6 Ocak 2016 Çarşamba

İYİ Kİ DOĞDUM 🎂

Bundan 48 yıl önce yine böyle karlı hatta daha da karlı bir ocak ayı yaşanıyormuş Istanbul 'da.

Karnı burnunda annem doğum için gün sayıyormuş.

Yılbaşı gecesi bebek gelebilir diye uyarmış doktor.  Bizimkiler, maaile yeni yıla teyakkuz halinde girmişler. 

E ben rahatıma düşkünümdür.  Sıcacık anne karnını terk etmek işime gelmemiş olmali ki; bizimkileri bir hafta oyalamışım. ☺
Doğum için hastaneye yatan annemi bir gece de hastaneye bekletmişim. Hayatla randevuma geç kalmışım yani.

Sonrası malum.  Dünyaya bir bebek gelir; hayat değişir benimki de öyle olmuş.  Hele ölü bir doğumun üzerinden 6 yıl geçtikten sonra doğunca ben; ne kar olmuş umurlarında bizimkilerin ne kara kış.

Dünyadaki misafirliğim yaşım kadar olur mu? Bilmiyorum. 
İyi ki doğdum ben.  İyi ki bu dünyadan geçiyorum.

Sağlık ve huzur baş dileklerim.  Bunlar olunca gerisi geliyor zaten.
Haaa bir de dostlarım ve kitaplarım hiç eksilmesin hayatımdan. :) 

23 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Mutlu seneler diliyorum :)

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Nice mutlu ve sağlıklı yıllar dilerim.

bahar006 dedi ki...

Mutlu yıllar:)

Handan dedi ki...

İyi ki doğdun :)Nice harika yıllara :)

*mehtap dedi ki...

mutlu yıllar..

Makbule Abalı dedi ki...

Kar temizlik, güzellik.Kışın dünyaya gelen çocukların akıllı çocuklar olduğu söylenir hep.
Kutlu olsun.Daha güzel nice yıllara...
Sevgiler.

www.macerakitabim.com dedi ki...

Canım iyi ki doğmuşsun. Nice mutlu yılların olsun. Hayat tüm dileklerini önüne sersin. Sevgi, sağlık ve huzurla...

Oglak Kizlari dedi ki...

Iyi ki.
Nice senelere.
Kızım da bize aynı oyunu oynadı 19.ocak

Kal saglıcakla
Sadık hayranın

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canimmmm Gamzem çok teşekkür ederim.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mehmet Bey çok teşekkür ederim.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baharcıgim çok teşekkür ederim.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Handanim çok teşekkür ederim.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mehtapcım çok teşekkür ederim.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Hep birlikte sevgili öğretmenim.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canım benim. Güzel dileklerin hepimizin olsun. Çok teşekkür ederim.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canım Çiğdemim duygular karşılıklı çok çok teşekkür ederim tatlım. Ada Kiz da iyi ki doğmuş seni anne yapmış.
Sevgiler kocaman ikinize de ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canım Çiğdemim duygular karşılıklı çok çok teşekkür ederim tatlım. Ada Kiz da iyi ki doğmuş seni anne yapmış.
Sevgiler kocaman ikinize de ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canım benim. Güzel dileklerin hepimizin olsun. Çok teşekkür ederim.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Hep birlikte sevgili öğretmenim.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mehtapcım çok teşekkür ederim.

maviye iz süren dedi ki...

geçmiş doğum gününü kutlarım ben de :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canım benim çok teşekkür ederim.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canım benim çok teşekkür ederim.