28 Şubat 2013 Perşembe

ORADAN BURADAN, ŞUBAT BİTERKEN

Şubat ayının son haftasını kendime ayırdım.
Haftanın ikinci günü rutin kontrollerimi yaptırdım.
Ultrasonu çeken doktor; " sakin olun, rahat olun, panik olmayın ama bunları da ihmal etmeyin"  gibi laflar ederek canımı sıksa da, hem doktor hem insan olarak çok sevdiğim kendi doktorum, telaşlanacak bir şey olmadığını hatta mamografiyi bile iki yılda bir çektirebileceğimi söyleyerek beni rahatlattı.
doktorluk böyle olmalı, doktor hastayı rahatlatmalı, panik olmamalı.
Neyse hayatımdan bir altı aylık ultrason macerası da böylece geçmiş oldu.

Ertesi gün soluğu sinemeda aldım. Kelebeğin Rüyası'nı izledim.
Çok hüzünlendim ben filmi izlerken ve film bittikten sonra.
İnsanın genç yaşta öleceğini bilerek yaşaması ne kötü !!
 Neden şairler erken ölür acaba? Filmde geçen şu şiir o kadar çok şey anlatıyor ki aslında :

ÖLDÜKTEN SONRA
Diyecekler ki arkamdan
Ben öldükten sonra
O, yalnız şiir yazardı
Ve yağmurlu gecelerde
Elleri cebinde gezerdi
Yazık diyecek
Hatıra defterimi okuyan
Ne talihsiz adammış
İmanı gevremiş parasızlıktan...


Sinemadan özellikle Mert Fırat'ın oyunculuğuna bir kez daha hayran kalarak ayrıldım.

Sonra soluğu kitapçıda aldım. İki kitap daha ekledim kitaplığıma.


Biri FANG AİLESİ, diğeri GIRNATACI. Her iki kitap hakkında çok olumlu görüşler aldım.
Gırnatacı bir doktorun kaleminden çıkan ilk roman oluşu ile dikkatimi çekiyordu zaten. Hemen başladım ve çok da iyi gidiyor.

Fang Ailesi de ayrıca keyifli gibi. Sırayla okumayı düşünüyorum. Zaten bu günlerde ders çalışır, ödev yapar gibi kitap okuyorum.

Bu gün dostlarla birlikteyim. Şubat ayını sevdiklerimle bitireceğim. 2013'ün ocak ve şubat aylarını sevemedim.

Marttan küçük bir dileğim var.
Baharı yaşatsın bize. Yaprak dökümü olmasın. Eksilenler olmasın hayatlarımızdan...



20 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

İnsan rutin kontrollerini yaptırınca ve iyi sonuç alınca ne kadar rahatlar, üzerinden bir yük kalkmış gibi hisseder.Sizde de her şeyin yolunda olmasına çok sevindim.

gonca keskin dedi ki...

içim sızladı,ben izleyemedim filmi henüz.
Marta ayı dileklerine katılıyor amin diyorum canım.

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Filmi ben de çok beğendim, uzun zamandan sonra izlediğim en güzel yerli filmdi:)
Gırnatacı'yı eşime hediye almıştım, hemen okudu çok beğendi, sıra bende;)
Mutlu günlerin olsun...

Tully dedi ki...

Ben de merak ediyorum bu filmi en kısa zamanda gitmem lazım:)

Sevgilerimle..

Asuman Yelen dedi ki...

Sağlık konusunda rahatladığına sevindim Özlem' cim.
Baharı ben de hasretle bekliyorum.
Güneş hepimize ilaç olacak, mutluluk verecek. Yaprak dökümü de bitecek inşallah.
Sevgiler...

Meyra dedi ki...

bide annemi ikna etsem bu mamagrafiye ne güzel olacak! temiz çıkması nasıl güzel bir hissiyat değilmi:) şubat bendede bir nefeste geçti sanki geriye iki yazı kaldı:) baharla birlikte mart renklenecek Özlemcim:)

Satır Arası dedi ki...

Rutin kontroller iyidir diye düşünüyorum, ki annemin de 3 ayda bir kontrolleri var. Gerginlik olmadan olmuyor netice alınana kadar...
Aldığınız kitapları bende merak ediyorum.
Mert Fırat gerçekten de harika bir oyuncu özellikle ses tonu çok etkileyici.
Hatta bir filmi vardı " Başka Dilde Aşk" diye tavsiye ederim.
Keyifli haftasonu.

Adsız dedi ki...

Harika bir film çok etkilendim ben, Hele o şiirsel atışmalar ne güzell..
Sevgiler.

AslıASLI dedi ki...

Önce çok geçmiş olsun, çok sevindim her şeyin iyi olmasına.
Filmi izledik ve sevdik. Bana soruyorlar nasıldı diye, yumuşak bir filmdi diyorum. Naif duygusal.
Mer çok iyiydi gerçekten.
Kitapları merak ettim özellikle Gırnatacı'yı. Natali'de de görmüştüm ve almalıyım mutlaka.

laleninbahcesi dedi ki...

çok güzel bir filmdi,bir süre sonra ikinci kez izlemek isterim...

İki kitabı da okumadım...keyifli okumalar diliyorum.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşam İzi : Canım çok teşekkür ederim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin : Çok güzeldi tekrar izleyebilirim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baykuş Gözüyle : Natali'cim sen şimdi Rüştü Onur'un Mektuplarını okuyorsun. güzel mi ben de alacağım ama kitap kulem azıcık erisin diye bekliyorum:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tully : Senin de görüşlerini bilmek isterim Tully ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen : Baharı özeldik hepimiz; bu yıl yaprak dökümü çok uzun sürdü Asuman Hanım, bitsin artık; çok sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra : Meyra hepimiz gitmeliyiz en az 2 yılda bir, anneni bence de ikna et olur mu?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra : Meyra hepimiz gitmeliyiz en az 2 yılda bir, anneni bence de ikna et olur mu?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gülşah : Başka Dilde Aşk beni Mert fırat'la tanıştıran filmdir. Çok sevmiştim onu da. Kitapalrı okuyorum yavaş yavaş güzel hepsi de Gülşah'cım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aslı : Aslı'cım çok teşekkür ederim. Evet çok doğru tespit. Naif bir filmdi. Gırnatacı'yı okuyorum şu an, ilk roman olmasına rağmen çok beğendim ben, tavsiye ederim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lalenin Bahçesi : Lale'cim ben de bir kere daha izlerim o filmi.
Gırnatacı'yı okuyorum, ama dersler başlamak üzere biraz hız keseceğim galiba okuma konusunda :)