16 Temmuz 2010 Cuma

UZANMIŞIM KUMSALA

5747
“ Uzanmışım kumsala
Güneş damlar içime
Kurumuş dudaklarımda
Unutulmuş bir beste
Yaşıyorum aheste

Kapılmışım Rüzgara
Savrulup gidiyorum
Şimdi çok uzaklarımda
Nafile telaşlarım
Hayattan çalıyorum … “


Bir hafta boyunca bu halde olacağım, Sertab Erener’in o çok sevdiğim eski şarkısındaki gibi...

Denizi güneşi bir yana bıraktım - zaten buralarda onlarla birlikte yaşayıp gidiyoruz da - en çok “Hayattan çalıyorum “ kısmı ilgilendiriyor beni.

Yaşasın tatil, yaşasın dinlenmek.

Kitaplarım bekleyin beni ( Sanki hiç okumuyorum ya:) )

Yeni yazılarım mı?

Dönünce mutlaka …

12 yorum:

Evren dedi ki...

yahu ben de uzanmak istiyorum şu kumsallara...
keyfin dami olsun, gelince hem fotoğraf izterim hem de yazı, ona göre. tatil yan gelip yatma yeri değil, çalış azıcık blog için :))

Özlem dedi ki...

Çok uzaklara gitmiyorum, tabii çalışırım her şey blog için:))))

ATES BOCEGİ dedi ki...

ayyyyyyy bende istiyorummmmm :))))çalış çalış nereye kadar

beenmaya dedi ki...

sen de miiiiii :))))

Nurşen dedi ki...

Nereye Özleeeem?

mavianne dedi ki...

süperrrrrrrrr
keyfini çıkar
oooohhh
benim yerime de denize gir kulaç at
sefan olsun

Yeşim Özdemir dedi ki...

Ohhhhh valla imrenmemek mümkün değil Özlemciğim. Temmuz'un 19'u bugün ve ben daha ayağımı bile denize sokamadım bir türlü. Şu anda sağlık ocağında da tek başına kaldım:( Benim için de keyif yap e mi? Öptüm seni... Hayatın tatile dönüşsün inşallah:)))

Özlem dedi ki...

Keyif yaptım Yeşom ama döndüğümüz gece yaşananlar hepsine bedeldi onları da yazdım az sonra koyacağım sayfama:)

Özlem dedi ki...

Kemer, Çamyuva tarafları:)

Özlem dedi ki...

Eveeeeet:))

Özlem dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum:)

Özlem dedi ki...

Gittin bile kuzum:)