7 Şubat 2013 Perşembe

LODOSLU ORTAYA KARIŞIK ...


Kendimi bildim bileli, uzun otobüs yolculuklarında ve hastanelerde insanlarla sohbeti pek sevmem. O sohbetler, içinde merak barındırır; karşı taraf benle ilgili bilgi edinmek ister ve bundan çok sıkılırım.
Neden kendimi hiç tanımadığım ve bir daha görmeyeceğim birilerine anlatayım ki?

Bu gün de öyle oldu.
 Geçen ay içinde oğlum hastalandı; beta virüsü kapmış, tedavisi yapıldı ama doktor muayene sırasında kalbinde üfürüm duydu. Bunun hastalıkla ilgili olabileceğini yine de çocuk kardiyolojisine gitmemizi önerdi. Biz de gittik. Hastane malum kalabalık, canlar sıkkın. Yanımda bir kadın sürekli konuşuyor; kendini anlatıyor.
Yedi çocuğu varmış; beş tanesi evliymiş, evli olanların ikişer çocuğu varmış mış mış mış ...
Israrla  devam ediyor; bizim neyimiz varmış? Yaaa öyle mi geçmiş olsunmuş; onların bir tanıdığı da böyle olmuş, sonra da iyileşmiş, miş miş miş !!!
Daralıyorum, sıkılıyorum, yavaşça oğlumla kalkıyoruz başka bir yer buluyoruz kendimize. Orada da yine yaşlı bir kadın aynı muhabbete başlıyor, daha da ileri gidiyor, oğlum kaç yaşındaymış, kaça gidiyormuş, karnesi nasılmış?
Çocuğu kardeşsiz bırakmayacakmışım, hemen ikinciyi doğurmalıymışım !!!!
Yahu kadın sana ne ????

Sıramız gelip de doktorun yanına girdiğimizde sevinçten doktorun  boynuna sarılmak istiyorum !!!

****
Hastaneden çıkıp eve gelirken ciddi bir rüzgar eşlik etti bize. İstanbul'da biz buna lodos deriz. Hastanede o kadar daralmışım ki, lodosla uçup gitmek istedim. Lodos arkasından kar getirir İstanbul'a, buraya da yağmur gelir artık ve umarım sıkıntılarımız da lodos gibi eser geçer...

****
Hafta sonu bir aylık tatile giriyoruz. Dinlenmeye çok ihtiyacım var, iyi olacak. Bu 2013'ü sevmedim ben. Gidenler, sıkıntılar, hastalıklar lodos süpürse keşke dertleri.

****
Tüyap başlıyor önümüzdeki hafta içinde. Çocuk gibi seviniyorum ben de.
Beş gün giderim artık fuara... Anladığım kadarı ile fazla yayın evi katılmıyor fuara;  yine de  benim gibi kitap deyince akan suları durduranlar için çok güzel bence.

***
Tatildeyken sinemaya gideyim diyorum, "Hükümet Kadın"  nasıl acaba?

****
Okuduğum kitaptan da söz edeyim. Limoni Ölüm'ü okuyorum.
Ayşe Erbulak'ın Hafiye Karılar Serisinin 2. kitabı.
Pek polisye gibi değil ama. İçinde bol miktarda ihanet barındıran bir kitap.
Okunuyor mu? Evet.
Sürükleyci mi? Ona da evet.
Bittikten sonra izi kalır mı? Güzel soru :)

14 yorum:

hüznün tadı dedi ki...

Ben de hiç sevmem seyahatte sohbeti. O anlarda kendimle başbaşa olmayı severim. Küçük Bey'e de çok geçmiş olsun. Umarım herşey yolundadır.

pie kurabiye dedi ki...

Sonucun iyi çıktığını düşünüyorum.Özlem'cim 2-3 gündür burada da lodos esti,bugün yağmuru getirdi.Lodos feci başağrısı yapıyor.:)

mavi dedi ki...

Geçmiş olsun.. umarım sıkıntı geçmiştir... bu arada oğlun kaç yaşında, karnesi nasıl neden başka kardeşi yok :)))) şaka tabii

Başak dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Bazı insanlar bu kadar meraklı olmasa çok iyi olacak ama maalesef var.

Çocuklarım küçükken grip olduklarında bize demişlerdi ama sonra incelendiğinde bir şey çıkmadı. İçinizi rahat tutun enfeksiyon ve ateşle böyle olabiliyormuş. Genetikmiş galiba , bende ve kızımda gribal enfeksiyonlarda daha çok hissettiyor. Sevgiler.

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Ben de elimden geldiğince uzak dururum bu tip insanlardan:(
Çok geçmiş olsun bu arada.

Tatil mi? hem de bir ay harika olur bence, şimdiden güzel bir tatil olsun diyorum:)
Komedi filmleriyle aram olmadığından bir de Demet Akbağ'ı sevmediğimden filmle ilgili yorum yapamicam Özlemcim:))

Lodos İstanbul'u da kasıp kavuruyor..

resimli günlük dedi ki...

İnşallah ciddi bir sorun yoktur oğlunda canım, geçmiş olsun.

O konuşan teyzelerden her yerde, ne kadar çok sayıda var değil mi? İlla insanın en konuşmak istemediği zamanlarda ortaya çıkarlar bir de.

Son soru da çok hoş :)

gonca keskin dedi ki...

Tatil uzunmuş, devam ediyor sanırım , acil şifalar dilerim Özlem.Umarım iyi sonuçlar almışsınızdır.iyi haberlerinizi bekliyorum canım.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hüznün Tadı : Çok teeşkkür ederim, iyi olacak inşallah, sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Pie Kurabiye : Canım iyi olacak inşallah, martta bir kontrol daha var, sevgiler çok ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Balon : Sağol canım, iyi gibi şimdi. Sana seve seve cevap veririm; oğlum 9 yaşında, karnesi fena değil, daha iyi olabilirdi :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Başak : Başak'cım şimdi Beta mikrobunun etkisini gidermeye çalışıyorlar. Martt bir kontrol daha var. Sıkı da takip etti hastane, iyi olacak inşallah, sağol canım, sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baykuş Gözüyle : aman amamn uyzka olsun Natali'cim, lodos bitti ama puslu hava kendini gösteriyor yine de :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Resimli Günlük : Martta bir kontrol daha olacak, takip ediyor hastane, iyi olacak inşallah, son soru için, kitap okurken güzeldi aslında, seversen o tür kitapalrı aklında olsun canım, sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin : Sağol canım, tatil mart başına kadar iyi gelecek ama, çok sevgiler :)