31 Aralık 2009 Perşembe

BAHAR KADINI


Bu yazıyı, buz gibi bir hava varken ve dışarıda lapa lapa kar yağarken yazmayı isterdim.

Böylelikle sokağa çıktığımda dışarıdaki hava ile vitrinleri süsleyen Çam Ağaçları ve Noel Baba 'figürleri tezatlık yaratmazdı.

Bu gün günlerce süren yağmur ve fırtınadan sonra yüzünü gösteren güneş kışkırtıcı ve şahane bir bahar havası ile yeni yılı karşılıyor Antalya.

Sanki güney yarım kürede bir yerlerde Avustralya'da ya da Yeni Zelanda'da yaşıyor gibi hissediyorum kendimi.

Artık eminim. Soğuk havaların, fırtınaların ve yapış yapış yaz sıcağının kadını değilim ben.


Sert poyrazlar, denizi delirten lodoslar bana göre değil.

40 Derecenin üzerine çıkan bunaltan SICAKLAR da uzak durmalı benden .

Limonata kıvamında, bahar serinliğinde olmalıyım.

Ilk Baharın coşkusu, baharın hüznü ile karışıp sarmalı beni ve en fazla mutedil dalgalı geçmeli Günlerim.

Bahar kadınıyım ben.

Yaşlılık alametleri bunlar mi bilmiyorum ama düşüncem bu yönde.

2010 listesi yapıyorum zihnimde Günlerdir.
Kar Zarar tablomu çoktan kapattım.

Mutluyum.
Bu yıl biraz kâra geçmişim.
Listeye devam ediyorum.

Benim öyle yapacaklarımı listeleyeceğim dolu dolu ajandalarım olmadı hiç.
Zihnime, en fazla bloguma yazıyorum yapmak istediklerimi.
İşte bunlardan bazıları;

- Bu yıl da geçen yıl gibi yaşanacak, mutlaka "bana" zaman ayrılacak.
- Hiçbir şey mümkün oldukça ertelenmeyecek.
- Kitap okumaya aynı hızla devam edilecek.
- Sağlık konusunda kontroller aksatılmayacak, sağlık gibisi yok bu hiç Unutulmayacak.
- Hayat bahar kıvamında yaşanacak.
Soğuğa ve fırtınaya yer verilmeyecek. Eğer fırtınaya beklenmedik bir anda tutulursam, içimdeki küçük kızdan yardım istenecek.

Yeni yılda her şey gönlümüzce olsun.

22 yorum:

Nurşen dedi ki...

Özlemcim baştan sona ne yazdıysan hepsinin her kelimesine katılıyorum. Sana da dileklerinin gerçekleştiği güzel bir yıl diliyorum. Umarım 2010'da görüşebilmeyi başarırız. Sevgiler, iyi seneler...

Nurşen dedi ki...

Özlemcim baştan sona ne yazdıysan hepsinin her kelimesine katılıyorum. Sana da dileklerinin gerçekleştiği güzel bir yıl diliyorum. Umarım 2010'da görüşebilmeyi başarırız. Sevgiler, iyi seneler...

Not: 2.kez gelmiş olabilir, bir aksaklık oldu zira...

beenmaya dedi ki...

bahar kadını mevsimlerimiz bile aynı ya belki de bu yüzden çok seviyorum seni :))

düş gibi ama gerçek zamanlar yaşaman, yaşatman dileğiyle iyi seneler dilerim canım benim öperim :))

sufi dedi ki...

Sınırsız sonsuz evrende, sonsuz ve başsız zamanda her anında mutlu mesut sağlıklı ve bahar tazeliğinde olmayı seçiyorsan, neden olmasın?Tüm dilekler gerçekleşir inanıyorum dualarla.Mutluluklar dolsun 2010 ve numaralanmış diğer yıllarına. sevgilerimle.

Delfina dedi ki...

mmmmmmm ne masumane istekler bunlar özlemcim.hava güneşli hakikaten tezat oluşturuyor ama bir bakıyorum ki içimizdeki umudu,neşeyi artırıyor bugünkü güneşli hava...

mutlu yıllar canım özlem...

nese dedi ki...

Ah Özlem' ciğim... Bahar bahar çiçekler açsın yeni yılda hayatında, tazelen, yenilen. Sevgiler.

Nily dedi ki...

benim mevsimlerim biraz dönek:)) ruhumun havasına göre değişip duruyor. bugün isterdim ki lapa lapa kar yağsın dışarda..çocuklar gülümseyerek en güzel kar tanesini yakalamak için koşuşsunlar ve ben pencereden gülümseyerek onların heyecanına ortak olayım. her şey gönlünce olsun Özlemcim..mutlu yıllar

hanife dedi ki...

güzel yorumun için çok teşekkür ederim,sağlıklı mutlu huzurlu bir yıl dilerim,her şey gönlünce olsun

nur dedi ki...

Özlem'cim,
Sevdiklerinle, sağlıkla, huzurla ve mutlulukla geçireceğin güzel bir yıl dilerim.
Mutlu Yıllar!!!

Özlem dedi ki...

Sağol Nur'cum, sana da mutlu yıllar, sevdiklerinle beraber ve hep birlikte.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Nily'cim ben sanırım artık bahar kıvamında yaşamak istiyorum.
Fırtıına, sel falan kaldıramayacak gibiyim:))
Yeni her şeyin en güzelini getirsin sana ve sevdiklerine.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Neşe'ciğim, uzaklardaki güzel arkadaşım, hepimiz yenilenip tazelenelim yeni yılda.
Yeni yılın kutlu olsun.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Çok haklısın Delfina güzel havalar da daha bir canlanıyorum ben, umudum, mutluluğum artıyor nedense.
Yeni yılın kutlu olsun.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Güzel dileklerin hepimiz için geçerlki olsun Evren'cim.
Yeni yıl hepimize güzellikler getirsin, 2000'in 10'lu yıllarının tamamı sağlık, neşe huzur ve mutluluk içinde geçsin.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Güzel yorumun ve dileklerin için çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız hepiniz.
Yeni yıl ve peişinden gelecek on yıl güzellikler getirsin hepimize.
sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Bence de Maya'cıığm.
Ben de iyi seneler dilerim.
Kocaman sevgilerimle...

Melis dedi ki...

Teyzeciğim sen de yazdığın gibi, tam bir bahar kadınısın.

geveze baykuş dedi ki...

bütün ömrün bahar olsun. ve yeni yıl listen, hepsi gerçek olsun, kar defterin kabarsın kocaman olsun.
sevgiler

Özlem dedi ki...

Canım, çok teşekkür ederim.
Dileklerinin hepsi senin için de geçerli olsun ve yeni yıl hepimize güzellikler getirsin.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Teşekkürler canım:)

çiler dedi ki...

sen gerçektende bahar kadınısın Özlem abla,ilk bahar nadirde olsa sonbahar ki sonbaharında kendine özgü bi güzelliği vardır illaki,ama hayata hep iyi ve güzel yönleriyle bakmayı bilen tanıdığım nadir insanlardansın,umarım yeni yılda hep ilkbaharı yaşarsın.
Sevgiler.

Özlem dedi ki...

Çiler'cim, çok teşekkür ederim.
Güzel dileklerin bu yıl hepimizin olsun.
Özledim seni, uğrayacağım bir gün sana:)