31 Ekim 2013 Perşembe

ÜST ÜSTE ...

İki hafta önce şiddetli bir mide bulantısı ve karın ağrısı ile uyandım.
bir kaç saat içinde neredeyse hastanelik olmuştum; bu yazın ilk iki ayını hastanede geçirdiğim için hastane fobisine kapılan ben tabii ki soluğu doktorda aldım.

Yapılan tahlil sonuçlarına göre bağırsaklarımda amip kisti çıkmıştı ve hemen tedaviye başlandı. Verilen ilaçların yan etkisi olarak mide bulantısı devam etti ve yaklaşık iki hafta sürdü. Cidde biçimde beni sarstı. Bu arada hayat devam ediyor elbette, estek köstek ayakta kalmaya çalıştım; şimdi iyiyim.

İki gün önce aynı belirtilerle oğlumu hastaneye götürdük. Bu amip kisti denen şey tuvaletten ya da yiyeceklerden geçermiş.

Çocuğun halini görünce korktum tabii. Yapılan tahliller sonucunda oğlumun bulaşıcı bir virüse yakalandığını öğrendik. Okullarda çok yaygınmış. Şükür ki amip kisti ona geçmemiş. Tuvalet ve yiyecek yıkama konusunda " Steril Selami " konumunda olduğumdan, hastalığım süresince daha da dikkat etmiştim zaten.
Neyse doktorumuz ona da perhiz ve çeşitli ilaçlar verdi, o da iyileşti.

Derken iki gün önce babam, çalan kapıyı açmak için koltuğundan kalkmak isterken evde düşmüş. Hep söyledim, yine söylüyorum yaşlılık çok zor.
Onu yerde yatarken görünce halim tam panikti. İnsan ne yapması gerektiğini de bilemiyor. Neyse babamın durumunu da en az hasarla atlattık.
 

Tüm bu olayların arasında elimizde kalan tüm coşkumuzla cumhuriyetimizin 90. yılını kutladık. Muhteşem bir gök yüzü şöleni izledik. Akşam sokaklardaydık ...

Hastalığımdan dolayı elimde günlerce sürünen  Sibel K. Türker'in Hayatta Kalma Hastalığı'nı dün bitirdim. Sibel K. Türker favori yazarlarım arasına girdi. Keşif geç ama olsun ...

 Araya Yekta Kopan'ın son romanı Aile Çay Bahçesi ve Füruzan'ın Gül Mevsimidir' ini sıkıştırdım.

Bu gün D&R günüm yeni kitaplar alacağım. Aslında internetten sipariş versem çok daha ucuza gelecek biliyorum ama okumak için sabırsızlandığım kitaplarım var. Dayanamadım her zaman olduğu gibi...

Şimdi vücudundan küçük böcekleri atan ben; dışarıdan hiç bir şey yememeye özen gösteriyorum.  Yaşayarak öğreniyor insan; sağlık gitti mi gittiği yerden kolay gelmiyor !!!




27 yorum:

*mehtap dedi ki...

geçmişler olsun...

Başak dedi ki...

Çok geçmiş olsun. İnşallah çabuk atlatırsınız canım.

Kutlamamız süperdi ama değil mi..

GÜLTER ÖZGÜR dedi ki...

geçmiş olsun, bazen geldi mi üst üste gelir her şey.

Esin Bozdemir dedi ki...

her yer mikrop yuvası.. dışarıda arzuhal gidermek ve yemek-içmek yerine, artık kumanyayla dolaşmak gerekecek!. .)çok geçmiş olsun..

hüznün tadı dedi ki...

Biraz üst üste gelmiş ama sonu iyi olmuş. Çok geçmiş olsun.

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Gerçekten hepsi üst üste gelmiş:(

lale dedi ki...

Özlemcim çok geçmiş olsun rezil bir hastalık bu...Biz ne kadar dikakt etsek de bi şekilde yolunu bulup giriyorlar vücüda...

Yekta Kopan'ın bu kitabını okuyanlar çok olumlu eleştriler yazmadılar,o yüzden okumadım. Ne yapalım hayat kısa edebiyat uzun...Arada böyle elemeler gerekiyor.

Sevgilerimle

annemahsustan dedi ki...

Çok geçmiş olsun : (

Asuman Yelen dedi ki...


Anladığım kadarıyla aile hastalık kontenjanını doldurmuş.
Şaka bir yana, hepinize gelmiş geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın...

Nazpek dedi ki...

Geçmiş olsun

Mert dedi ki...

Geçmiş olsun :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Çok geçmiş olsun.
Pozitif enerji yolluyorum sana.

Kurşun anne

Oglak Kizlari dedi ki...

Bana ziyarete geldin. E yeni kitap yorumu da var. Herkes iyi dimi.

Vefalı anne

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mehtap : Sağol canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Başak : Başak'cım sağol, şahane bir kutlamaydı gerçekten :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kahve keyfi : Hİç sorma gerçekten öyle, neyse toparladık biraz :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Esin : Bence de çok haklısın, dışarıda yemeye biraz mola verdim ben de :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hüznün Tadı : Çok teşekkür ederim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gamze Ersöz : Gamze'cim sağol canım ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lale : Lale'cim hiç sorma zor atlattım, kimseye bulaştırmadan ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lale : Sen aslında bu kitabı 2 saatte okur, bitirirsin :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Anne Mahsustan : Sağol canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Anne Mahsustan : Sağol canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen : Çok teşekkürler Asuman Hanım, sevgiler ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Naz Pek : Çok sağol canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak kızları : Sağol canım, geldim ama yorum yazamadım, sevgiler gönderiyorum :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mert : Mert'cim çok sağol :)