14 Temmuz 2014 Pazartesi

ŞAKA GİBİYİM


Bu gün korka korka doktorumu aradım.

" Hani  safra kesesi ameliyatı olacaktım ya, çarşamba ya da perşembe olayım artık ne dersiniz ? " dedim.

Bana verdiği cevap kısa ve netti :  " Ben sizin için yarın saat 10 : 00' u ayarladım zaten. Sabah burada olun !!! "

Hık, mık, falan filan diyemedim. Tamam dedim sadece.

Sonra çantamı hazırladım.

İçine havlu, çamaşır, ıslak mendil, diş fırçası ve okuduğum kitabı koydum. Bu arada Deli Duman'ı okuyor ve mutlaka öneriyorum. Kitapla ilgili düşüncelerimi Kitap Sesleri  blogumda da paylaştım zaten.

Yani, yarın ben ameliyata gidiyorum !!! Safra kesemde biriken minik taşlardan kurtulup hafiflemek için.

Ve fakat ameliyattan çok sanki tatile gidiyor gibiyim.Sanırım bu durumdan doktor sorumlu. Doktora güvenmek çok önemli. Hasta üzerinde o güveni sağlayabilmek de ...

Yine de kendime  şaşıyorum. Şaka gibiyim. Hoş ben oğlumun doğumuna da  da böyle gitmiştim ...

Hadi hayırlısı !!!!

25 yorum:

Azize dedi ki...

Geçmiş olsun. Sağlıcakla girin çıkın.

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Canım geçmiş bitmiş olsun. En kısa zamanda iyi olmanı diliyorum. Şimdiden çok geçmiş olsun...

okuyan dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Sağlıkla ve hayırlısıyla atlatın inşallah.

Oglak Kizlari dedi ki...

Ben de böyleyimdir. Amniyosentez hariç.
Haydi bir avazda, ağrısız günlere inşalla.

Haydi diyen anne

Asuman Yelen dedi ki...

Senin bu tatlı sükunetin belki biraz yapınla alakalı ama en çok da bilgili ve kültürlü bir insan oluşundan kaynaklanıyor. Bilgi korkuyu yeniyor daima.

Şİmdiden gelmiş geçmiş olsun diyor, sevgilerimi yolluyorum.

Asis dedi ki...

Acil şifalar,gelmiş geçmiş olsun.

gonca keskin dedi ki...

Sağlıklı haberlerini bekliyorum Özlemcim , hayırlısı ile git ve gel, geçmiş olsun canım.

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Tekrar geçmiş olsun, güzel haberlerinizi bekliyoruz...

lale dedi ki...

Sağlıkla bir an önce burada olman dileğiyle...Sevgilerimle

hüznün tadı dedi ki...

Merak etme. Her şey yolunda gidecek.

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Merak ettim Özlem Hanım, nasılsınız?Aslında size mail adresinizden ulaşmak istedim ama blogda iletişim aracaı göremedim
:(

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aze : Çok teşekkür ederim canım sağol. Oldum ameliyatı zorlandım biraz ama şimdi iyiyim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aze : Çok teşekkür ederim canım sağol. Oldum ameliyatı zorlandım biraz ama şimdi iyiyim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aydan Atlayan Kedi : Fulyam sağol canım ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Okuyan : Canım çok teşekkür ederim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : amniyosentez de stresli ve zordur ama. Oldum. Bitti biraz zorladı ama iyiyim bugün sağol canım...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen : Sizin yerinde yorumlarınıza bayılıyorum Asuman Hanım gerçekten bilgiyle ilgili ve doktorla da yalnız itiraf edeyim ameliyathaneye girince oradaki ortamdan çok gerildim.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asis : Asiye'cim çook teşekkür ederim canım ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin: Canım benim çok sağol ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lale : Lalem çok sağol canım ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hüznün Tadı : Bu gün artık iyiyim çok teşekkür ederim...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gamze Esra Ersöz : Gamze'cim, bu gün iyiyim. Kapalı lmasına rağmen biraz zor bir ameliyattı. Ama toparlıyotum sanırım. İlgine çok teşekkür ederim canım benim. Sağol, Sevgiler en kocamanından :)

sevtap dedi ki...

Keşke butun dr aynı olsa,ne mutlu sana canım.

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsunnn