10 Temmuz 2009 Cuma

SEN GELDİĞİNDE ...

baby_foot_by_addonemore Sen geldiğinde,
Bahar geldi yüreğime,
Sevgi tomurcukları çoğaldı birer birer
Bilir misin? Onların hepsine dokundum ben.

Sen geldiğinde,
Yer değiştirdi her şey,
Unutuldu dün,
Varsa yoksa sen, varsa yoksa bu gün.


Sen geldiğinde gökyüzünün, denizin bile rengi değişti
Bir beyaz güvercin kanat çırptı göklere,
Bir kelebek özgürce kondu çiçekten çiçeğe. . .
Sen gelince aşkı buldum, yeniden.


Uzundu geldiğin yol . . . çok uzundu,
Bilmezsin, anlayamazsın, beklemek seni ne kadar zordu,
Bu yüzden, belki de sadece bu yüzden,
Sen gelince, büyüdüm, duruldum, çoğaldım ben.

Sen,
Kokusuna doyamadığım,
Bakışına kıyamadığım,
Varlığınla hayatımı değiştiren,
Gün ışığım, sevincim, mutlululuğum,
Bir gülüşüne kurban olduğum,
. . .
Canım Oğlum. . .
İyi ki doğdun.

Bu gün oğlum 6 yaşını doldurdu. Anneliğimin 2190. günü bugün.
Her yıl doğum gününde bir şeyler yazarım oğlum için saklarım onları büyüdüğünde okusun diye.
Bu yıl da klavyem bana bunları yazdırdı.

24 yorum:

ozgurruya dedi ki...

Şiiriniz içten ve güzel olmuş. Oğlunuzun 6. yaşı, anneliğinizin de 6. yılı kutlu olsun. Birlikte daha nice yıllara sağlık ve mutluluğun eşliğinde girmeniz dileğiyle.

Nily dedi ki...

iyi ki gelmiş, hoş gelmiş:) sağlıklı ve mutlu daha nice güzel yıllar yaşamanız dileğiyle, doğum günü kutlu olsun..

bu arada, fotoğrafa bayıldım. o küçümen papiler onun mu yoksa:))öperim ikinizi de, sevgiler..

aydan atlayan kedi dedi ki...

Mutlu, sağlıklı, huzurlu ve uzun bir ömrü olsun. Ve anneciği hep yanında olsun. İkinizi de çok çok öpüyorum.

Belgin dedi ki...

Özlemcim, oglusunun dogum günü kutlu olsun. Saglikli, huzurlu, mutlu ve sevdikleriyle, sevenleriyle gecen uzun bir ömrü olsun.
Öpüyorum tatli oglunu ve seni:)

Sevgilerimle

Nurşen dedi ki...

Canım çok güzel yazmışsın, tüylerim diken diken oldu. Allah nice doğumgünlerini hep birlikte kutlamayı nasip etsin. Sağlıklı, huzurlu, umudunu hiç kaybetmeden, yanında sevdikleriyle birlikte upuzun bir ömür yaşasın. Geleceği aydınlık olsun. Sevgiler...

yekruseha dedi ki...

ooooooo beyimiz pastayı kesti desenize:)) Ne diyeyim ki bazen kelimeler gelmiyor insanın aklına ve öylesine mutulukla yazılanlara bakıyor, ben öyle oldum. Hayatınız istediğiniz yerde mutulukla dolsun daima ve hep birlikte.

Kİtap Kurdu dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun yakışıklının. Sizinde annelik yıldonumunuz kutlu ve mutlu olsun. Nice sağlıklı mutlu ve huzurlu yıllar dilerim size. Bahtı ve şansı hep açık olsun küçük yakışıklının.
Sevgilerimle

Melis dedi ki...

Anne olmak çok güzel bir duygu olmalı

sufi dedi ki...

Daha nice 6 ve katlarında mutlu ve umutlu güzel ailesinle yaşayan hayata ve zorluklarına neşeyle katlanan bir çocuk olsun inşaallah bebeğin.Sevgilerimizle.

Özlem dedi ki...

Çok teşekkür ederim, çocuklaırmız hep mutlu, huzurlu ve sevdikleri ile birlikte olsunlar.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Çok güzel bir duygu ama çok da sorumluluk istiyor, biliyorsun ya güzel Melis'im, sen de ablasın :))

Özlem dedi ki...

Güzel dileklerin için çok teşekkürler ederim sevgili Kitap Kurdu.
Hepimiz huzur ve sağlıla yaşayalım, sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Kesti pastayı ve çok eğlendi oğlum doğum gününde:)
Teşekkür ederim Yıldız'cığım, çok haklsın her zaman ve hep birilikte olalım.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

O güzel dileklerin hepimize ve çocuklarımıza ait olsun Nurşen'ciğim, çok sağol.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Biz de seni ve cadıları öpüyoruz oğlumla birlikte, uzaklarda olan ama bize çok yakın olan Belgin Teyzemiz:))
Kocaman sevgilerimizle...

Özlem dedi ki...

Biz de seni kocaman öpüyoruz Fulya'cığım, sevgilerimizle...

Özlem dedi ki...

Nily'ciğim çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Güzel dileklerim için çok teşkkür ederim Özgürrüya, sağlık ve mutluluk hepimizin olsun.
Sevgilerimle...

tebrikler dedi ki...

Nice mutlu ve sağlıklı yıllar Alpcan'a...
Ve tabiki güzel annesine...
Sevgiyle, dostlukla öperim...

Yeşim Özdemir dedi ki...

Özlemciğim... Şu taşınma ve yerleşme telaşıyla uğraştığımdan ve köydeki evimize henüz internet bağlanmadığından bu geç kutlama için çok özür dilerim. Daha çokkkk uzun yıllar boyunca hep birlikte olmanızı tüm kalbimle diliyorum. İkinizi de öptüm kocaman...

Evren dedi ki...

ama çok güzelllll :)nazarlardan sakınsın...

Geveze Kalem dedi ki...

Şimdi oturup hüngür hüngür ağlayacağım valla.:( Hatta sanırım başladım bile.
Ben anne-çocuk ilişkilerinde damla damla eriyip biten biriyim. Benim oğlum da 1 ay sonra 3 yaşını dolduracak. Ne zaman bir annenin yavrusuna yazdığı satırları okusam, gözümün önünden koskoca 3 yıl geçiyor. Bu bir şey değil de, aynı tutumu 30 yıl sürdürürsem film bir türlü bitmek bilmez herhalde. :)
Oğlunuzla çook uzun yıllar, hep yanyana, sağlıkla, huzurla, mutlulukla sevginizi büyütmenizi ve onun nice güzel zamanlarına tanık olmanızı dilerim. Artık -oğlumun deyişiyle- 'kocamaman' olmuş abimizin yanaklarından da sevgiyle öperim. :)

denizanasi dedi ki...

nice güzel senelere diliyoruz biz de:)

Özlem dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım:)