18 Haziran 2012 Pazartesi

TATLI TELAŞLAR, ŞEKER KİTAPLAR

Bir haftadır temmuz ortasından kaçıp hazirana sığınmış bir sıcak var Antalya'da. İşte bu sıcaklar evlerden içeri süzülürken biz de ani bir kararla oğlumuzu sünnet ettirdik.
Sünnet planı geçen yazdan kalmaydı fakat oğlumun bazı sıkıntıları vardı, ben bunlara - pipisel sıkıntılar - diyorum oğlum utanıyor:)
Neyse bu yaz başında doktora kontrole gittik, doktorumuz herşeyin yolunda olduğunu, sünneti yapabileceğini  söyledi.

Geçen perşembe  erkenden hastaneye gittik.

Her ne kadar karşı olsam da küçük bir anestezi aldı oğlum. İyi ki anesteziye fazla itiraz etmemişim çünkü sünnetten çıktığında, çoktan kendine gelmişti ve sünnet olduğunun farkında bile değildi. Oğlum sen sünnet oldun dediğimizde de YUPPİİİİ diye bir çığlık attı.

Dokuz yıllık annelik serüvenimde beni üzmeyen tek olay oğlumun problemsiz sünneti oldu diyebilirim.

Sünnet fotoğraflarını sevgili Gamze çekti. Gamze Ucu Kırık Birkaç Kelime bloğunun sahibi. Düğün, doğum, sünnet ve özel günlerin fotoğraflarıını çekiyor ve bence bu işi çok profesyonelce yapıyor. Gamze'ye gösterdiği sabırdan ötürü ayrıca teşekkür ederim.

Bu arada evde sürekli koşuşturma içindeydim. Geçen hafta hiç yerimde durmadım. Sonuçta ayak bileğimi burkmuşum ve farkında değilim. Dualar, yemekler, misafir ağırlamaları bittikten sonra sağ ayağımın üzerine basamadığımı fark ettim. Cuma akşamından beri evde dinleniyorum. Ayağım biraz iyi ama, her ayağa kalkışta dikkat et her an ağrıyabilirim diye sinyal veriyor bana.

Hafta sonu dinlenmek işe yaradı. okuduğum 1Q84'e ara vererek Ayfer Tunç'un yeni kitabı Memleket Hikayeleri'ni bitirdim ve çok şeker bir kitaba başladım.
Anladım ki Ayfer Tunç ne yazarsa kabulumdür okurum. Yeni kitabını da çok sevdim.
Şeker kitap dediğimse Aslı Perker'in romanı Sufle.
Aslı Perker'i Leylak Dalı sayesinde tanıdım, Sufle ile birlikte yazarın bir başka romanı Başkalarının Kokusu'nu da aldım. Sufle biter bitmez onu da okuyacağım.

 Sıcaklar böyle devam ederse bu yaz hiç okumadığım kadar kitap okuyacağım, evden dışarı çıkılmıyor çünkü, çıkılsa da deniz kenarında şemsiye altında okurum artık. Çünkü denize sıcaktan kaçmak, çocuğunu denize sokmak ama asla yüzmemek için gidenlerdenim ben de :))

37 yorum:

Tully dedi ki...

Hayat İzlerim; Allah düğününü görmeyi de nasip etsin inşallah..

gonca keskin dedi ki...

tebrik ederim sünnetinizi , kolaylıkla atlatmışsınız ne güzel :)
kitap paylaşımları çoğaldıkça ufkumuz genişliyor , keyifli okumalar.

annemahsustan dedi ki...

Tebrik ederim seni ve sünnet çocuğunu, çok telaşlıdır... Gelecek günleri iple çekiyorum: ) Bir sünnet çocuğu annesi olmak için...

Kitabı okumuştum ve çok beğenmiştim. Çok güzel, diğer yazdığınız kitabını da almak lazım...

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsunnn, düğününü de görmek nasip olur inşallah.
Keyifli günler.

Asuman Yelen dedi ki...

Önce geçmiş sonra da hayırlı olsun diyorum Özlem' cim. Daha nice güzel günlerini görürsün inşallah.
Aman ayağına dikkat et canım. Mutlaka doktora git MR çektir. (Tabii doktor isterse) Ben iki sene evden çıkamadım ihmal ettiğim için.Hiç basamadım çünkü.
Geç kaldığım için ameliyat bile edemediler. Çok zahmetli iğnelerle bileğimde oluşan boşluk jelle dolduruldu son çare olarak. Tüm bu zor sürecin nedeni: Farkında bile olmadığım burkulmalar.
(Amacım korkutmak değil, sadece uyarmak:) Çok hassasım bu konuda)
Sevgiler, güzel haftalar...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hayırlı olsun Özlemcim
ilk mürüvvetini gördük desene :)
inşaAllah damatlığını da görürüz hep birlikte
çok geçmiş olsun canım...

pınar dedi ki...

hayırlı olsun.Maşallah ona.
darısı benim oğluşumun başına.

Sıcaklar çok feci.Kitap okumak en iyi çözüm.

Meyra dedi ki...

hayırlı olsun Özlemcim oğluşunun ilk erkeklik adımı:))

nil dedi ki...

ayyy kıyamam ben ona :) atlatmışsınız kazasız belasız ne güzel özlem'cim, tez zamanda iyileşsin tatlı oğluşun, geçmişler olsun :)

Satır Arası dedi ki...

Geçmiş olsun. :)))
Atlatmışsınız ve ne güzel hissetmemesi...
Kitaplar da bir harika, keyifli okumalar. :)

Başak dedi ki...

Oğlunuzun sünneti hayırlı olsun. Sıcağı çok güzel tanımlamışsınız. sevgiler.

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Maşallah!hayırlı olsun...
Ayağın için geçmişler olsun...
Kitaplar da çok güzel, hava sıcak olsun bol bol okuyalım o zaman;))
Sevgiyle, güzellikle kal!

hüznün tadı dedi ki...

Tebrik ederim küçük erkeği. Darısı düğününe inşallah.

Sokak Kedisi dedi ki...

Delikanlıya geçmiş olsun, oğlan analarının streslerinden biri de bu iş malum :)

15 tatilde yaptırdık biz de, sıcaklara kalmasını istemediğimiz için. Geçti, bitti neyseki :)

Darısı damatlığına inşallah, hep gülsün yüzü.

Sevgiler

beenmaya dedi ki...

geçmiş olsun ve de hayırlı olsun :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

HAYIRLI UĞURLU OLSUN CANIM. DARISI DÜĞÜNÜNE OLSUN. KİTAPLARI İNCELEYECEĞİMM. SEVGİLER.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Birde buradan seslenmek ve tebrik etmek istedim Özlemcim.
Hayırlı uğurlu olsun canım, nice güzel günleri olsun dilerim.
Her ikinizide çok öperim...

Bak Bu Harika dedi ki...

Tebrik ederim.

Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tully : Canım çok teşekkür ederim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin : Önemli kısmını atlattık gonca'cım, umduğumdan kolay gelişti her şey yorulduk ama iyiyiz şimdi. Kitap paylaşmak güzel, hepimize keyifli okumalar ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Anne Mahsustan : Çok telaşlıydı ama güzel geçti çok teşekkür ederim. Canım, kitaplar için de keyifli okumalar :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İlknur Akpınar : İlknur'cum çok teşekkğür ederim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen : Asuman Hanım çok haklısınız, d,kkat etmek gerekiyor. Doktora gittim ama korkulacak bir şey yok şimdilik. Çok teşekkür ederim ilginize ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynur (Küçük Hala) : aynur'um sağol canım, hepimizinkilere inşallah ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Domates Suyu :Dilerim oğluşunun sünneti de bizimki kadar kolay geçsin, sular seler gibi. Sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra : Mayram sağol tatlım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nil : Nil'cim çok teşekkür ederim, yolunda gitti herşey çok şükür ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gülşah : Sağol canım güzel dileklerin için ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Başak : ÇOk sağol Başak'cım, aslınbda sıcağı anlatmaya kelimeler yetmiyor da sağlığımız yerinde olsun yeter, sevgiler çok ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baykuş Gözüyle : Natali'cim çok teşekkürler ederim canım. Sıcak günlere keyifli okumalarımız olsun :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hüznün Tadı : Çok teşekkür ederim, sağ olun, inşallah ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sokak Kedisi: Biz de sıcaklar çok başlamadan yaptıralım dedik, gerçi yakalandık da sıcaklara ama sorunsuz geçti, hepimizin yüzü gülsün, çok teşekkür ederim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Beenmaya: Sağol canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Muhabbet Çiçeği : Canım çok teşekkür ederim. Sevgiler kocaman :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşamın Kıyısında : Nur'um çok sağol, iyi ki varsın, çok teşekkür ederim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Follow Me : Teşekkür ederim, geliyorum hemen sayfana :)

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Geçmiş olsun ve de Hayırlı uğurlu olsun canım.