31 Mayıs 2009 Pazar

TATİL PLANLARI

a3c6faf120b8fad1c2733c451e6784dd
Günlerden Pazar olunca bir de dersler bitip de tatil başlayınca insanın aklına doğal olarak tatil planları geliyor.

İşte benim bu yaz için tatil planlarım :

1- Bu yaz hiçbir şey ertelenmeyecek.

2- Önce işim nedeniyle uzun zamandır görüşemediğim arkadaşlarım aranacak ve mutlaka bir araya gelinecek, tabii ki dersanedeki öğretmen arkadaşlarım da ihmal edilmeyecek, onlarla tatilde de görüşülmeye devam edilecek.
( Yeşim, uzun zamandır görüşülmeyenler listesinin başında sen varsın- seni çok özledim )

3- Deliler gibi kitap okunacak ( sanki hiç okunmuyordu :)))

Kitap Listem Şu şekilde :

İmkansızın Şarkısı/ Murakami,
Bir Eski Kocanın Öğleden Sonrası/ Hamdi Koç,
Maraz/ Hande Altaylı Özellikle bu ikisi tam tatil kitabı bence
Yalancı Tanıklar Kahvesi/ Vedat Türkali,
Mevlana’nın Kızı/ Muriel Maufroy
Sıdıka Hanım/ Naşide Gökbudak,
Kehanet Gecesi / Paul Auster( Zamanında ihmalden okunmamış olup listeye eklenmiştir )
Fransız Suiti/ Irene Nemirovsky
Taş Bina ve Diğerleri / Aslı Erdoğan

4- Gitarın telleri değişecek akort aleti alınacak ve yeniden gitar çalışmalarına başlanacak, bu konuda Yeşim’den destek alınacak. ( Yeşim haberin olsun benden kurtuluş yok güzel arkadaşım ),

5- Oğluşla birlikte bol bol sinemaya gidilecek, izlenecek filmler haliyle çocuk filmleri olacak, olsun biz anne oğul sinemayı çok seviyoruz:)),

6- Oğluşun yüzme kursuna bu sene de devam edilecek, hatta iki aylık kısa program şeklinde İngilizce Kursuna da gönderilecek,

7- İstanbul’a mutlaka gidilecek ve mümkünse gidilemeyen yılların acısı çıkarılacak,

8- Bu yıl mutlaka Kaş, Kalkan, Kekova ve Adrasana’a gidilecek, gidilen yerlerde bol bol fotoğraf çekilecek,

9- Bu kadar koşturmaktan yorulduğumuz zamanlarda evde oturup film izlenecek ve evde izlenecek filmler seçilirken de film önerilerinde bulunan blog yazarı arkadaşların önerileri mutlaka dikkate alınacak,

10- Tabii ki Antalya sıcağında deniz ve güneşin keyfi sonuna kadar çıkacak.

Bu liste uzayıp gider, kimbilir ardına neler eklenir?

Benim gibi, altı ay hafta sonu dahil çalışanlar için bence bu liste az bile.:))

23 yorum:

Belgin dedi ki...

Özlemcim, bütün bunlari yaparken beni de alsana yanina, hele hele su Kas, Kekova turuna:))
Hak etmissin bütün bunlari yapmaya, tadini cikar bir güzel tatilinin:))
Arada sirada buralara ugramayida unutma, özletme kendini:))
Sana simdiden iyi dinlenmeler, iyi tatiller diliyorum:))
Öptüm canimcim

Delfina dedi ki...

Allah sağlık versin Özlemcim,herşey olur gider :)

Özlem dedi ki...

Kesinlikle her şeyin başı sağlık Delfina'cığım.:)

melis dedi ki...

ben yazı sabırsızlıkla bekliyor olacağım vee en sevdiğim zamanlar denize girdiğim ve kitap okuduğum zamanlar olucak

Özlem dedi ki...

Melis'ciğim her ne kadar elimizden kitap düşmese de, yaz aylarında deniz ve güneş eşliğinde kitap okumanın keyfi de ayrı değil mi ama ? :))

efsa dedi ki...

özlem bol bol dinlenin eğlenin, o yakışıklı ile birlikte.
adrasan müthiştir.

Özlem dedi ki...

Adrasan'a gittiğimde o henüz doğmamıştı, eminim görünce oğlum da beğenecektir.
Sevgilerimle Efsa'cığım.

Yeşim Özdemir dedi ki...

Hıımmmm demek oluyor ki bu yaz çok işimiz olacak:))) Ben de seni çok özledim Özlemciğim. Şu koşuşturmalar arasında bir zaman yaratalım artık. Öptüm seni...

yekruseha dedi ki...

bir daha dünyaya gelirsem öğretmen olcam hiç kaçarı göçeri yok!! bu ne yaaa! kıskandım ben kıskandım,kıskandımmmmm

Özlem dedi ki...

Evet kesinlikle görüşelim Yeşo'cum, arayacağım seni:))

Özlem dedi ki...

Her şey bir yana öğretmenlikl gerçekten güzel bir meslek Yıldız'cığım, ama kıskanma bizi, çok yorulduk gerçekten bu yıl:))
Sevgilerimle:)))

aydan atlayan kedi dedi ki...

Benim planım şu; tatilde hiç bir plan yapmadan gün ne getirirse onu yaşamak :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım tadını çıkar. Ne güzel planlar bunlar. Hepsini gerçekleştirirsin inşallah. Bende bol bol kitap okuyacağım kesinlikle. Gitarım sağlamda derse birtürlü başlayamadım bende :))
Çok seviyorum gitarımı ama birde çalabilsem güzel.
Öptüm canım :)

Özlem dedi ki...

Geçenlerde tesadüfen aldım elime gitarı pek mutlu etti beni yeniden gitar çalmak, bence sen de dene Muhabbet Çiçeğim.
Okumak zaten vaz geçilmezimiz hepimizin, o zaman okumaya da devam:))).
Sevgilerimle...

zehra Turay dedi ki...

Canım öğretmenim benim.Yazdığınız bütün planlarınızı kıskandım kıskandım kıskandım. Banane banane bende istiyorum. Nezaman en ufak bisey geçirsem tatille ilgili her şey alt üst oluyor. Ama bu yaza yeni selam dedik bugün. Hayallerimiz yeni yeni renklenmeye başladı öyle değilmi? Siz bize böyle güzel şeyler yazıp gösterdikçe bizede onları alıp sırt çantamıza koyup yollara düşmek kalıyor. Bence. O güzel gülümsemeniz hiç eksilmesin.

Özlem dedi ki...

Zehra'cığım, aslında ben de çok korkuyorum bir aksilik çıkacak diye ama çıkmasın ne olur !!!
Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için, ne güzel senin yorumlarını da görmek:))
Sevgilerimle...

beenmaya dedi ki...

istanbul ayağında bekliyor olacağım :))))

Özlem dedi ki...

Biliyorum canım geliyoruz oğluşla :))

Belgin dedi ki...

Ayyy Özlem, sen Mayayla bulusmayami gidiyorsun, yaaaaa bende isterim yaaa (mizildanip durdum, duydunmu:))
Gercekten bende cok istiyorum, benide al yanina, alamazsanda benim icin kocamanca saril öp onu olurmu:))

Öptüm hepinizi

Şahin Turan dedi ki...

Süper bir tatil planı hocacığım :) Film tavsiyelerinde ben de yer almak isterim,kesinikle sinamaya gidin (gönülden destekliyorum) Tiyatromuzda festivaller olacak bunlara da katılmanızı isterim.Fransız Suiti,çok merak ediyorum okuyup bana netice belirtirseniz sevinirim :)

Güzel bir tatili hak ediyorsunuz...

Sevgiler...

Özlem dedi ki...

Hadi gel o zaman Belgin'ciğim İstanbul'da buluşalım.:)
Neden olmasın? Şimdi olmaz belki ama bir gün mutlaka olacaktır:)
Maya'yı senin için de kucaklayacağım.
Sevgilerimle...

Erdem dedi ki...

özlem hanım öncelikle, şu boş vakitlerinde ne yapacağını bilmez durumdaki gencin-google'da "param yok tatil yapamayacağım" şeklinde mantıksız bir arama sonucu- karşısına çıkıp onun içinde duygu çatışmalarına yol açtığınız:), umutlandırdığınız, üzdüğünüz:p, yani en azından ona bişiler yaşattığınız için çok teşekkür ederim:)takipçiniz olucam:)

Erdem dedi ki...

Bu arada beni uzün bu tatil kısmıydı:P yapabilen var yapamayan var canım:)):PPPP