15 Nisan 2009 Çarşamba

SAYIN TÜRKAN SAYLAN İÇİN

kardelen___snowdrop_by_aginlii
Kendimi bildim bileli O'na büyük bir saygı duydum ben.

Doktor kimliğini de, insan kimliğini de çok sevdim.

Ülkesinde yaşayan insanlar için yaptıklarını her daim ayakta alkışladım .

Hayatın karşısındaki asil ve kendinden emin duruşuna hayran oldum, hatta kendime örnek aldım bu asil duruşu çoğu kere.

Beş yıldır başına dert olan hastalığı ile bile iyi geçinmeyi başarmış, hayata her zaman gülen gözlerle bakabilen, ülkesi için hastalığını, sağlığını hiçe saymış aydın, çağdaş bir Cumhuriyet Kadını O.

İşte bu nedenle geçtiğimiz günlerde Sayın Türkan Saylan'a reva görülen davranışı kabullenemiyorum.

Atatürk'ün ilkeleri ışığında yaşamış, hayatını insana, aydınlanmaya, eğitime adamış değerli bir bilim kadının evinde ne bulunacak çok merak ediyorum doğrusu?

Bence arama yapanların önce yoğun bir ışık huzmesinden gözleri kamaşacak.

Sonra bu ışığın ne olduğunu anlamak isteyecekler.

Anlamaları kolay olmayacak elbette, ışığın kaynağını bulamamış olmaktan da rahatsız olacaklar ancak, ışığın yoğunluğuna kayıtsız kalamayacaklar.

Bir an gelecek, bu ışığın, aydınlanmanın, eğitimin, insana saygı ve sevginin ışığı olduğunu fark edecekler.

İşte o an geldiğinde umarım çok geç kalınmış ve iş işten geçmiş olmaz.

Size saygılarımı sunuyorum sayın Türkan Saylan. Sizden ve o güzel yüreğinizden yayılan ışık her daim yolumuzu aydınlatsın.

Siz Türk Ulusu'nun başının tacısınız.

9 yorum:

Maviye Yolculuk dedi ki...

Ben de çok üzüldüm. Bu ülkede böyle donanımlı kişilere verilen değer buysa hiç yaşamayalım daha iyi :(

Yeşim Özdemir dedi ki...

Türkan Saylan ve diğer bir çok değerli bilim insanının, bir şekilde bombalama ve örgüt kurma gibi terörist faaliyetlerle adlarının anılması son derece manidar değil mi?

beenmaya dedi ki...

gerçekten çok üzücü ve çok büyük bir ayıptır bu yaşananlar...

funda dedi ki...

herşeye rağmen duruşu aynıydı ama.. ne güzel konuştu dimdik

Özlem dedi ki...

Kesinlikle Funda' cığım, O'na da bu yakışır zaten.
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Ben sustum konuşamıyorum zaten.
Öyle bir noktaya geldik ki susmak da susmamak da yetmiyor artık.
Neler oluyor bize?
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Kesinlikle haklısın Hande'ciğim, yazık çok yazık hepimize.

Özlem dedi ki...

Ben de hiç anlamlandıramıyorum olanları Çiler'ciğim.
Çok değerli insanlar hak etmedikleri davranışlarla karşılaşıyorlar.
Bu mudur, ömrünü ülkesine vakfeden insanların layık görüldüğü davranış?
Sevgilerimle...

Şahin Turan dedi ki...

ya gerçekten çok yazık,Türkan Saylan gibi bir mücevheri söndürmeye çalışıyorlar resmen ama ne olursa olsun kendisi içindeki Türkan'ı dimdik ayakta tutabilecektir eminim buna.Sanırım bizim ülkemiz bazen gururla kaldırması gereken güzelim ağırlıklarını sırtından bir çuval gibi atmaya heveslenebiliyor.
Şu kısacık yazınızı okuyunca ben de çok üzüldüm,ışıklarımızı söndürmesinler tek isteğim bu...

Sevgiler