4 Mart 2013 Pazartesi

MART KAPIDAN BAKTI



Tam da 1 Mart gecesi, şubatı selametle uğurlamışken, mart giriverdi içeri.

Kapıdan baktı ve hain bir sırıtışla, bana sabaha kadar süren, bir diş ağrısı bıraktı.

Ağrıdan uyuyamayan ben; hain martın ilk gününü yorgun  ve uykusuz karşıladım; laf aramızda uykumu alamadığım zaman berbat, çekilmez  biri  olurum; yanıma yaklaşılmaz; o derece yani.

Bu durumda  günü  diş ağrıları içinde geçirmemek ve daha fazla çekilmez olmamak için soluğu diş doktorumda aldım.
Hani hastalık hastası tipler olur ya, o doktor senin bu doktor benim gezerler;  kendimi böyle hissettim.

Doktor dişlerimin genel durumunu pek iyi görmedi ve benden " panaromik diş filmi " çektirmemi istedi. Bu " panaromik diş filmi "  acaip bir şey. Dişin köküne kadar görmek mümkün.

Film çekildikten sonra bir de ne görelim; alttaki en son  azı dişimde sıkıntı var.  Enteresandır; dişimin kökü kendi içinde çengel gibi kıvrılıyor.
Doktor dişi kurtarmamız gerektiğini, çünkü bu dişin asla çekilemeyeceğini söyleyerek tedaviye başladı.

Şu kompresör gibi dişi oyan alet var ya, ben onunla aramı hiç düzeltemedim.
Zaten yollardaki kompresör sesine de tahammülüm yoktur !! - Konumuzla pek alakası yok ama öyle - .

Bu arada alt dişlerimde de sorun olduğunu ve bunların da tedavisinin yapılması gerektiğini söyledi doktorum.
Bu tedavinin de bir ay süreceğini - özellikle - belirtti ve ben 2013'ün Mart ayını, takvimlerime  baharın başlangıç ayı olarak değil; diş tedavi ayı olarak kaydettim !!! Olsun fark etmez; bahar  benim gönlümde zaten; dişlerim sağlam olsun yeter değil mi ama?

Şaka bir yana, diş ağrısı hiç bir şeye benzemiyor. Ben ki, dişlerime çok özen gösteririm; kendim gösterdiğim gibi oğlumu da diş fırçalama ve diş bakımı konusunda eğitmeye çalışırım ( bu konuda ne kadar başarılı olduğum ayrı bir yazı konusu olsun, sanmayın ki çocuk severek ve isteyerek diş fırçalıyor, bu yazıyı yazarken bile - anne ben bu gece diş fırçalamıycam -diye benimle pazarlık yapıyor !!! )  demek ki yetmiyor.

Neyse bu günlerde böyleyim işte; mart gelir gelmez kapıdan baktı; bana bir diş ağrısı bırakıp  kaçtı.
Oysa şubat giderken marta tembih etmiştim; ocak, şubat bizi üzdü bari sen üzme diye ... Söz dinlemiyor, üzmeye devam ediyor, Müslüm Baba da gitti.
Bahar gelsin istiyorum artık, fotoğraftaki ağaç gibi biz de çiçeklenelim :)

25 yorum:

gonca keskin dedi ki...

Özlemcim diş ağrısı en berbat ağrıdır :( acil şifalar diliyorum sana.
Mart ayı güzellikleri ile gelsin sarsın bizleri :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Çok geçmiş olsun Özlem Hanım.

MAVİANNE dedi ki...

çok geçmiş olsun
dişer önemli aman hemen iyileşsin
rahat ediverirsin inşallah
bahar dalalrı süper
içimiz ısınsın biraz

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok geçmiş olsun Özlemcim
diş konusu sadece ve tamamen fırçalama ve bakımla alakalı değil Özlemcim...ırsi de ayrıca...
onun için oğluma yeteri kadar öğretemiyorum diye üzülme sakın

ve bahar evetttt
evet
evet :)))

AslıASLI dedi ki...

Ya çok üzüldüm :( diş ağrısını neler yaşadığımı çok iyi bilirim. Birde dişçi korkum var düşünün artık.
Çok geçmiş olsun.

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Çok geçmiş olsun Özlemcim, diş ağrısı çok sıkıntılıdır ne yazık ki ve tedavi süreci de:(
Mart yalancı bir güneşle donduruyor İstanbul'u :))

Nesrin dedi ki...

geçmiş olsun bu diş ağrsı fena birşey :(
neşeli günler dilerim

pınarpare dedi ki...

geçmiş olsun...insanın ağrısı neredeyse canı orada oluyor ama sahiden diş ağrısı da bitiriyor...

neseersoy dedi ki...

Umarım en kısa zamanda tedavin biter ve Mart ayıyla başlayan Bahar'a güzel bir merhaba dersin .-)sevgiler.

Adsız dedi ki...

Çok gemişşş olsun, en kısa zamanda iyi olman dileğimle,sevgiler.

Oglak Kizlari dedi ki...

Geçmiş olsun.
E ne oldu peki. Başka bir dişçinin de mutlaka fikrini al olmaz mı cancağızım.

Endişeli anne

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin : Gonca'cım bitmek üzere, beni de bitirdi ama :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşam İzi: Çok teşekkür ederim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne : Sağol Mavi annem, bahar dallarını ben de çok sevdim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynur : Sağol canım, benden de bahara kocaman evet :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aslı : Benim diş yapımda kaynaklanan sorun var neyseki bitmek üzere Aslı'cım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baykuş Gözüyle :Sağol canım, bugünlerde buralar da öyle :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nesrin: Sağol Nesrin'cim geçiyor az kaldı :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Pınarpare :Çok haklısın çokkk, sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Neşe Ersoy : Az kaldı bitmesine canım, çok teşekkür ederim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

ilknur Akpınar : sağol canımm, çok teeşkkür ederim:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : Çiğdem'cim, doktorda sıkıntı yok, sorun benim dişlerde. Doktorum on yıllık diş doktorum, benim dişlerin kökünde eğrilik var ve çok sıkıntı yaratıyor bu durum; ama hallettik az kaldı :)

Sohbet dedi ki...

mart ayınıda bitirdik...

Unknown dedi ki...

Blogunuzu açınca insan direk gülümsüyor. O kuşlar ne öyle :) Çok tatlılar ama :)

Yemek Tarifleri dedi ki...

iyi bir site başarılarınızın devamını dilerim teşekkürler.