13 Ekim 2013 Pazar

ORTAYA KARIŞIK, BİRAZ SİTEMLİ BİRAZ KEYİFLİ


Yahu tam tatil havasından çıkmaya, günlük hayata alışmaya başlamışken bu on günlük bayram tatili de neyin nesi?

Tabii  bu benim düşüncem, evde okulların açılmasına halen alışamayan tatil havasında bir ufaklık var ve hiç de benim gibi düşünmüyor.

Uzun bayram tatillerini sevmiyorum.
Hele Antalya, daha çok insanla  dolup taşıyor.
Sadece dolup taşsa iyi, mağazalar, alışveriş merkezleri tıklım. Ne aldığını, ne verdiğini bilmiyor insan. İnsanlar çılgınlar gibi alışveriş yapıyorlar, kıtlıktan çıkmış gibi.

Haaa bir de zayıflama hikayesi var; tam rejim, diyet gibi havalara girmişsin güzel güzel beş kilo kadar vermişsin, şıp diye bayram geliyor. Eeee, bayram tatlısı yapmak lazım ki ziyarete gelenlere ayıp olmasın. Ziyaretler sırasında ikram edilen çikolata ve tatlılara diren direnebilirsen. Sonuç; beş kilo verilmişse iki kilosu kesin geri alınacak !!!!

***
Bu gün ne kadar negatifim ya da gözüme her şey bir tuhaf geliyor.
Öğleden sonra sirk tanıtımı için bangır bangır sesle  bir kamyonet geçti. N'oluyor dememe kalmadan bir de ne göreyim; kamyonetin içinde küçük kafes, kafesin içine tıkıştırılmış bir ayı ve bir kaplan, hayvanlar sıcaktan bunalmış, bunlar reklam yapıyor ? Ayıp yahu !!!
***
Hafta sonum evde, mutfakta  ve pek tabii kitap okuyarak geçti; kışlık domates ve biber stoğumu tamamladım, haa bir de işkembe çorbası yaptım. Oldu valla. Benim gibi birinin işkembe çorbası yapması mucizenin ta kendisi bana göre ...

***

İskoçya sokağı 44 Numara'yı okuyorum. Bu sokağa çok alıştım.
İyi niyetli Pat, Şımarık yakışıklı Bruce, görmüş geçirmiş Domenica ve arkadaşı Agnus, Agnus'un altın dişli köpeği Cyril, hırslı anne Irene ve beş yaşındaki dahi oğlu Berdie, bizim mahallede yaşıyorlar sanki ... Bu arkadaşlarla bizim balkonda keyif de yaptım hafta sonu :)

***
Yarın arife, ertesi gün bayram. Offf ya yine tatile alışacağım, sonra yine pazartesi sendromu gibi tatil sendromu yaşayacağım.
Neyse bundan da keyif almak lazım di mi ama?
Şimdiden mutlu bayramlar dilerim herkese ...


7 yorum:

Başak dedi ki...



Bu Sıcakta dışarıda 1 saat dolaşamadım. Kupkuru poyraz insanı yoruyor . Evlerin içi daha güzel...

Yazık hayvanlara :(( Bu sirkleri hayvanat bahçelerini yasaklasalar çok iyi olacak.
Mutlu bayramlar :)

Fatosca Tadlar dedi ki...

Merhabalar,
Sayfanızı yeni keşfettim ve çok beğendim, Sizi izlemeye aldım :))
Bana da bekliyorum :)) http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Şimdiden bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum.
İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bayramın kutlu olsun Özlemcim...sağlıkla...

Mert dedi ki...

Merhabalar, bu yorumum yazınızla ilgili olmayıp Ters Düz'le ilgili bir görüş almak için size ve sizin gibi birkaç bloga yollanmıştır.

"Ters Düz'le ilgili çok iyi yorumlar geldi, ancak ben ilk bölümün biraz uzun bulunduğunu düşünüyorum. Yoksa sadece saçmalıyor muyum? Önerilerinize ihtiyacım var!"

Aşağıdaki linke tıklayıp, yorumunuzu bırakabilir misiniz? Sizin fikrinize göre bir karar alınacaktır (Tamam, o kadar da resmi değil).

http://tersduzhikaye.blogspot.com/2013/10/yorum.html

Not: Yazıya da geri döneceğim. ;)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Geçmiş bayramınız kutlu olsun...Pazartesi sendromu başladı sanırım, mutlu haftalar :)

MAVİANNE dedi ki...

umarım bayramın güzel geçmiştir canım
çikolatamdan aldım kaçıyorum
sevgiler

Oglak Kizlari dedi ki...

Ben de de aynı, ama annemler bugün gittiği için baa da ev boş stressi yaptı.

Ki aslında yalnızlığı severim ama şu anneler meselesi yok mu??

Yalnız anne