7 Haziran 2015 Pazar

KİŞİSEL GERİLİM



Kişisel Gelişim kitaplarını genç kızlık dönemlerinde çok okuyan biri olarak şunu söylemek
isterim : En güzel gelişim hayat tecrübesidir.  Bu yüzden hayatımın son yirmi yılında hiç bir kişisel gelişim kitabı ilgi alanıma girmedi.
Kitap  yazarı İdil Hazan Kohen  de benim gibi düşünüyor olmalı. 
Kişisel Gerilim adlı kolay okunsun ve eğlenceli bir kitap yazmış.
Günlük hayat yorgunluğuna karaya vurmuş Dila ' nın kişisel gelişim uğruna  yaşadıklarını eğlenceli bir dille anlatmış.
Be  okurken çok keyif aldım.  Tabii  benle aynı görüşe sahip olmayanlar da vardır mutlaka.
Demem o ki; kişisel gelişimin yolu da yine insanın kendisinden geçiyor.
Aura,  çakra makra bahane.
Kendi yolunu kendi bulmalı insan ...









3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben de geçtiğimiz günlerde, öyle şeyler yaşadım ki. Sonra ağzımdan şu laf çıktı: Tecrübe=Gördüğümüz manyak sayısı :))

Kitabı merak ettim;)

Handan dedi ki...

Kisisel gelişim kitapları o kadar çok pırtladı ki, insan bayılıyor artık:-) Çok ender insanı etkileyen şeyler çıkıyor.

Bu kitap tam yaz tatillik gibi geldi:-)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Kişisel gelişim kitapları kısa süreli de olsa insanı gaza getiriyor.O yüzden zaman zaman okuyorum :)