21 Kasım 2009 Cumartesi

HOŞ BULDUM!

images

Günlük hayatın içinde Domuz gribi virüsünden korunmaya çalışarak steril steril yaşarken sevgili bilgisayarıma bilgisayar virüslerinin en kötüsü girmiş de haberimiz olmamış.

Bu o kadar kötü bir virüs ki, hard disk kullanılamaz hale gelmiş. Böylece ben de istemeden bilgisayarımdan ve internet ortamından bir süre uzaklaşmak zorunda kaldım.

Hard diski bulmak birkaç günümüzü aldı. Koskoca şehirde bizim bilgisayara uygun hard disk bulamadık. Neyse şimdi sorun çözüldü, artık yenilenmiş bilgisayarıma kavuştum.

Bilgisayarsız ve internetsiz geçen on gün içinde neler yaptım?

Cevabım kesinlikle, “ Bol bol uzun yürüyüşler yaptım, okunmak için birikmiş kitaplarımı okudum, sinemaya, tiyatroya falan gittim, bilgisayar başında vakit geçirmek meğer ne kadar zaman kaybıymış, kendimi buldum vallahi” şeklinde bir cevap olmayacak, çünkü bu süre içinde bilgisayarın ve internetin hayatımın ayrılmaz parçası olduğunu test edip onayladım:):)

Yazdıklarımı okuyanlar, “ Hadi canım sen de, daha önceleri nasıl yaşıyordun? Hayatında bu zamana kadar bilgisayar ve internet mi vardı?” diye bir soru sorabilirler.

Onlara da cevabım ; “ Evet yoktu ama şimdi iyi ki var” şeklinde kısa ve öz bir cevap olacaktır.

Sözün özü, teknolojiyi seviyorum. Bu teknoloji sayesinde tanıdığım, yüzünü görmediğim halde yazılarını merakla okuduğum arkadaşlarımı ve yazılarını özledim.

İnternet üzerinden gazete okumayı, google da gezmeyi, müzik dinlemeyi, yeni yazılar yazmayı özledim.

Neyse uzatmayayım, hoş geldim, hoş buldum. Bundan sonra kovulsam da gitmem sanırım.

Yaşasın teknoloji.

19 yorum:

nese dedi ki...

:) ben de nerelerde Ozlem diyordum, gecmis olsun desem olur di mi? opuyorum kocaman

Nurşen dedi ki...

Kelimesi kelimesine katılıyorum Özlemcim yazdıklarına (bu arada Kova burcu musun yoksa?) geçen benimkine de girdi bir virüs çıkmaz, bilgisayar işi yavaşlatma eylemine geçti, oğlum dedi yolla kasayı ankara'ya halledip geri yollayım. aldı beni bir panik, 3-4 gün ne yapacağım diye, neyse ki uzaktan yardım ile sorunu çözdü de benim kasa Ankara seyahatinden kurtuldu. Bu meret fena alışkanlık yaptı bizde.
Tekrar hoşgeldin diyor sevgiler yolluyorum...

sufi dedi ki...

İnsan internetsiz yağmurda kalmış kedi gibi siniyor değil mi?Hoşgeldin arkadaş sevgiler bizden sana.

dilek dedi ki...

Bu virüsler hayatımızın bir parçası oldu galiba.Kahrolsun virüsler.Keşke domestos gibi mikrop öldürücü bir malzememiz olsa da kötüyüm ben kötüyüm diyen tüm canavarları yok etsek...
İşin şakası hoş geldin,iyi ki geldin.Ben de çok alıştım yazar arkadaşlarıma :)Bir tanesi de sensin tabi....Öpücükler...

Evren dedi ki...

Hoş geldin, hoşgeldin :)

beenmaya dedi ki...

olsun be biraz uzak kalmak iyi gelmiştir sana mutlaka :)))

hoş geldin elbette bu arada :))

Özlem dedi ki...

Yok vallahi özledim bu sefer buraları:))

Özlem dedi ki...

Sağol canım, hoş buldum:))

Özlem dedi ki...

Domestos fikrine bayıldım Dilek'ciğim, çok teşekkür ederim ben de sizi okuyacağım tek tek.
Sağoklasın, sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Benzetmen şahane Sufi'ciğim.
Çok ıslandım bu defa:))
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Yok ama oğlak burcuyum Nurşen'ciğim.
Demek düzeldi senin bilgisayar, neler yazmışısndır kimbilir bu arada ?
Dur ben kaçayım senin sayfana:)

Özlem dedi ki...

Olur olur Neşe'ciğim, seni de, yazılarını da özledim uzaklardaki şeker kadın:))

ÖZLEM dedi ki...

hoşgeldin özlemciğim bende yeni haberlerimle geldim:)))
işte devamlı bilg başında olunca evde pek aramıyorum ama arada telefondan 5-10 dk olsa bakıyorum :)) merağım gitsin diye gündelik hayatımızı maalesef ki bunlarla geçirdiğimiz için mecburen bizde kullanıyoruz.

Belgin dedi ki...

Hosgeldin Özlemcim,
bende seni merak etmistim, ortalikta görünmeyince:)) Biraz uzak kalmak yinede iyi gelmistir sana:)
Öptüm bitanem:)

Özlem dedi ki...

Hoş buldum canım, ben de özledim vallahi:)
Sevgilerimle...

Melis Pamuk dedi ki...

Hoşgeldin teyzecimmmmm:)

Özlem dedi ki...

Hoşbuldum canımmmm:)

Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

Aslında anlattıklarınıza bakılırsa virüslerin bilgisayarı işgal etmesi hiçte fena olmamış.Sanki olmayan bilgisayar içinizde güneş gibi doğmuşa benziyor.Ara ara bozmakta fayda var :)

Özlem dedi ki...

Bence de arada gerekli sanırım:)