1 Ocak 2016 Cuma

YENİ YIL, KAR, KİTAP VS.

Aslında değişen hiç bir şey yok. 
Sadece birbirimize iyi dileklerde bulunup; bu dileklerin gerçek olmasını umut etmek bile güzel. 
Yoksa gerisi teferruat. 
***


Biz yeni yılı evde geçirenlerdeniz. Bu yıl da gelenek değişmedi.  Tombala oynamazsak olmazdı; bir kere bile tombala yapamadım bu yıl şanssız olacak diye düşündüm  ama sabah kalktığında yılbaşı biletlerimin birine amorti çıktığını öğrendim; eh bu da züğürt tesellisi oldu. :) Hem hepi topu iki bilet almıştım, onca biletin arasında amorti hiç fena değil. Çünkü bana amorti bile çıkmaz çoğu kere :)
***


Sabah geç saatte yapılan kahvaltı faslı da bitince akşam üzerine doğru  en sevdiğim üçlü ile başbaşa kaldım.
Diyorum ya değişen hiç bir şey yok aslında . Sadece umut etmek güzel ...

Blognot : Kar fotoğrafı tabiî ki Antalya 'dan değil.  İstanbul 'dan. Buralara kar yağması bir yolunu buluruz elbet :)

13 yorum:

Nervenruh dedi ki...

Yeni yılınız kutlu olsun

hüznün tadı dedi ki...

Mutlu yıllar.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nervenruh. Senin de yeni yılın kutlu olsun.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Size de mutlu yıllar.

Kitap Eylemi dedi ki...

yeni ,sağlıklı , barışlı , kitaplı yıllar dilerim :D Ayşe Kulin okumaya korkuyorum artık . :D

Makbule Abalı dedi ki...

Ve belki de bu vesileyle gönül alma, hatır alma güzel.
Ben de umuda öylesine bağlıyım ki. Umudumuzu da kaybedersek neyimiz kalır.
Mutlu, umutlu, güzel yıllar...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yok bu farklı eski seri gibi değil tatlım . Sana da mutlu yıllar. Sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kesinlikle bizi umudumuz tutuyor ayakta . Size de mutlu, umutlu, güzel yıllar sevgili öğretmenim.

Satır Arası dedi ki...

Mutlu seneler canım, bizde evde yeni yıla girenlerdeniz.
Öpüyorum sevgiler. :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canım sana ve güzel ailene de mutlu yıllar. Çok öpüyorum. :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canım sana ve güzel ailene de mutlu yıllar. Çok öpüyorum. :)

MAVİANNE dedi ki...

mutlu yıllar diliyorum harika bir yıl olsun inşallah

maviye iz süren dedi ki...

yenı yıl belki yeni başlangıçlara, güzel başlangıçlara uzanır diyerek umut ediyoruz :)
umudumuz hiç bitmesin gerçeğe dokunsun bir kar tanesi gibi beyaza...