22 Ekim 2012 Pazartesi

DİŞ İŞLERİ ...



Unutmuşum ...
Beni nasıl uykulardan uyandırdığını, öldürmeyip süründürdüğünü cidden unutmuşum.

Demek ki iyi bakmışım onlara ama zaman işte, e biraz da ihmal tabii.

Geçen haftadan beri sürünüyorum. Canımdan can çıkıyor sanki.

Öyle böyle değil; iğrenç bir diş ağrısı parmağında oynatıyor beni.

Doktora gittim en sonunda.
 Diş doktorumuz şeker mi şeker bir hanım.
İnsanı rahatlatan, eli hafif e daha ne olsun? Korkumu biraz hafifletti sağ olsun.

Benimki de çok normal değil; sırf dişçi koltuğuna oturmayayım, sırf o kompresör sesi çıkaran dişi oyan aletin iğrenç sesini duymayayım diye kaçıyorum doktordan ayıp ama !!!!

Neyse 3 dişim birden hastalanmış!!!!

Canım dişlerimi günde 3 kere fırçalarım  ama insan 10 yılda bir diş doktoruna giderse sonuç böyle oluyor işte !!!

Neyse gereken tedaviyi yaptı; bir de çarşamba günü kontrolüm olacak, sanırım bu saçma sapan ağrıdan kurtulacağım.

Yıllar sonra diş ağrısı yaşamak, sevmediğim ve yıllardır görmediğim  bir akrabanın eve yatıya gelmesi gibi bir his bıraktı bende.

Neyse ağırladık misafirimizi yolcu ediyoruz yakında. E malum önümüz bayram başka gelen giden misafirler de  olabilir.

Bu arada bu diş işleri yüzünden bu hafta sonu hiç kitap okumayarak kitap okumam konusunda kendimi tarihe geçirdim :(((

Oysa ne çok kitap var elimde bekleyen. Neyse okunacaklar elbette...

*****
Antalya yağmura teslim oldu. Fırtına da eşlik etti yağmura.
 Zaten bu şehrin yağmurları böyledir; fırtınasız olmaz illa ki fırtına çıkacak bir yerler uçacak.
Az zararla atlatılır umarım ...

Hava da eni konu serinledi.
" Yaz bitti ekimin hüznü çöktü üzerime "  falan demek isterdim ama hiç de öyle hissetmiyorum.
Bu yıl sıcaktan o kadar çektim ki; hava serinledikçe  dans etmek, göbek atmak, halay falan çekmek istiyorum !!!!!

****
Belki bayram için yeni yazı yazamam. Herkesin bayramını kutlarım şimdiden.
Huzurlu, mutlu, sağlıklı bir bayram olsun bu bayram.
Neşemiz hiç eksik olmasın ...

19 yorum:

pınar dedi ki...

Ufff!çok geçmiş olsun.
Dişçiler en büyük kabuslarımdan:)

Ankara'da yağmurlu ve soğuk.Heyecan verici:)

sevgiler ..
Güzel geçsin sizinde bayramınız.

hüznün tadı dedi ki...

Ayy! Bu yaz bende yaşadım.Tatildeydim. Habire karanfil çiğnedim,diş fırçaladım. Sonun da geçti ama ben yine dişciye gitmeyi erteledim bir daha ki krize kadar. Geçmiş olsun.

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Geçmiş olsun, sağlıklı ve mutlu bayramlar dilerim.

Başak dedi ki...

Off diş ağrısı çok zordur. geçmiş olsun. Yağmuru bende çok sevdim nihayet biraz nefes aldık :)

Nesrin dedi ki...

offf hayat izlerim , bende dişlerımden çok çektim nasıldır acısı çok iyi bilirim . şimdiden çok büyük geçmiş olsun

resimli günlük dedi ki...

Çok geçmiş olsun...
Yağmur her yerde sanırım.

MAVİANNE dedi ki...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN DİŞ AĞRISI FENADIR
GÜZEL BİR BAYRAM GEÇİRMENİ DİLİYORUM

nil dedi ki...

Geçmis olsun canim çok, ve iyi bir bayram olsun, sevgiyle :)

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgi dolu guzel bir bayram diliyorum.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Pınar : Şimdi iyiyim Pınar'cım korka korka gittim dişçiye :)
Bayram özellikle Cumhuriyet bayramı çok güzel geçti. Sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hüznün Tadı : aman ihmal etmeyin, diş ağrsı çok berbat bir ağrı, sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mehmet Bilgehan Merki : Çok teşekkür ederim, sağolun. Biraz geciktim ama sizin de bayramlarınız kutlu olsun, saygılar ve sevgiler ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Başak : Berbat bir şey diş ağrısı Başak'cım aman Allah gçstermesin, sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nesrin : Öldürmez süründürür o diş ağrısı ahh ahh, şimdi iyiyim ama, sevgiler...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Resimli Günlük: Yağmur yağsın, bereketi ile gelsin, zarar vermesin :)
Sevgiler ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi anne : İyiyim şimdi Mavi Annem. Bayram özellikle Cumhuriyet Bayramı muhteşemdi. Gurur duydum ülkemle ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nil : Sağol Nil'cim çok teşekkür ederim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Güngör Ekinci : Güngör 'cüm çok teşekkürler ederim canım :)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Ammaaaan dişlerini ihmal etme canım,sonrası çok zor çok:(
Geçmiş olsun.
Tabi bu arada bayram için bir şey yazamıyorum neredeyse yenileri geliyor, Allah'tan face varda:))