14 Haziran 2014 Cumartesi

SEVMİYORUM !!!


- " Hanım bunlar bana ne alacak acaba, bırak bir şey almayı akıllarına gelir miyim acaba? "

- " Amaaan sen hep böylesin. Niye akıllarına gelmeyesin, unuturlar mı seni çocukların? "

- " E ne bileyim ben ? Neyse canım bir şey almasalar da olur, boş ver ..."

Yarım saat sonra ;

- " Hanım, söyle onlara eğer hediye olarak tişört falan alacaklarsa, mutlaka önünde cebi  olsun, giyemiyorum sonra."

- " Ayyyy ayyyy, taktın sen de hediyeye yahu; ne adamsın !!! "

***
Haziranın üçüncü haftası gelmeden önce, annemle babam arasında  mutlaka bu konuşmalar olurdu bizim evde.

Özünde hediyeye falan çok önem veren bir adam değildi de; yaşlandıkça duyguları değişmeye başladı sanki.
Geçen yaz hastanede geçirdik babalar gününü. Son kutlamaymış; bilemedik. Bilsek de yakıştıramadık belki de ...

Özel günleri sevmiyorum.

Hiç bir zaman da sevemedim. Benim için en özel günler doğum günleridir. Dünyaya gelmenin bir şans olduğuna inanmışımdır çünkü ...

Anneler günü, babalar günü, sevgililer günü biraz da yeni dünya düzeninin dayatması gibi gelir ...

Yarın zor geçecek;  babamın acısının hafifleme nedeni olan Soma faciasını düşünüyorum, kendimi düşünüyorum ...

Diyorum ya; bu özel günleri sevmiyorum !!!!

4 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Evet Özlem' cim böyle günler bazen insanı böyle sarsıyor.
Babacığın huzur içinde yatsın.

Oglak Kizlari dedi ki...

Ah, huzur içinde yatsın.
Üzgün anne

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Haklısın Özlemcim, babasızlığımın 20. yılındayken sözlerine içtenlikle katılıyorum:(

resimli günlük dedi ki...

Okurken bir yandan üzüldüm ama diğer yandan çok sevimli buldum annenle baban arasındaki diyalogu, gülümsedim. Allah rahmet eylesin. mekanı cennet olsun..