10 Eylül 2012 Pazartesi

YOLCU YOLUNDA GEREK..


Kırk yıllık hayatımın bana öğrettiği yegâne deneyim; insanın rahata ve tembelliğe çabuk alışmasıdır !!!

Bu yaz tam anlamıyla ağustos böceği kıvamındaydım ve bundan asla pişman değilim.
Biliyor musunuz ağustos böceklerinin hayatları da kelebeler kadar kısaymış; eminim onlar da yaz aylarını şamatayla geçirdiklerine pişman değillerdir !!!

Tembelliğin rehavetine bir de tatil eklenince en kötü an, eve dönüş anı bence.

Daha da kötüsü hemen ertesi gün işe başlamak olmalı.

Esnek ve evden de yürütebildiğim bir işim olması bence büyük şans.
İşe başlama konusunda ciddi sıkıntılar yaşamıyorum amaaaa, evde çalışmak daha doğrusu tatil dönüşü çalışmak bence KADIN ruhunu zedeleyici bir şey.
Çünkü evin işi de  hiç bitmiyor ...

Hafta başı bu yıl ki zorlu maraton başlıyor.
Daha önce yazmıştım, " Açık Öğretim Fakültesi " yeniden yapılanmaya gitti.  Kırk farklı ders var bu yıl ve benim payıma düşen on beş ders. Bu da masa başından kalkmadan çalışmam demek.

Ve ben halen ağustos böceği havamdan kurtulamadım.
Kurtulmanın  bir yolu var mıdır? Onu da bilmiyorum.

Yazı başlığında gördüğünüz fotoğrafın yazıyla ne ilgisi var diye düşünebilirsiniz .
Onlar eylül ayı kitaplarım.
Yol arkadaşlarım, kısa molalarda bir fincan kahve veya çay eşliğinde sığınacağım kitap limanlarım.

Tabii bu koşuşturmada hepsini eylülde bitirebilir miyim onu da bilmiyorum !!!

Eee, yolcu yolunda gerek. Hayat devam ediyor ve biz  de hayat yolunda yürümeye devam ediyoruz.

25 yorum:

gonca keskin dedi ki...

yol arkadaşlarını çok beğendim ;)
bu yeni maratonda başarılar dilerim.Ben bu yıl Aöf'e pas diyeceğim sanırım :)

Asuman Yelen dedi ki...

Yeni öğretim yılı maratonunda sana kolaylıklar diliyorum Özlem' cim.
Eminim, kariyerini ve ev işlerini
uygun bir düzenlemeyle yoluna koyarak
bu sezonu da yolunda götüreceksin:)
Sevgiler...

G.o.D dedi ki...

Kendim için herhangi bir şey yapmaya fırsat bulamadığım 2012 yazında, yazdıklarınız bir parça da olsa ruhumu hafifletti. Çok teşekkür edip şimdiden başarılar diliyorum =)

laleninbahcesi dedi ki...

Tatil tatil dedik bitti gitti. Kızlar bugün kavuştular öğrencilerine. Onlarda 3 ara tatil olduğu için bir hafta erken başlıyorlar.

Kolaylıklar diliyorum

Enis Diker dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Enis Diker dedi ki...

Bize de açık öğretim on dört ders koymuş. Inkilap tarihi kalkıyor dendi, belki on ikiye iner. Tatil čabuk bitiyor malesef, insan bir şey anlamıyor:))

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Öncelikle sana kolaylıklar dilerim...sen üstesinden gelirsin:)
Kitapların benim de almak istediklerimden, Eylül'e yakışır hepsi de...
Okumaya bol bol fırsatın olmasını diliyorum:)

MAVİANNE dedi ki...

her güzel şeyin bir sonu var malesef
tatil bitti evli evine köylü köyüne oldu
huızurlu bir yıl olsun sana da canım
çalışmak güzel herşeye rağmen
kolay gelsin sana
öpüyorum

Meyra dedi ki...

ahh o eve dönüş yokmu! tatildeykende ev özlenir biz insanoğlu nasıl tatmin olmayan canlılarız anlamıyorum canım:)

Oglak Kizlari dedi ki...

Haydi kolay gelsin.
Evden çalışmak. Seni çok iyi anlıyorum, işler dururken ne kadar zor olduğunun ..

Kolay gele.

Şükreden anne Çiğdem

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Ne güzel yazmışsın canım tatil dönüşü temizlik tam işkence.Hatta son gunlere yaklaştıkça baslar bende çamaşır,ütü,temizlik diye...Bu ara benimde tek eğlencem kitaplarım iyiki varlar...Derslerinde de başarılar dilerim canım.

anne eli gibi dedi ki...

bende bu yaz hep bir rehavet hep bir tembellik içinde geçirdim birde dediğin gibi üzerine tatile gidip döndüğünde yoğunlukla karşılaşmak bayağı bir şaşkın yaptı beni,sanırım acısı çıkıyor:)

nil dedi ki...

öğrencilik zor, kolay gelsin canım ama sen halledersin zaten.. zaman daralınca ağustos böcekliği biter zaten ,)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin : Gonca pas deme iyi bir sistem bu, takıldığın yerde sor bana sorman gerekenleri. Yol arkadaşlarımı ben de sevdim. Bangır Bangır Ferdi Çalıyor Evde'yi bitirdim ve önemle tavsiye ederim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen : Çok teşekkür ederim Asuman Hanım, zorlu bir yıl bekliyor bizi, sevgiler benden :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

G.O.D. : Ne güzel bazen twmbellik iyi gelir insana; çok teşekkür ederim :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lalenin Bahçesi : Lale'cim senin kızların da hayırlı olsun yeni dönemleri, başarılar dilerim onlara da ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Enis Diker : Sistem bu sene değişti, İnkılap Tarihi kalkmadı bildiğim kadarıyla. 14 ders toplam dönemdedir. Bazı dersleer tek dönem olacak çünkü. Aramızda kalsın; ben tatile doyamadım halen:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baykuş Gözüyle : Sağol canım, bir tanesi bitti, Lizbon'a yolculuk çok güzel de tren yavaş ilerliyor biraz ya da ben çok yorgunum.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

MAVİ ANNE: Sağol canım, senin için de güzel bir yıl olsun tatil çok güzel ama :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra: Çok haklısın Meyra'cım; ama ben bu tatilde evi hiç özlemedim desem inanır mısın bana?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak kızları :Hiç sorma hiçççç Çiğdem'im :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sevtap : Evet canım, iyi ki var kitaplarımız, işler bitmiyor çünkü:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Anne eli gibi : Sorma canım yaa, benden de çok ciddi çıkıyor acısı :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nil : Nil'cim keşke öğrenci olsam, işim daha kolay olurdu o zaman. Ben AOF dersanesinde öğretmenim Bu yüzden işim hiç bitmiyor, bu yıl çok zor geçecek.
Sevgiler en kocamanından:)