28 Mayıs 2015 Perşembe

MUTFAK














Bu gün günümün büyük bölümü mutfakta geçti. 
Hane halkına karbonhidrat zengini yiyecekler hazırlarken kendim çorba ve enginar tercih ettim.
Havuçlu keki korkarak yaptım çünkü ben nedense havuçlu keki beceremiyorum.  Neyse bu sefer sonuç başarılı oldu.
Enginar bahar aylarında bizim evin vaz gecilmezidir. Bu gün garnitürlü yaptım ama kısa süre içinde kuşbaşılı deneyeceğim.  Sonuç güzel olursa paylaşırım .
Tabaktaki minik toplar pudingten yapılıyor ve biraz da irmik konuyor  içine ...

Çikolatalı çilekler de bu mevsimde bizim evin malumu. :)

Yazımdan anlamışsinizdir; dersler bitti artık ve içimdeki domestic ruhlu kadın ortaya çıktı yine ve bu kadın özellikle mutfak işlerini pek seviyor :)


10 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Off off ne güzel bir sofra hazırlamışsınız.Ellerinize sağlık :)Bu aralar ben de sürekli enginar yiyorum tam mevsimi.

Adsız dedi ki...

ben de aldım pazardan enginar.pişirmek için heyecanlanıyorum.

elinize sağlık.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Evet canım tam mevsimi enginarin.:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol sana da afiyet olsun o zaman :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Makbule Abalı dedi ki...

İçinizdeki mutfak aşkı demek hep varmış, bir an önce ortaya çıkmayı bekliyormuş.Bir ev ve aile için sofra ne kadar önemlidir. Güzel sunulan her yemek daha da lezzet kazanıyor. Çoğu kez küçük bir çiçek de görüntüyü nasıl da değiştirir.
Sofralarınız bereketli olsun.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Varmış ya sevgili öğretmenim. Ama önce okul sonra is hayatı derken help baskılamışım galiba ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Nam nam nam:)) Şlıp şlıp şlıp:))
Ayyyy şahane görünüyor her şey bayıldım. elinize, kolunuza sağlık.
Hemen mutfağa girmeliyimmmmmm:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

O gün epey yorulmustum ama değdi doğrusu.
Sevgiler :)