21 Kasım 2021 Pazar

NEDEN PUSULASIZ HAYAT ?

2008 de açmıştım blog sayfamı .
2006 yılında Milliyet Blog ' da yazmıştım bir süre.
Benimki yazma da değil, birazcık karalama idi . 
Güzel arkadaşlar edindim orada bana en büyük katkısı bu oldu.
Sonra adres değişikliği yapıp blog sayfamı açtım . 
Bazen hayatı ben izledim, kimi zaman hayata iz bıraktım, çoğu zaman da hayat ben de izlerini bıraktı .
Bu yüzden blogumun adı "hayat izlerim" olmalı idi ...

Derken hayatın içinde savrulmalar başladı .
Ardı ardına annemi ve babamı kaybettim istemediğim olaylar yaşadım...

Güven, dost, aile gibi kavramları sorgulama dönemim başladı ve kendime yeni bir ben lazım olduğunun farkına vardım .
Elli yaşımdan sonra değişim yaşadım ciddi bir değişim ama ...Artık ben o eski ben değildim...

Biraz huysuz olabilirim, çok da seçici, hatta azıcık bencil,  kendini daha çok düşünen .

Bu yüzden hayat izlerim blogumun adını değiştirdim.
Bu bir anlamda geçmişe de veda aslında  .

"Pusulasız Hayat" ile yazma serüvenime devam edeceğim ...

Bazen yönünü kendi bulmalı insan. 
Pusula olmadan misal kutup yıldızına, karınca yuvalarına  baka baka da bulabilmeli yolunu ...

Güzel yazılarda buluşma dileklerimle ... 




 

8 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

Belki de yönümüzü bulmak için pusulaya değil de yüreğimize bakmak lazım
Ne dersin
Hayırlı olsun canım
Sevgiler
Mavianne

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Epeydir aynı duygular içindeyim Maviannem çok teşekkür ederim ...😘💖😘💖

Ecehan dedi ki...

Çok seviniyorum yine yazmaya başladığına... <3<3<3 çok kalp <3<3<3

deeptone dedi ki...

pekiii, hoşgeldin yeni seeen :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sayende canım benim ❤😍❤

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hoşbuldum deeptonecum ❤❤❤

www.macerakitabim.com dedi ki...

Hoşgeldin diyorum :)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hoş buldum canım 👍💖💖👍