14 Şubat 2013 Perşembe

TÜYAP' LI GÜN ...

Bu gün uyandığımda çoktan aklıma koymuştum, TÜYAP' a gidecektim.
Bu günü kendime ayıracaktım.
Oğlanı okula gönderdikten sonra fazla oyalanmadan evden çıktım.

Bu anları seviyorum; kendimle başbaşa kaldığım anları.
TÜYAP'a yürüyerek gitmeye karar verdim.
Antalya küçük bir şehir olduğu için  insan kendini biraz zorlasa her yere yürüyerek gidebilir.

Konyaaltı Sahili'nde puslu havaya rağmen bu manzara karşıladı sabah sabah beni :
Dağların denizle buluşmasını en yoğun izleyebileceğimiz yerlerden biridir Konyaaltı Sahili.
Sonra fuar alanına doğru yürümeye devam ettim.
İçeri girerken bu işareti görünce çocuklar gibi sevindim. Kitap deyince zıp zıp zıplamak geliyor içimden ne yapayım :)

İlk durağım Can Yayınları oldu. İsabel Allende'leri görünce, çok sevindim. Onun okumadığım bir kaç kitabı vardı ama onları almayı bir sonraki ziyaretime bıraktım. Hafta sonu çocuklarla mutlaka Tüyap'a geleceğim yeniden.
Sonraki durak Yapı Kredi Yayınlarıydı, Mine Söğüt'ün Deli Kadın Hikayeleri ve Aydın Boysan'ın Nereye Gitti İstanbul kitapları dikkatimi çekti fakat onları da bir sonraki ziyaretime sakladım .

Oğlum için çocuk kitaplarını da ziyaret ettim. Bu aralar Kötü Kedi ve Clementine serilerine takıldığı için onları inceledim. Tudem Yayınlarında okul için faydalanacağı kitaplar buldum, onların fotoğrafını çekmedim, çünkü fuar çok kalabalık değildi ve deli gibi fotoğraf çeken bir tek bendim !!!

 
 
İletişim Yayınları ve Kırmızı Kedi Yayınları'nın standlarından bir türlü ayrılamadım. İletişim yayınlarından aradığım iki kitap vardı, bulamadım, üzüldüm. Zaten çoğu yayın evi çok satan kitaplarını getirmiş, bizim gibi çok satanlarla işi olmayanları kimse düşünmemiş :(
Bu yıl fuara katılan yayınevi sayısı da azdı. Bunun en önemli nedeni, fuar alanının dar olmasıymış, ikinci neden de geçen yıl tanıtım amacıyla ücretsiz olan standlar bu yıl ücretlendirilmiş. Ben Everest Yayınları'nı bile göremedim.
 
TÜYAP'tan aldığım kitaplar şimdilik bunlar. Hafta sonu çocuklarla gittiğimde de yeni kitaplar döneceğimden eminim :)

Benim bu halim ne olacak merak ediyorum. Elimde, hiç kitap almasam ve hiç ara vermeden okusam bana en az iki yıl yetecek kitap var ve ben kitaba doymuyorum; doyamıyorum !!!!!

23 yorum:

annemahsustan dedi ki...

E ne güzel işte, kalabalık yokken çekebildiğiniz kadar çekseymişsiniz: )
Bazen ben de çok utanıyorum fotoğraf çekerken ama milleti görünce boşveriyorum...

Hayırlı olsun fuarınız, hiçbirşey alınmasa bile kokusu yetiyor kitapların...

Biz de hiç kule yapamayanlardanız, hep notlarını alıp, bittikçe alırız, en fazla bir tanedir sırada bekleyen okunacak...

gonca keskin dedi ki...

içim gitti buradan Özlem :)
keyifli gezmeler ,yeniden ve keyifli okumalar canım :)

kitap sanatı dedi ki...

yaaaaa ben bugün gidemedim
arkadaşımla gidicektik ama kaldık
akşamüzeride yağmurun azizliğine uğradım zatern:(
hava aynı devam ederse yarın da gidemem:(
haftasonu full dershane ben yine kaldım sanırım :(

hüznün tadı dedi ki...

Benim de okunmamış kitabım pek yoktur. En fazla bir tane olur. Hangi kitabı okuyacağıma büyük bir zevkle karar verir ve satın alırım.

Başak dedi ki...

Ne iyi etmişsiniz. Biz daha gidemedik. Hafta sonu gideceğiz. İnşallah.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

al al...hepsini al :)
valla yaşadınız Özlemcim
senin gibi Leylak Dalı da kıpır kıpırdır eminim :)))

lale dedi ki...

keyifli okumalar Özlemcim

GÖNÜL dedi ki...

Teyzem Larada oturuyordu bir kaç sefer geldim antalya çok güzel ama çok sıcaktı konyaaltı plajı harika
güzel kareler için teşekkürler bloglara fazla uğrayamıyorum kusura bakma işyerinde kısıtlama yaptılar zamanımın büyük bir kısmı işyerinde geçiyor şimdi akşamdan akşama tüm yorumlara dönemiyorum kusura bakma sevgiyle kal ...

AslıASLI dedi ki...

Antalya'daki fuarı duyduk bizde, ne güzel değerlendirmişsin Hayat izlerim.

MAVİANNE dedi ki...

ne harika bir günmüş
kitaplarla içiçe
keyifli okumalar

Psikolog Ayşegül Karademir dedi ki...

Fuar çok guzeldi ancak çabuk bitti.Hos ne kadar uzun olursa olsun bize hiç bir zaman yetmeycekti. bloguma beklerim
http://psikologaysegulantalya.blogspot.com/p/blog-page_19.html

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Anne Mahsustan : Çok güzeldi bence; ben kule canavarı oldum ve daha almayı artladığım o kadar kitap var ki:)
Sevgiler canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin : Gonca oralarda da nisan da oluyor galiba Tüyap haberin olsun, sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin : Gonca oralarda da nisan da oluyor galiba Tüyap haberin olsun, sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kitap Sanatı : Çok geç yanıtladım yorumunu gidebildin mi çok merak ettim? Sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hüznün Tadı : Sahi mi? Ben hiç beceremedim onu. Eşim de öyledir ama olamadım ben illa alacağım kitaplıkta duracak ve zamanı gelince okunacak :)
Sevgiyle kalın :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Başak : Başak'cım, seni de merak ettim, gidebildin mi fuara ?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynur ( Küçük Hala ) : Valla ne iyi ettim de gittim Aynur'cum. Leylak Dalı da gitti, biz kitap kurtlarını bir kere gitmek kesmiyor ki:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lale'cim sağol canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gönül : Olsun Gönül'cüm, kalpler bir olsun canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aslı : Güzeldi Aslı'cım, çok güzeldi :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne : Mavi Annem çok güzeldi, şahaneydi doyamadım, biraz daha uzun olsaydı keşke :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Psikolog Ayşegül : Haklısın bize yetmez dört beş gün. Bloguna gelmez miyim? Hemen, sevgiler :)