24 Haziran 2010 Perşembe

KOPMA

broken_pieces_by_zerachielamoraHer yıl bu zamanlar tam da tatile girmişken bir kopma yaşıyoruz ikimiz.

Dönem içinde çok yoğun olduğumuz için midir bilmiyorum, o kendini tamamen kapatarak yorgunluğunu atıyor her yıl, benim kendimi tamamen kapatmam imkansız elbette.
Benim yorgunluk atma yöntemim ise eğer fırsat bulabilirsem farklı bir yazı konusu olacak.

Bu yıl da aynı şey oldu.

Tam dönem bitti, yılın yorgunluğunu üzerimizden atacakken, bu sefer kısım kısım kapattı kendini.

Yorgun düştü, bir yada birkaç virüse yenildi diye düşünürken düzeldi, ancak bu sefer de hayatla bağlantısı kesildi!!!

Nedenini anlayamadık bir türlü.

Kimden mi söz ediyorum?

Sevgili bilgisayarımdan.

Üç yıldır üst üste haziran ayında yaşar olduk bu sorunu.

Bu sefer ki biraz uzun ve farklı oldu.

Önce bilgisayarım tamamen çöktü, sonra tamir oldu düzeldi bu sefer de internet bağlantısında sorun yaşadık.

Tam bu da düzeldi derken yeni yazılar için keyifle ve özlemle bilgisayarımın başına oturmuşken bu sefer de güvenlik ayarlarında sorun yaşadık.

Tuhaf, kafasına göre takılan bir bilgisayar oldu bu aralar benim emektarım.

Yarın tekrar tamire gidecek.
Bu yüzden alelacele bu yazıyı yazıyorum.
Ve bu yüzden bir süredir yeni yazı yazamıyorum.

Umarım bu sefer düzelmiş bir şekilde geri gelir.
Kendini toplar, eskisinden iyi olur da kaldığımız yerden devam ederiz hayatımıza…


Bu arada anladım ki bilgisayar, internet kısaca sanal alem ayrılmaz parçam olmuş vesselam, onlar olmazsa el kol bağlı, göz görmüyor, kulak duymuyor sanki !!!

Sahi daha önce nasıl yaşıyorduk ki biz?

Bak bu da başka bir yazı konusu:)

Neyse çok konuştum, o da fazla yorulmasın zaten, şimdilik kaçtım ben…



Resim : www.deviantart.com

18 yorum:

yasemin şen dedi ki...

özlem, seni çok iyi anlıyorum:)))

aynen dedi ki...

özlem seni çok iyi anlıyorum:)))

Özlem dedi ki...

Yasemin sorma, elim ayağım kurudu kaç gündür.
Ne zormuş, ne alışmışız biz bu alete yahu.
Yarın yine tamire gidiyor zavallıcık.
Benden de yorgun galiba:)

nur dedi ki...

Sanırım yaza uyum zorluğu çekiyor. Bende aynısını yaşadım tatil dönüşü zevkle oturdum ama banamısın demiyor. Belli ki kızmış yokluğuma, iki satır, pat! kapanıyor. Neyse biraz suyunu yemini verdikde az bi hizmete geçti. Neredeyse benimle yaşıt olacak bu kadar arızaları tabi.
Sevgiler Özlem'cim,
Delikanlımın karnesi çok güzel olduğunu biliyorum, tebrikler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

O da yılın yorgunluğundan bunalıyor sanırım canım. Nefes alması lazım bizler gibi :) Umarım kısa zamanda düzelir. Sevgiler.

beenmaya dedi ki...

geçmiş olsun ama siz iyi olun da gerisinin çok da önemi yok en kötü duman yoluyla iletişim kurarız biz seninle :))

Ezgi dedi ki...

:)Bazen eve geldiğimde direk bilgisayarı açıyorum.Ben bile şaşırıyorum halime:)
Dilerim sıkıntılar yinelenmez,bilgisayar kendini yeniler:)
Tatil tam anlamıyla gelse süper olacak:)
Sevgiler

DİLEK dedi ki...

Geçmişş olsunn Özlemm,hadi bir an önce iyileştirin de özlemeyelim seni :)

Özlem dedi ki...

Dilek'ciğim sanırım bu sefer iyileşti, umarım bir daha yorulmaz sevgili bilgisayarım:)

Özlem dedi ki...

Ezgi'ciğim, müthiş bir yeri var hayatımızda ve iyi ki de var bence.
Sevgiler benden:)

Özlem dedi ki...

Düzeldi galiba canım ama inanb tuşlara basmaya korkar oldum bu arada, tekrar bozulmasın diye:))

Özlem dedi ki...

Nur'cuğum hoş geldin ben de merak etmeye başlamştım seni.
Bİlgisyar olmayınca ısıız adaya düşmüş gibi falan oluyor insan:))
SEvgilerimle...

Özlem dedi ki...

Evren'cim düzeldi bilgisayarım çok mutluyum çok yaşasın teknoloji:)))
Sevgilerimle...

Melis Pamuk dedi ki...

Teyzecim bilirim o duyguyu:))

Özlem dedi ki...

Değil mi ama?

lale dedi ki...

o bilgisayar işi rutine bağlamış besbelli haziran gelince mızıyor:)))
Brida'ya gelince dün akşam 10 sayfa okudum ama üstümde korkunç bir mahalle baskısı var... ilk önce kızım okumuştu ööö zamanına yazık dedi, bir kaç kişi de başlayıp bıraktığını söyledi... belki okuma tarzlarımız farklıdır okuyanlarla diye kendimi avutuyorum ama ta başından tadımı kaçırdılar... Asi...Asi... çok güzel bir kitaptı çöok severek okumuştum.

nese dedi ki...

Aman da gecmis olsun! Benimki de tekledi gecen hafta, ne zor seymis hakikaten!

Özlem dedi ki...

Aman gerçekten çok zor Neşe'ciğim, neyse düzeldi de biz de düzeldik:))