26 Haziran 2014 Perşembe

HİPER MİYİM AKTİF Mİ?

İçinde hiper ve aktif  kelimelerini  barındırsa da bilimsel bir yazı olmayacak bu yazı ...

Zaten ben bilimden ne anlarım ki? Olsa olsa kadınsal ya da annesel bir yazı olabilir ancak !!!



Son zamanlarda kendime bakıyorum da bir günün her saat ve dakikasını hakkını vererek geçiriyorum.

Misal evdeyim diyelim. Eş zamanlı olarak yemek yapıp, bilgisayarda ders notu hazırlayabiliyorum. Ara sıra sosyal medya ile haşır neşir olup; bu arada elimdeki kitaptan iki üç sayfa okuyabiliyorum.

Ya da dersaneye gittim diyelim. Öğrencilerle girdiğim bütün dersler hakkında dakikalarca konuşabiliyor; hatta onların kendi sorunlarını falan  da dinleyebiliyorum.

Sabah oğlumu okulun servisine bindirdim diyelim. Hava da soğuk, dön eve; gir yorganın altına biraz daha uyu değil mi? I ıhhh !!! Çocuk servise ben yürüyüşe. İlla ki bir saat yürümem lazım !!!!

Bu durumun çocukluğumdaki hareketliliğimle bir ilgisi olabilir mi acaba? Çocukken ben şimdinin deyimiyle hiperaktifmişim ama ailemdeki herkes - tabii o zaman hiperaktif kelimesi bilinmediğinden bu kızın kıçında kurt kaynıyor derlerdi.

Hani yani dur biraz, dinlen, otur bir soluklan di mi? Yok bende bu mümkün değil.

E şimdi böyle bir annenin çocuğundan da ağır hareketler beklemek doğru olmaz. Okullar kapandığından beri; denize gidelim anne, spor yapalım anne, ev  aktivitesi yapalım anne diyen bir ergen adayı ile baş başayım.

Şu safra kesemdeki taşlardan bir kurtulayım; ana oğul hem hiper hem aktif  bir yaz daha geçireceğiz sanırım;
yakıcı cehennem sıcaklarına rağmen !!!!



16 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Umarım anne oğul çok güzel bir tatil geçirirsiniz, sevgiler...

tosbagalar dedi ki...

Ben de hiperaktif olmayı istiyorum:))

Asis dedi ki...

Ne güzel her anı değerlendiriyorsun işte :) ben maalesef aynı anda birkaç şeye odaklanamıyorum. Haliyle böyle olunca hepsi kalıyor.Tabii iş hayatının yoruculuğu birazda sebep tabii ;) sevgilerimle.

Gülşah önen dedi ki...

seviyorum sizin gibi insanları bende öyleyim memnunumda halimden :)işleyen demir pas tutmazmış derler..sevgiler...

Oglak Kizlari dedi ki...

Hah, tam geldim onu soracağım, son cümlede anladımki, daha ameliyata girilmemiş. Ne zaman. Haydi bir avazda inşallah.

Öperim.
Meraklı anne

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gamze : Sağol canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tosbagalar : Bazen de iyi olmuyor ama :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asis : İş hayatı da başka bir şey ama haklısın canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asis : İş hayatı da başka bir şey ama haklısın canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gülşah Önen : Haklısın Gülşah'cım sevgiler benden :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gülşah Önen : Haklısın Gülşah'cım sevgiler benden :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak kızları : Yarın canım hayırlısı ile ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baykuş gözüyle : Sağol Natali'cim :)

sevtap dedi ki...

Bırak hiper ol canim aktif ol ne guzel.bede tembelligi hic sevmem hatta cok uyuyanlara ve cok uyudugumda gicik olurum,masallah sana

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Valla di mi ama? Şimdi gel gör ama kaç gündür yatiyorum😊