31 Mayıs 2015 Pazar

HAVA İZLERİM

Günler öncesinden kendimi şehrin sıcak havasına hazırlamıştım.  Mayıs öyle bir geçiyordu ki  bir ara kendini temmuz sandığından bile şüphe ettim.

Havanın ısınmasından gökyüzündeki martılar bile
etkilenmiş olmalı ki; iki gün üst üste yürüyüş  yolunda onların oyuna dönüştürdükleri uçuşlarını hayranlıkla izledim.
Cep telefonumun amatör kamerasıyla da ancak bu kadar görüntüleyebildim.
Derken dün sabah şiddetli bir yağmura uyandık.  Ama ne yağmur?  Göz gözü görmüyordu. 2015 in mayısında kişilik bozukluğu olduğunu düşünmeye başladım zira bu sefer de bizim Mayıs  kendini kasım sanıyordu.
Neyse ... iki gün daha misafir bize bu dengesiz Mayıs.

Hadi bakalım haziran hangi sürprizlerle gelecek ?


5 yorum:

Makbule Abalı dedi ki...

Mevsimler, iklimler birbirinden gün çalmaya başladılar. Gerçekten her ay beklentileriyle güzel. Beklenmedik zamanda beklenmedik durumlar.can sıkıyor.
Umarız Haziran hepimiz için, ülkemiz için güzel günler getirir...

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Antalya'nın yağmuru fena oluyor bildiğim kadarıyla.Bi başladı mı sel götürüyor her yeri.O yüzden Antalya tatillerimde hava bulutlanmaya başladı mı bi stres basar beni :))

deeptone dedi ki...

denize girelim yaaaa de miiiii öle olsun havaa :)

Unknown dedi ki...

Bir Isparta' lı olarak, Antalya' yı pek iyi bilirim. Sıcağı kavurur, durulmaz valla:))
Her yaz muhakkak gelirim. Şimdi siz anlatınca özlemişim, onu fark ettim

MAVİANNE dedi ki...

evet malesef haziran da kapalı bir gökyüzü gökgürlüyor ve havada yağmur kokusu var
hiç hoş değil yani :)))
sevgiler