26 Nisan 2009 Pazar

BAKIŞ AÇISI

images4 - Ah şekerim, deminden beri evin telefonunu çaldırıyorum, neredesin?

- Yürüyüşten yeni döndüm de kapıyı açıyordum, neyse ki telefona yetiştim.

- Sabah sabah ne yürüyüşü bu böyle?

- E, adı üzerinde sabah yürüyüşü.

- Vallahi ben bu saatlerde yataktan zor kalkıyorum şekerim, bir de yürümek mi asla?

- Ben de haftada sadece 3 gün ayırabiliyorum zaten yürümeye. Çok da keyifli oluyor, sağlık için de gerekli hem doğanın sesini dinleyerek yürüyorum.

- Doğanın sesi mi? Bana ne doğanın sesinden, ben kulaklıksız, ipodsuz sokağa çıkamam vallahi.

- Ben çıkıyorum işte. Ee, bırak benim yürüyüşümü de hayırdır neden aradın sabah sabah?

- Sorma şekerim canım çok sıkkın.

- Hayırdır?

- Kız matematikten kötü not almış yine, temizlikçi kadın da hastalanmış gelemiyor. Ütüler birikti temizlik yapılması lazım çok sıkıldım çoookkk.

-Dert ettiğin şeylere bak, kızının sağlığı yerinde olsun, notları elbet düzelir. Ütüyü de otur bir sefer de kendin yap.


- Aaaa olur mu şekerim, Dorukcan 95, Metehan 97, Dicle 85 almış, benimki öööyle 70’lerde kalmış, çocukların annelerinin bakışını görecektin, küçümser gibi !!!

- Yarış atı mı sizin çocuklarınız kuzum, ne bu böyle yaa, anneler mutlu olacak diye, ziyan olan çocuklar!!!

- Valla bilmiyorum artık, özel ders falan aldırırız herhalde.

- Havalar ne güzel değil mi? Bahar kendini hissettirdi artık.

- Yaa yaa ne demezsin, arkasından bunaltıcı sıcaklar gelecek o zaman görürüm ben seni!!!

- Olsun sen gelen baharın tadını çıkar, bak sokakları portakal çiçeği kokan bir şehirde yaşıyorsun, bu ayrıcalığın keyfini sürmelisin bence.

- Hiç aklıma gelmedi !!!!

- Gelmez tabii, bakmayı bilmiyorsun çünkü, bak doğa canlandı, her yer rengarenk çiçek içinde bizim kumrular yine geldiler balkona yuva yaptılar bu sene.


- Hııı, bizim pencereye de geldiler de ben kovaladım!!!!

- Niye???

- Ee her taraf kirleniyor canım, onlarla mı uğraşacağım?

- Ne diyeyim senin bakış açın faklı biraz. Aslında şöyle bir aynaya baksan, kendini görsen. Hayat öyle güzel ki.

- Ayna dedin de şekerim, geçen şöyle bi baktım aynaya ben, epey artmış kırışıklıklar yüzümde, krem falan da iyi gelmiyor, bi yer buldum botoks yaptıracağım.

- Aaa, iyi yakışır sana !!!! Neyse haydi bakalım benim kapatmam lazım. Sana botokslu, ipodlu, kırışıksız ama çevrendeki güzelliklerin farkına varabildiğin günler dilerim !!!

- !!!!

24 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ayyy kim bu yaaa. Hayata her yönden negatif bakan, hiçbirşeyden memnun olmayıp, şükretmeyen insanlardan hiç hoşlanmam. Kaçarım böyle insandan ben.Ben burda bunaldım valla okurken.
Allah akıl fikir versin böyle insanlara.

Nily dedi ki...

Özlem, kimdir bu zat-ı muhterem bilmiyorum ama sende kesin peygamber sabrı falan var.. ben bu kadar dayanamazdım şahsen:))öyle çoklar ki çevremizde, kaçmak lazım ama bazıları kaçılamayacak kadar yakın oluyor. keyifli bir pazar yazısı olmuş, ellerine sağlık..

Yeşim Özdemir dedi ki...

Aaaa ne o öyle şekerim? Kuşlar, çiçekler, doğa falan? Halbuki hayat, başkalarıyla kıyaslanarak, hırsla ve anlamsızca yaşandığında çok daha güzel!!!

Özlem dedi ki...

Kesinlikle haklısın Yeşom, hayat kıyas yaptıkça haa bi de arada bir botoks yaptırdıkça güzel:)))
Diğerlerinin ne önemi var ki?
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Etrafındaki insanlara pozitif ışık yayan insanlar tercihim olmuştue benim de.
Bu tip insanları en azından çok yakınımda görmeye tahammülüm yok benim.
Bir görsen buralarda sokaklar o kadar güzel portakal çiçeği kokuyor ki .
Sevgilerimle...

Pırıltılı cadı dedi ki...

yokyok negatıf ınsanlardan kacmak lazım hep..sen ona nekadar beyaz papatyalarla gıtsen, gerı donus hep olumsuzluk olur bu tıp ınsanlarda.. her ınsanın kötu zamanları oluyorda, onlara bakısı onemlı olan..
degıl mı:)
sevgılerımle
pırıltılı cadı..

Belgin dedi ki...

Özlemcim iyi demissin, amaaaan hic sevmem böylelerini ben, insanin icini karartiyorlar!!

Özlem dedi ki...

Tabii ki ne gerek var ki çocukları hırpalamaya?
Onların mutlu ve sağlıklı olması değil midir önemli olan?

Özlem dedi ki...

Ben hiç anlamıyorum bu tür insanları, yaydıkları negatif enerjiyle hayatı hem kendilerine, hem de etrafındakilere zindan eder böyleleri. Kaçmak gerek köşe bucak:))

yekruseha dedi ki...

Ölzem, yarından itibaren doğanın kucağaına kaçıyorum. Köye:))) Biraz baharı dinlemek istiyorum. Başarabilir, meraklı komşularım başıma üşüşmezse:)) ne zaman köye gitsem sürü halinde eve doluyorlar:))) Annemler teyzemdeler onlar yokken kalacağım tek başıma fotoğraf makinasında götürüyorum. Ha yürüyüşlerim çok güzel geçiyor haftasonaları 7 km muhteşem bir manzara:)) böyle yapay insanalarla omak da boğuyor insanı. Geç gitsin kalma yanında.

Özlem dedi ki...

Ne iyi yaparsın, benim için de oraların havasını çek ciğerlerine ve elbette fotoğraflar sakın unutma ne görüyorsan herşeyi al fotoğraf makinesinin karelerinin içine.
Yazımın konusu insanlar mı, ben çoktan boş verdim öylelerini ama yine de her yerde varlar biliyor musun?
İyi, mutlu, güzel tatiller sana.
Sevgilerimle Yıldız'cığım.

Özlem dedi ki...

Duymamak gerek zaten bakmayı bilmeyenin sözlerini.
Siz anne oğul şahanesiniz.
Ne kadar güzel.
İyi ki tanıdım seni ve oğluşunu Neşe'ciğim.
Sevgilerimle...

sehinsah dedi ki...

Bu kadar sabredip dinlemeniz bile takdire şayan bir davranış.

Özlem dedi ki...

Bence de kesinlikle katılıyorum size.:))
Teşekkürler

İşitme Kaybı ~ Delfina dedi ki...

Özlemcim, ben de daha önceleri bu negatif insanların sürekli daha güzel görmesi için çabalar dururdum."Şükredelim halimize" sözünün artık karşı tarafa işlemediğini görünce pes ettim ben de.

Bir zaman sonra bulaşıyor çünkü onların karamsarlıkları...Ben de mesafeler mesafesi koyuyorum böylece...

Oradaki pozitif insan sensin,böyle olduğun için hepimiz seni çok seviyoruz...

Özlem dedi ki...

Kesinlikle o mesafeyi koymak gerek Delfina'cığım ve
gerçekten de değişmiyor bu yapıdaki insanlar.
Bizim hayatımız bize onlarınki onlara ait, boşverdim ben de bu yüzden.
Elimden geldiğince pozitif olmaya çalıştım bu yaşıma kadar.
Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim Delfina'cığım, ben de
sizi çok seviyorum.
Sevgilerimle...

Şahin Turan dedi ki...

Bence bu tip insanların varlığı mükemmel insanların olduğunu ortaya çıkarıyor :) Anne-baba kalitelerinin çocuklarının başarısından kaynaklandığını sanan ebevynleri ise kınıyorum;başarızlık olunca kalitesiz mi oluyorlar ya da bir kaç ima dolu gözlere mi maruz kalıyorlar? Sevgi, (insan sevgisi,doğa sevgisi,hayvan sevgisi..) hem insana insan olduğunu hem de diğer insanlardan farklı ve nitelikli olduğunu hissettirir...

Kalitemizin değerinin SEVGİ olduğunu unutmamak dileğiyle...

SEVGİler hocam...

Özlem dedi ki...

Bence de Şahin'ciğim, her güzelliğin yolu sevgiden geçiyor.
Pozitif düşüncenin bile.
Teşekkür ederim okuyup paylaştığın
için.

beenmaya dedi ki...

böyle insanların varlığı bazı şeyleri daha iyi görüp anlamamıza neden oluyor bir anlamda da. ama tabi ki bu kadar negatif enerji taşınmasının, taşınmakla kalmayıp bunu başkalarına da bulaştırmaya çalışmanın da hiç gereği yok yani :))

Özlem dedi ki...

Bence de çok fazla bu kadar negatif enerji , ama oluyıor mu oluyor işte :)
Sevgilerimle...

şule dedi ki...

Aslında negatif enerji yayan insanları hayatımızdan çıkarmalıyız bence de. Çünkü bizim pozitif enerjimizi emiyorlar hatta somuruyorlar. O nedenle ben yapabildiğim kadar pozitif insanlarla ilişkiler kurmaya çalışıyorum. Negatif insanlar hem kendilerine hem de başkalarına zarar veriyorlar. Dolayısıyle bırakalım onları kendi hallerine bence kalsınlar bir başlarına...

melis dedi ki...

burdaki kadın cok bencil cevresindeki guzelliklerin farkına varamıyor ve maalesef böyle insanlar var

melis dedi ki...

burdaki kadın cok bencil cevresindeki guzelliklerin farkına varamıyor ve maalesef dunyada boyle insanlar var

Özlem dedi ki...

Kesinlikle kuzucuğum, kesinlikle...