5 Mayıs 2009 Salı

DÜZ MANTIK GÜNLERİ

resim-0051
- “ Bir ile sıfırın yanına bir sıfır daha gelirse kaç olur anne?
- “10 olur oğlum “- “
- Haydaaa, anneeee, sana söylüyoruuum, bir ile sıfırın yanına bir sıfır daha gelirse kaç olur? 10, bir ile sıfır yan yana gelince olur, ben onu biliyorum ama benim sorduğumun başka bir adı var anneee .

- “ Haa, doğru ya oğlum senin matematiğin benden daha iyi, birle sıfırın yanına bir sıfır daha gelince 100 olur tabii.”

* * * * *



- “ Baba bana para vermelisin?
- “ Neden oğlum?”
- “ E anneler günü geliyor ya anneme hediye almalıyız.”
- “ Ne alalım annene oğlum ?”
- “ Bilmem, parfüm olabiliiir, kıyafet olabiliiiir, yüzük olabiliiiir ama kuyumcudan!!!!, çaydanlık olabilir, ütü olabiliir
( reklamların etkisinde mutlaka )
- “ Oğlum anneannene ve babaannene de hediye almamız gerek?”
- “ Baba anlamıyorsun galiba anneler günü bu, anneanneler babaanneler günü değil ki, ben anneme hediye alıcam sadece . “

* * * * *

- “ Anneciğim sen hangi takımı tutuyorsun ? “
- “ Beşiktaş oğlum”
- “ Senden bir şey istesem yapar mısın “ ?
- “ İste bakalım oğlum. “
- “ Benim için tuttuğun takımı değiştirir misin? >-
- “ Sen hangi takımı tutuyorsun yavrum ?”
- “ Tabii ki Galatasaray anne sormana gerek var mı, hadi n’olur sen de Galatasaray’lı ol, lütfen, lütfen.

Birkaç gün sonra ;

- “ Anne var ya ben tuttuğum takımı değiştirdim.”
- “ Hadi yaa neden?”

- “ İşte öyle. “
- “ Bundan sonra Fenerbahçeliyim “
- “ Ee, ben ne yapacağım bu durumda?”
- “Valla anne sen karar ver.”


* * * * *

- “ Sivri sinekler dünyaya nasıl gelir anne? ”
- “ Şey oğlum onların minik yumurtaları vardır ondan oluşurlar. “
- “ Ben neyi merak ediyorum biliyor musun anne, hani sivri sinekleri görünce öldürüyorsunu(s) ya, yazık değil mi? Onların canı yok mu?
Niye öldürüyorsunu(s), ilaçlıyorsunus ki bırakın yaşasınlar? “


* * * * * * *

- “ Anne var ya, geçen gün babaannem ne dedi biliyor musun? “
- “ Bilmiyorum oğlum, anlatırsan öğrenirim ben de. “

-“ Allah gökyüzünden bizim her yaptığımızı görürmüş doğru mu? “
Anne çocuğun aklı fazla karışmasın diye kısa cevap verir:
- “ Evet yavrum. “
- “ Anne o zaman bence gökyüzünde de kamera var, hani bizim bilgisayarda var ya ondan değil mi? “
- !!!!

18 yorum:

Yeşim Özdemir dedi ki...

Çocuklar bazen öyle düz bir mantıkla o kadar şaşırtıcı fikirler üretiyorlar ki; yanıtlaması gerçekten de çok güç oluyor. Sana kolay gelsin arkadaşım. Daha yanıtlaman gereken çoookkk soru var:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, çok güldüm yaa çok tatlılar bu yaşta.Benim yeğenlerimde aynılar. Öptüm.

Özlem dedi ki...

Çok doğru soruları var hepsi öyle.
Bak örneğin o kamera konusu var ya bir kaç arkadaşı da annelerine aynı şeyi söylemiş:))
Çok şeker bunlar çoook:))

Belgin dedi ki...

Hahhahahhah, gökteki kameraya, birde anneanneler, babaanneler günü degilkiye cok güldüm, ama cocuk hakli:)) Özlemcim Allah bagislasin, cok tatli oglusun:)) Benimkini, seninkini, Efsaninkini bir de Erdiyi bir odaya kapatmali, sonrada gizli mikrofonlarla dinlemeli:)) Bitirim bunlar yaww:))

beenmaya dedi ki...

gökteki kamera ha çok fena çok nasıl yetişiyorsun sen bu yaramaza. bende şimdiden cevaplarımı hazırlasam mı ne dersin :)))

aydan atlayan kedi dedi ki...

Benim için oğlunun o ballı yanaklarından öp olur mu? Bayıldım bayıldım sorularına ve cevaplarına :)

Özlem dedi ki...

Öperim Fulya'cığım, ben yetişemez oldum oğlumun sorularına:))
Sevgilerimle... l

Özlem dedi ki...

Fıkra gibi onların soruları ve cevapları bence sen şimdiden hazırlan çok iyi bir fikir:))
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Yalnız hâlâ ısrarlı çocuk anneler gününde sadece bana hediye alacak.:))
Bence de onları karşılaştırmak lazım Belgin'ciğim neler neler çıkar ortaya kimbilir?
Sevgilerimle...

Şahin Turan dedi ki...

:) :) :) Harika ya,keşke onlar gibi olsak bizler de dünyayı onların açısıyla görsek... Hocam yalnız ben bu yazınızı okuduktan sonra korkmaya başladım,şimdi çocuklar böyle; biz gençlerin anne baba olacağımız günlerde çocuklar nasıl olacak merak içerisindeyim,şimdiden "anne baba eğitici provası" yapsak yine olmaz çünkü sürekli değişen,gelişen olağanüstü bir beyinleri ve bakış açıları var :) En iyisi ben annemin sevgili oğlu olmaya devam edeyim :) :)

Yazılarınız arasında en eğlenceli olanıydı,süper olmuş,kaleminize sağlık...

Sevgiler...

İşitme Kaybı ~ Delfina dedi ki...

bıcırığa bak yaa, bir de gs formasıyla poz vermiş,Allah nazardan korusun Özlemcim..

Özlem dedi ki...

O düz mantık çerçevesi içinde muhteşem bir dünyaları var onların.
Anne ve baba olmanın provası ve yaşı olmuyormuş Şahin'ciğim.
Ben çok erken anne olmadım ama bir dolu tecrübesizlikler yaşadım oğlum büyürken. Çocuk gelişim kitapları da bir yere kadar yeterli her çocuk kendi başına kitap gibi çünkü:))
Yaşamadan öğrenilmiyor hiç bir şey.
Bakalım sizinkiler nasıl olacaklar gerçekten?
Sen annenin küçük oğlusundur her zaman, bir de annellikte böyle bir şey var, çünkü büyümüyor çocuklar annelerinin gözünde:)
Sevgilerimle.

Maviye Yolculuk dedi ki...

Çok eğlenceli diyaloglar bunlar...Bir o kadar saf, temiz...Tadını çıkar :))

Özlem dedi ki...

Bence de Hande'ciğim, hepsi birer güzel anı olarak kalacak gelecekte:)

denizanasi dedi ki...

süper diyaloglar :))) ne güzel saf düşünüyorlar..

Özlem dedi ki...

Çok saf, çok temizler canım, çook.
Sevgilerimle...

melis dedi ki...

Düz mantıkla gerceğe yakın fikirler bile çıkıyormuş

Özlem dedi ki...

Değil mi ama?:)))