26 Haziran 2012 Salı

TEMBEL TENEKE


Tam bir tembel tenekeyim bu aralar. Kafama vursalar "çonnn, çonnn " diye ses çıkar.
" Tatile gidemezsen tatil şehrinde yaşamanın keyfini çıkar " cümlesinin hakkını veriyorum. Oğlumla gün aşırı denizdeyiz. Deniz çok sevmem ben ama oğlum su kuşu. Ben kıyıda, o suda geçip gidiyor günler.

Meğer sünnetin en iyi iyileşme yöntemi denizmiş. Biz de bu iyileşme yöntemini sonuna kadar uyguluyoruz vallahi.

Bu arada seri okumaya geçtim. Haziran ayının bana hediyesi Aslı Perker kitapları oldu.
Sufle bitti Şimdi sırada " Başkalarının Kokusu " var. " Başkalarının Kokusu" na da bayıldım.
Tembel teneke olmaya da çok alıştım. İnsanoğlu rahata ne çabuk alışıyor aslında...
Kafamda tasarladığım bir sürü yazı var. Klavye tuşlarına basmaya bile üşenir oldum rehavetten ...

Haziranı böyle geçiriyoruz bakalım  temmuz gelirken sıcağın yanında neler getirecek bize ?

10 yorum:

gonca keskin dedi ki...

iyi tatiller , tadını çıkartın tembelliğin ;) yeni biz yazar ile tanışmış oldum , notumu aldım, sevgiler..

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

sonuna kadar hakkındır Özlemcim...başlık da tam öğrenci işi olmuş :))

günaydııınnn...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Denize girmeyi özledim. bu yaz giremeyeceğim hamileliğimden dolayı korkuyorum mikrop kaparım diye. artık seneye :) Sen tadını çıkar. SEvgiler

Oglak Kizlari dedi ki...

Iyi tatiller Özlem im,

Al benden de o kadar, tembellik. Ben pilates kursuna yormuştum ama havalar da yardımcı galiba.

Yorgun ve uykucu anne Çiğdem

nil dedi ki...

ben de tembel teneke olmak istiyorum, ben de oğluşumla sahile uzanmak istiyorum :( çok imrendim cnaım, keyfin daim olsun..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin : Sağo canım benim...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynur : Sağol canım Aynur'um :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Muhabbet Çiçeği : Çok sevindim, çok çok tebrik ederim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak kızları : Havaların etkisi çok fazla Çiğdem'cim :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nil : Sağol canım, sana ve oğluşa kocaman sevgiler :)