4 Kasım 2009 Çarşamba

BİR GÜN EVİN İÇİNDE...

foster__s_home____crayons__by_youkaiyume Fırtına alarmı yüzünden okullar tatildi oğlumla evdeydik bu gün.
Bu şehir ne fırtınalar gördü, okulları tatil etmeye pek gerek yoktu ama neyse…

Oğlum sinüzit, ben grip olduğumuz için iyi geldi bize bu tatil.
Bu arada benim gribim domuz gribi değil ama sanırım paçavra gribi, savurdu attı beni.:))
Hasta olup çocuk bakmak da çok zormuş.

Bütün gün bergamut aromalı yeşil çay içtim.
Sanırım ben de alışkanlık olacak bergamut aromalı yeşil çay.
Denemeyenlere tavsiye ederim.

Evdeyiz ya televizyon izledik bütün gün.
Başbakan domuz gribi aşısı olmayacakmış . . .
Şaşırmadım, ne güzel, artık bu ülkede yaşarken sinirlerim alınmış gibi davranmayı öğrendim.

Oğlum ressam olmaya karar verdi. Sürekli resim yapıyor, kalem tutuşu daha düzgünleşti, bildiği harfleri birleştirip okuyor, ama çok uğraşmak lazım.

Facebook’daki farmville çok hoşuma gidiyor ama çiftlikle ilgilenecek zaman yok, üzülüyorum. Bana davet gönderen arkadaşların sadece komşusu olabiliyorum özür dilerim:))

Televizyondaki bilumum yarışmalardan çok sıkıldım, hele “Yemekteyiz” den iyice fenalık geldi.

Sanırım Türkiye’de tatlı olarak herkes ”tiramisu” dan başka bir şey bilmiyorlar. İtalyanları tebrik etmek lazım.

Bir sonraki yemekteyiz yarışması Antalya’da olacakmış, kimler katılır acaba?

Bütün gün yatmaktan sıkılan oğlum, “anne harf tombalası oynayalım” diyor.
Öğretmeni her bir çocuğa yapıp vermiş. Okuma öğrenmeyi teşvik için.
Bildiğiniz tombala, rakam yerine heceler ve harfler var. Tombala oynar gibi oynuyoruz. Nedense hep oğlum kazanıyor.
Bence çok zevkli ama şu an başım çok ağrıyor.

Bir gün evin içinde böyle geçti işte.

Grip, sinüzit, oyun, resim, ders, dışarıda fırtına, ben de fırtına vs. vs...



Resim : www.deviantart.com

16 yorum:

Nurşen dedi ki...

Geçmiş olsun Özlemcim, sana da, oğluna da. Benimki bir türlü geçemedi ya. İyileş de uygun olduğun birgün buluşalım, ben aralık başı tekrar ankara yolcusuyum. domuz griplileri yalnız bırakmaya gönlüm razı olmuyor:)))Yani diyeceğim oğlum büyürse ben boşa çıkarım sanma, beni örnek al.
Sevgiler, bergamut aromalı yeşil çayı deneyeceğim, merak ettim.

beenmaya dedi ki...

çok geçmiş olsun canım benim dikkat edin kendinize...

geveze baykuş dedi ki...

ailece geçmiş olsun :) ben de 2 gündür salya sümük geziyorum, havalar çabuk soğudu ya, ondan çarpıldık galiba.

Banu dedi ki...

Geçmiş olsun Özlem hn.Acil şifalar dilerim...
Ve sanırım annelerin ortak kaderi bu; hasta olsalar da 'hasta' olamıyorlar:))
Sevgiler...

Melis dedi ki...

Teyze geçmiş olsun.
İyice dinlen bari.

nese dedi ki...

Gecmis olsun! Cabucak iyilesin.

Ressam Alpcan' i cok operim yanaklarindan soyle kocaman!

Özlem dedi ki...

Sağol Neşe Teyzesi biz de seni ve Deniz'i çok öpüyoruz:)

Özlem dedi ki...

Tamam canım, sağol:)

Özlem dedi ki...

Kesinlikle Banu'cum, onların her şeyi daha öncelikli çünkü.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Çok fena çarptı neyse ki bu gün biraz iyiyim.
Yıkılmadım ayaktayım şeklinde:)
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Nurşen'ciğim, mutlaka görüşelim ben 25 kasıma kadar biraz yoğunum sen tam olarak ne zaman gideceksin Ankara'ya?
Konuşalım da buluşalım.
Seviglerimle...

Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

Geçmiş olsun dileklerimi iletirim buradan.Kendinize dikkat edin.

sufi dedi ki...

Çok geçmiş olsun özlemcim, evde oturmak insana bazen iyi geliyor.Sinirleri alınmış lokum gibi toplum ancak böyle eve kapatıldığımızda gerçekleşiyor.Sevgilerimle.

nur dedi ki...

Geçmiş olsun Özlem'cim ama geç kaldım inşallah geçmiştir.
Bu havalar bir öyla bir böyle hal bırakmıyor insanda. Yakışıklı güzellikte annesinden almamıştır umarım.
Sevgiyle kal canım...

Özlem dedi ki...

Sağol Nur'cum, geçen haftaya göre epey iyiyiz ama
öksürüyoruz arada bir.
Oğlan sinüzit olmuş ama benimki sanırım gripti, domuz olmayanından:)
Kimseye bulaştırmadan atlattım sanırım:)
Sevgilerimle...

ÖZLEM dedi ki...

geçmiş olsun canım benim.
öğretmenin oğluna verdiği tombolo çok akıllıca ama sevdim bu fikri:)))
sağlıkla kal
sevgiler...