28 Haziran 2010 Pazartesi

NASIL KİLO VERELİM?

diet_by_popdotYaz geldi ya, hangi kanalı açsam, hangi dergiyi ya da gazeteyi karıştırsam birbirinden farklı diyet programlarıyla karşılaşıyorum.

Bir sürü sağlıklı beslenme programı ve zayıflama önerileri var.

Neyi ne şekilde uygulayacağımızı da şaşırıyoruz bu durumda.

Herkesin vücut yapısı, o metabolizma dedikleri şey bir değil ki, hangi öneriyi nasıl uygulasak acaba?

Bitki çayları, maydanoz ve kiraz sapları, yeşil çaylar, ( bir de berrak olanı çıktı ) hangisini kullanacağımızı şaşırdık artık.

Ben de pek özendim bu bilgilere ve zayıflamak için kendimce bazı taktikler geliştirdim.

Beslenme ile ilgili hiçbir şey yazacak değilim.

Benimki sadece bu yazılıp çizilenlere atıftır.

İşte benim zayıflama önerilerim :

1- Üzerinize küçülmüş giysilerinizi kimseye vermeyin hatta, arada sırada çıkarıp giyin; varsın her yerinizden fazla kilolarınız taşsın, bu sizi motive edecektir, vaz geçmeyin !

2- Zayıf fotoğraflarınız elinizin altında olsun, ara sıra çıkarıp çıkarıp bakın!

3- Şişman fotoğraflarınız da elinizin altında olsun, ona da çıkarıp çıkarıp bakın
( özellikle canınız tatlı istediğinde:) )

4- Doğum kilolarınızı vermek istiyorsanız, ve hâlâ veremediyseniz
gelinliğinizi, nişan kıyafetinizi ve hatta kına gecesi kıyafetlerinizi bulup ara sıra giymeye çalışın – tabii eğer saklamış iseniz- , bakın bu da sizi motive edecektir!!

5- Özellikle internet ortamındaki platformlarda yeni doğum yapıp da doğum kilolarını hemencecik nasıl verdiklerini anlatan taze annelerin yazdıklarını, eşsiz benzersiz deneyimlerini okuyun, kıskançlıktan çatlayın; bu da işe yarayabilir!!

6- Sağlıklı yaşayacağım diye, sabah uykularınızdan fedakarlık edip, kargalar kahvaltı yapmadan yürüyüş veya sabah koşuları yapın ve bunu abartın!!

7- Su hayattır diyerek, günde 3 litrenin üzerinde su için ve gün boyu tuvaletten çıkamayın !!

Olmadı mı, hâlâ mı kilo sorununuz var, hiç biri işe yaramadı mı?

Yiyin gitsin o zaman, dünyaya bir defa geliyorsunuz zaten; boşverin!!!!!

17 yorum:

beenmaya dedi ki...

kilo vermekten öte sağlıklı beslenmek isteyenlere (ki nasılsa bunu yaparken de kilo verilecek) şiddetle önerim;

www.mevsimlerdenromablogspot.com

ben denedim ve 2 beden küçüldüm :))

ATES BOCEGİ dedi ki...

öff işte bu benim sorunum :(( yemek yemeden açlıktan ölecem hastalıklara kaldım ama kilo veremiyorum günde 3 litre su içiyorum ama yokk pöfffff

DİLEK dedi ki...

Bu kilo konusunda hassas olan ve olmayan iki grup var bence.Ben kilo konusunda yorum yapmaktan hiç hoşlanmam ve yapanları da pek sevmem.İlk karşılaşmada oooo kilo almışsın diyenlere karşı da bir antipatim vardır.
Hatta kendimce bir felsefe oluşturdum.Sizi gerçekten canı gönülden seven insanlar ay canım zayıfladın mı sen,bakmıyor musun kendine diyorlar.Sizi canı gönülden kıskananlar da aaaa sen kilo mu aldın kızzzz,diyorlar.Vurgu ve tonlamaya dikkat :) Halbuki kilonuzda büyük çaplı değişiklikler yoktur.O yüzden en iyi kilo verme yöntemi başkasının söylemlerine kulak asarak değil,kendi vücudunca hareket etmektir diye düşünüyorum...

Aysema dedi ki...

Sobelendiniz, bloguma bakar mısınız? Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Aaa kesinlikle katılıyorum sana o çok güzel bir yöntem Neşe'ciğim.
Çok haklısın:))

Özlem dedi ki...

Hemen bakıyorum:)

Yeşim Özdemir dedi ki...

Kilo , yıllardır kadınların yeni yeni de erkeklerin tuzağa düşürüldüğü oyunun en önemli halkalarından birisi bence. İnsanları yemek yemeye özendirici bir çok çabanın karşısında, alınan kiloların verilmesi için zayıflatıcı haplar, cimnastik salonları, estetik operasyonlar vs ile tamamı bir sektörler topluluğu. Para ver kilo al, para ver zayıfla... Herkes, tek tip ve benzer vücut ölçülerinde olmadığı durumlarda mutsuzluğa sürükleniyor. Önemli olan ise elbette ki vücudumuza zararı dokunmayacak kiloda kalmayı başarabilmektir. Gerisi hikaye! Öptüm canım seni...

Özlem dedi ki...

Yaa Yeşim ben hiç anlamıyorum bu kadar söylemi.
Bir biçimde insan sağlıklı beslendikten sonra dediğin gibi kilosunu da kontrol eder elbette.
Bir de işin kıskandırma boyutu var ki ben bir de en çok ona gülüyorum:)))
Bence de hikaye, öptüm kocaman:)

nur dedi ki...

Kilo sağlık sınırına gelmediyse zararı yok bence. Ayrıca diyet rejim gibi bir sürü ıvır zıvırada gerek yok. Eeee ne olacak dersen" ye yiyebildiğin kadar"da demeyeceğim.
Herşey ye ama az az emin ol kilo verilmese bile alınmıyor.
Buda bir şey dimi Özlem'cim:))

Özlem dedi ki...

Evet kesinlikle Nur'cuğum, az ve öz ve sağlıklı yemektir bence de önemli olan.
Ne demişler : " Azı karar, çoğu zarar".
Sevgilerimle canım:)

Özlem dedi ki...

Vazgeçme zaten, büyüdüğünde de vazgeçme, çikolatadan vazgeçilir mi hiç?:))

denizzz dedi ki...

merhaba arkadaşlar bende burdan paylaşım yaparak kilo vermek istiyorum ama sürekli yanıtlanır mı acaba merak ediyorum bi siteye yaptım yorum hiç kimse girmiyo onun için merak ettim??

Özlem dedi ki...

Deniz'cim, öncelikle günlük alman gereken kalorinin üzerine çıkma.
kilon ne kadar bilmiyorum ama genelde bu 1600 kalori civarı oluyor.
Günlük öğününü 3 yerine 6 ya da 8'e çıkar, bunlar senin ara öğünlerin olsun.
Ara öğünlerinde mutlaka bir porsiyon meyve veya süt ya da benzeri ayran, yoğurt gibi bir şeyler olsun.
Aslına bakarsan zayıflama 4 koşul bir arada gerçekleşiyor.
1- sık ama az yemek
2- spor yapmak ( hafif bir spor olabilir yürüyüş vb )
3- günde en az 1,5 litre su içmek
4- bunları yapmayı gerçekten istemek:)


Sevgilerimle...

denizzz dedi ki...

teşekkür ederim :)) benim yüzme gibi bir imkanım var yüzmeyide iyi biliyorum bunun için bunu değerlendirmek istiyorum ve ben günde 8 saate yakın yüzmeyi düşünüyorum :)) zaten bütün gün evdeyim boş boş durmaktansa havuzda sitede yememede dikkat edicem tabi böylece ben 1 hafta içersinde bile etkisini göreceğime inanıyorum ama sizin fikriniz nedir?
sonuçta yüzme bütün sporkları kapsıyor en çok kalori yaktıran bir spor..

Özlem dedi ki...

kesinlikle en güzeli yüzme, devam et mutlaka faydasını göreceksin ama yediklerine de dikkat et.
Sonucu paylaş bizle olur mu?

denizzz dedi ki...

olur tabiki :)) zaten kendime tartı aldım sonucu kendim bir an önce görebiliyim diye yarın sabah başlıyorum bu programa ve sonucunu sizlerle paylaşıcamm :)) çok teşekkür ederim..

denizzz dedi ki...

ya acaba kaç km yürümek kaç kalori yakıyo bunu bilen var mı?