26 Mayıs 2015 Salı

ÇİÇEK SEVER :)

Bu günüm böyle geçti. 

Evin ihtiyacı olan bir kaç eşyayı almak için önce Koçtaş sonra da Bauhause 'a gittik.
Ben hemen çiçek bölümünde aldım soluğu ve yukarıdaki güzellerle karşılaştım. 

Günümü güzellestirdiler eve yeni eşyalara ve çiçeklerimle döndüm. 

Çiçek sever oldum ben. Eskiden hiç ilgimi çekmezdi.  Şimdi vazgeçilmezim oldular.
Yaşlanıyor muyum ne ?

BLOG NOT : Bu postu cep telefonumdan yazdım. Telefonuma indirdiğim bir program sayesinde hemencecik yazıverdim. Teknoloji sağ olsun. :)

11 yorum:

Makbule Abalı dedi ki...

Ne güzel çiçekler seçmişsiniz. Rengarenk, insana enerji ve umut aşılayan...
İyi ki çiçek severler var öğretmenim, dünya onlarla güzelleşecek.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kesinlikle sevgili öğretmenim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kesinlikle sevgili öğretmenim :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Çiçekleri çok seviyorum.Eski cumbalı evler görüyorum bazen pencere önleri kırmızı çiçeklerle bezenmiş, bayılıyorum.Sizin çiçekleri de çok beğendim.Mor olan orkide sanırım, değil mi?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Evet Gamze cim mor olan orkide. Şimdi ben de balkonumu dediğin gibi yapacağım :)

maviye iz süren dedi ki...

hepsi ayrı güzel, çok severim ben de çiçekleri :)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

harika görünüyorlar...

MAVİANNE dedi ki...

ne güzel çiçekler içim açıldı
sevgiler

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bence de sevgili Emine :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baharda ayrı güzel Maviannem:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çiçekler baharda ayrı güzeller. ...