24 Kasım 2021 Çarşamba

HAYATA TUTUNMA ÇABALARI

Yaklaşık bir aydır sabah erken kalkıyorum .
Kayınvalidem hasta, onun kontrolleri için hastanede alıyoruz soluğu.
Ailenin sağlıktan sorumlu üyesi olarak iş başındayım mecburen.
Her ne kadar hastane koridorları bana annem ve babamın son zamanlarını hatırlatsa da pandemi koşullarının varlığı, hastenede çift maske takmak zorunda olmak ve bu yüzden gözlük camlarımın buharlanmasına söylenmem, pandemiye rağmen insanların hastalıklarının bitmemesi onları  unutturuyor .

Sağlık öyle önemli ki her şey basit bir rutin kontrolle başladı .

Tahliller, mr lar, tomografiler sonunda mesanede tümör olduğu tespit edildi ve ameliyat kaçınılmaz oldu.
Yine ameliyat hazırlıkları sırasında bu sefer de şah damarlarında yüzde 60 tıkanıklık tespit ettiler . Riskli bir ameliyata  gireceğini öyle alıştıra alıştıra değil; pat diye de söyledi valla doktorlar . 
Dedim ki teker teker gelin bu ne ? 
Zor günler bekliyor bizi atlatacağız inşallah .

Ben enseyi karartmadan  günlük hayatıma devam ediyorum.
Rutin yürüyüşlerimi hastaneden eve kadar yürüyerek gidip gelerek yapıyorum mesela  .
Örgü ve kitap vazgeçilmezim her zaman olduğu gibi .
🌻🧶📖 
Sevdiğim bir  arkadaşıma ördüğüm bir bluz var elimde, bir de bir uzun atkı hızlıca bitirmek istiyorum,  çünkü yeni projeler bekliyor beni.


Kitap olarak da bir dönem romanı okuyorumBiraz hüzünlü tabii, kendim de zir bir dönemden geçtiğim için aslında daha keyifli bir kitap okuyabilirdim .
Şimdilik günlerim böyle geçiyor. Hayata tutunmaya azami çaba göstererek...

7 yorum:

Ecehan dedi ki...

Dün akşam bu kitap kapağına uzun uzun baktım ve isminden, ne anlatıyor olabileceğini tahmin etmeye çalışmıştım, sabah pat diye sende görünce 👀 amanin dedim 😉
Kayınvaliden inşallah sağlığına kavuşur, çok zor hastane işleri sana da kolaylıklar diliyorum sisterım, öptüm kocaman

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bitirince kitabı göndereyim sana sisterim 👍❤

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol canım benim inşallah 🙏🙏

Siyah Beyaz dedi ki...

Çok geçmiş olsun, örgüler ve kitap kafa dağıtmak için güzel;)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Her ikisi de terapi gibi bana çok teşekkürler sevgiler 🙏🙏

Mustafa Özbek dedi ki...

Yeise düşmek haram olmasaydı, yeise düşerdim. Böyle söylüyor, kim olduğunu hatırlayamadığım biri. Her zorlukla beraber bir kolaylık olduğuna inanıyoruz. Umuyorum yolunuz aydınlığa çıkar.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok doğru her zorluğun yanında bir kolaylık var.
Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için 🙏🙏