8 Haziran 2012 Cuma

ALTI AYLIK HAYAT BİLANÇOSU, KİTAP, SÜNNET VS...

-  Koca bir eğitim öğretim dönemini daha devirdik; yorulduk, ders
çalışmaktan sıkıldık. Oğlumla kudurmak, deliler gibi eğlenmek  istiyoruz.

***
-  Bu yılın ilk altı ayında belki altmış kere hastnae ve doktora gittim. Annem, babam, benim rutin kontrollerim derken şimdi de kayınvalidem de sorun çıktı ve ciddi gibi görünüyor. Ne diyeyim, iyilik düşünelim, iyilik olsun.
***
- Bu kış hiç sinemaya gidemedim. Ne yazık değil mi? İzlemek istediğim filmler var hepsini evde izleyeceğim artık ...
***
-  Bu yaz tatil planları yapamıyorum nedense. Bazen de plansız yaşamak lazım, yine de umudu kesmemek gerek ...
En kötü şartlarda tatilimi Antalya'da geçiririm ben de:)) Tatil şehrinde yaşamıyor muyum canım niye üzülüyorum ki?
***
-  Oğlum önümüzdeki hafta sünnet olacak. Geçen sene sünnetle ilgili ufak tefek sıkıntı yaşamıştık ve ertelemiştik sünneti. Bu yıl gerçekleşecek inşalah.
Şu andan itibaren sünnet çocuğu annesiyim, heyecanlıyım, umarım güzelce atlatırız bu süreci ...
***
İnternetten aldığım kitaplarım da geldi, bu koşuşturmanın arasında beni bekliyorlar okunmak için. Gerçi, aklımda 1Q84 var ama telaşımı atlatayım da öyle okuyayım diyorum, bakalım artık.

13 yorum:

Tully dedi ki...

Hayat İzlerim; ne güzel bi duygudur tatile girme telaşı:((

Bu arada bende şu anda Zülfü Livaneli'nin Bir Kedi, Bir Adam, Bir Ölüm kitanını okuyorum:))

gonca keskin dedi ki...

hastalıklar için acil şifalar dilerim.Okul kapanınca tam yaz tatil sezonu başlıyor , biz çalışanlara zor hele iş yerindeki belirsizlikler ..
Ama sünnet annesi olmak ne güzeldir, doya doya yaşayın bu duyguyu kolaylıklar dilerim.
Film izleme ve kitap okuma konusunda ben de yavaş kaldım , umarım gönlümüzce izler ve okuruz.

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Acı tatlı güzel bir yaşam özeti. Yine de mutlu ve umutlu olabilmek çok insani bir özellik. Tebrikler, sağlıklı ve mutlu günler.

hüznün tadı dedi ki...

Oğucuğun hayırlısıyla sünnet olsun inşallah. Hepimiz yaşadık o heyecanları.

MAVİANNE dedi ki...

sünnet hayırlı uğurlu olsun şimdiden canım
acil şifalar

Oglak Kizlari dedi ki...

Acil şifalar dilerim.
Geldi mi de gelir üstüste. Hastalık zor, çekene zor, bakana ayrı zor.
Kolay gele.

Kitaplara bayıldım. 1984 hiç yaz kitabı diil, demedi deme ruhunu karartma.

Pilates sertifikası yolunda telef olan anne Çiğdem

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tully : Roman hakkındaki düşüncelerin merak ettim Tully'cim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin : Gonca'cım sünnet annesi oldum bile. Zor ama hoş bir duyguymuş.Hep okuylaım biz hiç bitmesin okuma sevgimiz ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mehmet Blgehan Merki : Çok teşekkür ederim. Başka türlü hayat çekilmez olur. Umut olmazsa hele hiç bir şeyin anlamı olmaz diye düşünürüm çoğu zaman ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hüznün Tadı : Tatlı telaşlar değil mi? Çok teşekkür ederim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne : Mavi Annem, çok teşekkür ederim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : 1Q84'ü azıcık erteledim, araya başak kitaplar girdi Çİğdem'cim, senin pilates sertifikası ne durumda? Hayırlı olsun şimdiden:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : 1Q84'ü azıcık erteledim, araya başak kitaplar girdi Çİğdem'cim, senin pilates sertifikası ne durumda? Hayırlı olsun şimdiden:)