21 Ağustos 2015 Cuma

DİYECEĞİM ODUR Kİ;









Bu gün güne güzel başlamak istedim.

Yaşanan tüm olumsuzluklara rağmen, umudumu yitirmek istemiyorum. 
Hayat güzel ve aslında anlık yaşıyoruz her şeyi.

Fotoğrafta gördüğünüz Ördekler geçen sabah çıktılar yoluma.  O uyduruk suni  derenin içinde nasıl da mutlulardı. 
Dünyaya ördek olarak mı gelseydik acaba ? 
Cup Cup suda yüz dur ne hoş.

Dün Sevgi Soysal ' ın okumadığım YÜRÜMEK adlı romanına başladım. 

Ne çok geç kalmışım okumak için. 
Şahane bir kalem. 70 li yılların Ankarasını ne hoş anlatmış  ve bu kalem 40 yaşında susmuş.
 
Bu kadar da acımasız bu hayat işte.

Diyeceğim odur ki; aldigimiz her nefes yanımıza kâr kalmalı. 
Hayat her şeye rağmen güzel ...



Posted via Blogaway


12 yorum:

Makbule Abalı dedi ki...

Sevgi Soysal gerçekten çok güćlü bir kalemdi. Yeni şehirde bir öğle vakti adlı kitabı da harikaydı.

Asuman Yelen dedi ki...

Sevgi Soysal'ın bütün kitaplarını, (yarım kalan son eseri dahil)70lerde okudum. Aradan geçen bunca zamana karşın güncelliğini yitirmemiş benim de hep ilk 3ümde kalmış bir yazardır.

maviye iz süren dedi ki...

Sevgi soysal'in bu kitabını okumadım bakayım :)
mutlu pazarlar..

laleninbahcesi dedi ki...

Yenişehir'de Bİr ÖGle Vakti ve Yıldırım Bölge Kadınlar Koğuşu nu da atlama Özlemcim...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Okuduğum. Ilk kitabı odur öğretmenim. Şimdi bir de Yürümek adlı romanın bitirdim.Onu da çok beğendim . Kitap bloguna paylaştım hatta.
Sevgi ve saygılar sevgili öğretmenim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Benim için de kesinlikle çok değerli bir yazar sevgili Asuman Hanim:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yenişehirde Bir öğle vaktini okumuştum Lale cim . Diğer kitaplarını da okuyorum yavaş yavaş . :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yenişehirde Bir öğle vaktini okumuştum Lale cim . Diğer kitaplarını da okuyorum yavaş yavaş . :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Benim için de kesinlikle çok değerli bir yazar sevgili Asuman Hanim:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Okuduğum. Ilk kitabı odur öğretmenim. Şimdi bir de Yürümek adlı romanın bitirdim.Onu da çok beğendim . Kitap bloguna paylaştım hatta.
Sevgi ve saygılar sevgili öğretmenim :)