10 Ocak 2012 Salı

2012 ÇALIMI

Sizi bilmem ama bir geldi pir geldi bizim eve 2012.

Yılbaşı gecesinden beri ailecek hastayız !!!

Yeni yılın son günü ateşler içinde yanan oğlumdan ailecek grip kaptık. Ardından grip babamıza da bulaştı. Ben onlara hasta bakıcılık yaparken, bir de baktım ki kendim yataklara düşmüşüm !!!

Son nokta atışını babam yaptı. Şu aralar salgın olan bronşit ve grip geldi onu vurdu. Zaten kronik bronşit hastası olduğu için çok ağır geçiriyor bu süreci.

Geçen haftanın iki gününü acil serviste geçirdik, şimdi tedavisini yapıyoruz ama korkutuyor beni, yaşlıların bakımı yeni doğmuş bebek bebek bakımı kadar önemli, zor geçiyor çünkü.

Ben bu arada ayakta  kalmaya çalışıyorum. Gece babamın ilaçlarını vermek için defalarca uyandığımdan; ayakta kalmak için; gözlerimi açık tutmak için göz kapaklarıma nerdeyse mandal takacağım !!!

Bu arada inatla ve ısrarla okumaya devam ediyorum ya ben asıl buna şaşıyorum !!!

Bu kadar hengame ve hastalık arasında Sunay Akın'ın yeni kitabı " Bir Çift Ayakkabı" yı bitirdim.
Sunay Akın severlere önerebileceğim bir kitap bu. Ardından  epeydir okumak istediğim " OD" a başladım fakat ruh halim OD'u okumak için elverişli değil sanırım, okumaktan vaz geçtim bekletiyorum.

Şu anda 2011 de okumayı ertelediğim " Gurme'nin Son Yemeği'ni okuyorum ."

Kirpi'nin Zerafeti " kadar güzel bence. Çok keyif aldım okurken.

Gurme dedim de akşam yemeği için Terbiyeli Tavuk çorbası, Fırın Tavuk ve Pirinç Pilavı yaptım, birazdan da derse gideceğim. Yok ama ben hiç bir zaman gurme  falan olamam :))

2012 böyle geçiyor işte, bazen hastanelerin acil servisinde, bazen mutfakta, bazen elimde kitapla bazen bizzat hasta olarak.

Ne diyeyim? Halimize şükür .
Daha kötüsü hepimizden uzak olsun !!!

22 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hepinize çok geçmiş olsun Özlemcim...ve dediğin gibi buna da şükür...beterinden korusun Rabbim inşaAllah...hepimizi...tüm sevdiklerimizi...

hüznün tadı dedi ki...

Aman geçmiş olsun. Bloglarda hastalık var bu ara. Büyüklerle küçüklere çok dikkat etmek lazım.

Sanem dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun.

beenmaya dedi ki...

çok geçmiş olsun canım benim acil şifalar dileim...

MAVİANNE dedi ki...

canım yaaa sağlık diliyorum sana. ailece biran önce acil şifalar olsun. kendine iyi bak

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sizde mi?
Sorma Özlem'cim ailecek ayakta duracak gücümüz yok, ateşten bitki çayları düşmüyor. Ara ara buralara takılıyorum ama başım fazla laşdırmıyor gülüm.
Çok geçmiş olsun hepinize, baban için çok iyi anlıyorum müzmün boronşitim benimde var grip olunca yakama yapışıyor.
Hepinize sağlıklı günler dilerim canım.

Pilli Petro dedi ki...

gecmis olsun canim

AslıASLI dedi ki...

Çok geçmiş olsun, çok üzüldüm. Bu sene grip gerçekten hepimizi kötü vurdu.

Babanız şimdi nasıl? evet çok haklısınız bir bebek gibi itina etmek gerekiyor..

laleninbahcesi dedi ki...

açıklanmayan bir salgın ile karşı karşıyayız.İki kızımın okulunda da öğrencilerin yarısından fazlası yok.
Çok geçmiş olsun.
Katrei Matem çok güzeldi, İskender Pala'yı severim ama nedense OD'a cesaret edemedim.

Meyra dedi ki...

ailecek hepinize geçmiş olsun canım.Bravo diyorum hastayken bile kitap okuyabiliyorsun:)ve Sunay Akının kitabını bende aldım sırada bekliyor okucam fikir aldım azda olsa senden..sağlıkla kal Özlemcim...

FFatiHH dedi ki...

çok geçmiş olsun hepin(m)ize .

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynur : Çok teşekkür ederim Aynur'cum, inşallah canım ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hüznün Tadı : Çok haklısın büyükler de küçükler kadar önemli, grip acaip salgın gerçekten de ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sanem : Sanem'cim, çok teşekkür ederim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Beenmaya : Sağol canım, çok teşekkür ederim. Bu gün kontrol var baaklım ne olacak?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne : Sağol canım, çok teşekkür ederim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşamın kıyısında : Nur'cum, size de çok geçmiş olsun. Tuhaf bir grip bu tam geçerken yeniden başlıyor dikkat ediin kendinize ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Pilli Petro : Sağol canım, çok teşekkür ederim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aslı : Çok salgın var Aslı'cım. Babamın bu gün kontrolü var bilmiyorum, umarım iyi haberlerle döneriz ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lale'nin Bahçesi : Lale'cim oğlanın okula da halen öyle sınıfın yarıs hasta. Biz atlattık ama babam ne olacak bakalım?
Bu aralar durdu kitap bende hiç bir şey okuyamıyorum, nazar değsiridem kendime :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra : sağol canım. yok nazar değsirdim kendime hiç bir şey okumak gelmiyor bir kaç gündür içimden. Neyi elime alsam bırakır oldum Meyra'cım :((

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kısaca (FD) : Çok teşekkür ederim :)