarellenin bitterlisine takıldım:) kahvenin üzerine mutlaka atıyorum ağzıma bir kaşık:)
ha bir de nutellayla yarattıklarım var çikolatalı türk kahvesi, sıcak çikolata, çikolatalı kekler ve meyveler:))

ezgilimelodi dedi ki...

Çikolata kardeşliğiiiiiiii:))

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Bizim birlikteliğimiz senin birlikteliğini döver:))
diyeceğim ama yok o kadar değil.
Çok severim sevmesine de kilo haricinde birde benim reflümü azdırıyor. Yoksa, ah aaah:((

laleninbahcesi dedi ki...

portakallı çikolataya bayılırımm

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

yaa çokk aşkolsun
çokk !!

süikast hazırlamışsın resimle :)

yemicem işte . yenilmicem resme !
:))))))
aslanlar gibi 5 ayda 5 kg verdim :)))
yazık emeklerime :))))

gonca keskin dedi ki...

ben de bayılırım kendilerine ÖAzlemcim, ama şu sıra aramıza mesafeler koyduk , diyet bitsin ilk işim biraz-cık nutella kaşıklamak :))

nil dedi ki...

ben de çoook severim kendilerini ,) ve sağlık açısından en iyi olan da bittermiş, gerçi ben sütlü severim ama...afiyetler olsun canım :)

Meyra dedi ki...

al bendende o kadar Özlemcim:))
bişey bulamazsam kaşık kaşık nutellayı yerim:)))
yaşasın çikolata aşkımız:)

MAVİANNE dedi ki...

afiyet olsun
çikolata gibisi de yok
nun yerini de hiçbişi doldurmaz

anne eli gibi dedi ki...

senin kadar delisi olmasam da bende severim çikolatayı,ama her çikolatayı da yiyemem:)afiyet olsun..

Oglak Kizlari dedi ki...

Ben de vazgeçemiyorum.
Karatay falan, hava civa.
Olmuyor. Ama azalttım bak.

Çukulatalı günler dileyen anne Çiğdem

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Pie Kurabiye : Ahh nasıl imrendim birden, şeker sıkıntın mı var yoksa?:(

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hüznün Tadı : Yaaa hiç sormayın, neler çektim yıllarca, şimdi bir iki senedir iyiyim. Abur cuburu kesmek lazım aslında, bir de düzenli cilt bakımı gerekiyor gaaliba ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Resimli günlük : Evde olmaması iyi aslında; azmettirici oluyor kilo almaya :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kitap Sanatı : Ne şanslısın canım, kilo ve sivilce sorunu olmaması ayrıcalıklı şans bence :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ezgili Melodi : Kesinlikle :))) Yaşasın kardeşliğimiz :)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşamın Kıyısında : Eyvahhhh, reflüyü mü tetikliyor çikolata Nur'um ilk kez duyuyorum ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lalenni Bahçesi : Portakllı bitter di mi? Ben de seviyorum çokkkkk:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bir Dut Masalı : Aman sakın yeme Nunu'cum, 5 ayda 5 kilo şahane sakınnnn :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

gpnca keskin : Gonca'cım diyetteyken kakaosu yoğun bitter çikolatadan tadımlık yemek mümkün. Ekmek ya da 1 porsiyon meyveden vaz geçersin. Ama sık sık yaparsan kilo veremezsin tabii, canın çok istediğinde ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

gpnca keskin : Gonca'cım diyetteyken kakaosu yoğun bitter çikolatadan tadımlık yemek mümkün. Ekmek ya da 1 porsiyon meyveden vaz geçersin. Ama sık sık yaparsan kilo veremezsin tabii, canın çok istediğinde ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nil : Sütlüyü ben de severim yani hepsini severim aslında, bu aralar bitterle aşk yaşıyorum o ayrı ama Nil'cim :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra : Yaşasınnnnn ve hiç bitmesin :)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne : Gerçekten de öyle Mavi annem onun yeri ayrı :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Anne Eli Gibi : Ben çok seviyorum gerçekten ama haddimi de biliyorum galiba; abartmadan yiyorum, yoksa alıp başını gider kilolarım vallahi :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : Valla bence de öyle Çiğdem'cim , abartmadan yiyelim çikolatalarımızı :))