6 Temmuz 2011 Çarşamba

SENDEN VAZGEÇEMEDİM ...


Seninle ilk tanışmamızı hatırlıyor musun?

Ben hiç unutmadım biliyor musun?
15 ya da 16 yaşımda olmalıydım.

Gençtim, kanımın deli aktığı zamanlardaydım.
Gizli gizli buluşurduk seninle .

Nasıl da heyecanlanırdık, yakalanma korkusuyla.
Şimdi düşünüyorum da, bir araya geldiğimizde seni bilemem ama ben, çok çok mutlu olurdum.

Günlerden bir gün, anneme yakalanmıştık.
O zaman, oturduğumuz evimizin arka balkonundaydık seninle.
Ne ara girmiş annem içeriye fark edemedik.

Çok kızmıştı annem ikimizi bir arada görünce ; - “ Hayır, izin vermiyorum “ demişti sert bir dille. “ Bununla ilgili asla tavizim yok bilesin; bir daha ikinizi bir arada kesinlikle görmek istemiyorum” diye eklemişti, bağırmaya yakın bir ses tonuyla.

Uzun bir süre de takip etti ikimizi, bir araya geliyor muyuz diye, hatta tüm komşuları bile uyarmıştı seninle görüşmemize engel olmak için.

Üniversite yıllarımız, özgürlüğümüz olmuştu. Hiç kimseseninle gizli saklı görüştüğümüzü bilmedi.
Bazen sabahlara kadar ders çalıştık, bazen hovardalık yaptık birlikte. İşte o üniversite yıllarından sonra, artık hiç kopamadık. Öyle güçlü bir bağdı ki aramızdaki, istesek de kopamazdık.

Bir gün çok kızmıştım sana. Senle olan ilişkimi bitirmeye ilk kararı o gün vermiştim.
Senin yüzünden hastalanmıştım çünkü.
Uzun süre görmek istememiştim seni. Oysa o kadar alışmıştım ki sana ne yazık ki o “ Uzun Süre” ye çok fazla dayanamadım.

Düşünüyorum da, sen aslında hiç dost olmadın bana.
Dost gibi görünenlerdendin.
Ben seni kendimce dost bildim, iyi günümde de, kötü günümde de sana sarıldım.

Sen ne yaptın?
Sinsice kullandın iyi niyetimi.
Şimdi yolun yarısını çoktan geride bıraktığım yaşlarımdayım.
Bakalım sürem ne zaman dolacak?

Geçenlerde, doktora gittim kontrole.

Uzun uzun muayene etti beni doktorum.
Sonra yüzüme soran gözlerle ve üzgün bir ifadeyle bakarak : -“ Bu kadar ne yaptın ciğerlerine ?” dedi.
Seni çıkarttım cebimden, masanın üzerine koydum, - “ Ben değil doktor, o yaptı “ dedim.
Sen, bana masanın üzerinden, doktora belli etmeden gülümsüyordun.

Ömrümü kısalttın, ciğerlerimi kararttın ama senden vazgeçemedim!!!

BLOG ” NOT ” : Bu yazı her günkü yürüyüş yolumda rastladığım, düzgün giyimli, 15 - 16 yaşlarında olduğunu tahmin ettiğim bir delikanlıyı, kaçamak hareketlerle sigarasını yakıp, keyifle içerken gördükten sonra yazıldı.

13 yorum:

Nedret dedi ki...

Çok seviyorum, hiç ayrılmak istemiyorum. Vedalaşacağımız günü aklıma bile getirmek istemiyorum. Korkarım uğrunda öleceğim ve ''su testisi, su yolunda kırıldı'' diyecekler.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

"aşk" denilen şey insanın kendinden bile vazgeçmesi demek herhalde
hiç öyle ol(a)madım
olmak ister miydim?
HAYIR...
hele de karşılığı yoksa...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Çok tatlısın Özlem'cim,
o manalı anlatımının balkon kısmında yakaladım neden vazgeçmediğini.
Sorma canımcım bende vazgeçemiyorum, sanki tüm sıkıntılarımı ona yüklemiş oluyorum, dahası arkadaştan öte sanki benim yardımcım, zor anlara ve hatta zor işlere bile birlikte katlanıyoruz.
Ne yapalım!!!

Sevgiler canım.

Yeşim Özdemir dedi ki...

Tutkulu ve mantık dışı saplantılı bir ilişki işte... Nefret ve bağımlılık bir arada. Madde bağımlılığı yanında sosyal anlamda da bağımlılık yarattığı için bırakması da bir o kadar zor. Umarım herkes bir gün kurtulabilir hatta daha iyisi hiç kimse sigara nedir bilmez...

MAVİANNE dedi ki...

bayıldım yazına
tüm gençler okumalı
daha 14 15 yaşındaki çocukların keyifle içmesini görünce ben de çok üzülüyorum
inşallah vazgeçersin yarinden
zor ,iş ama
beyinde bitiyor herşey kendine inanırsan vazgeçersin
biz çok güçlüyüz hükmedebiliriz bence o hain yare .)))

Sazan dedi ki...

Sanırım aynı satırları yazardım...

İzninle linkini kardeşim dahil, ama sen de içiyorsun diye ukalalık yapan tüm küçüklerime göndereceğim...

Öperim...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nedret Hanım aklınıza getirmeyen öyle şeyler sakın ha; Allah gecinden versin; sevgiyle kalın...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben de istemezdim Aynur'cum :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nur'cum ilginç olan ne biliyor musun? Ben sigara içmiyorum :)
O gördüğüm genç çok etkilemişti beni ona ithafen yazdım aslında:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Güzel ama gerçekleşmesi zor bir dilek galiba Yeşim'cim:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Güzel ama gerçekleşmesi zor bir dilek galiba Yeşim'cim:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne'cim ben içmiyorum zaten sigara o gençten etkilenip ona atfen yazdmıştım yazıyı, aman benden uzak dursun :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tabii ki Sazan'cım, izin ne demek gönder elbette :)