15 Haziran 2013 Cumartesi

GÜNLER GEÇERKEN ...


Yine uzun zaman oldu, on beş gündür hayatımız gezi park, misyonumuz direniş oldu, yazamadım.

Günler nasıl geçiyor işte kısa kısa anlatayım :

İki haftadır ailecek kendi çapımızda Gezi Park'ı ve eylemleri destekledik, dilimiz döndüğünce olup bitenleri oğluma anlatmaya çalıştım, onun için tuttuğum günlüğe de yaşananları yazdım. Söz uçar yazı kalır diye düşündüğüm için anlatmanın yanında yazmayı da tercih ettim.


Şimdi soluklarımızı tutup diğer gelişmeler için beklemedeyiz.
Bildiğim tek şey; artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacak.

***
Okullar tatile girdi. Dört dörtlük eğitim sistemimizin !!! ilk dört yılını bitirdik.
Böylece sınıf öğretmenimizden ayrıldık. Ayrılıkları hiç sevmiyorum; çocuklar da üzüldü; dilerim çocuklarımızın yolları açık olsun. 
Kendimi yeniden sınıf geçiyormuş, ilk okulu bitiriyormuş  gibi hissediyorum.

***
Oğluma karne hediyesi olarak tablet bilgisayar aldık. Meğer tablete oğlumdan çok eşim ve benim ihtiyacımız varmış. Eşimi savaş oyunları oynarken yakalıyorum; itiraf edeyim ben de angry birds oynamaya başladım. İnternete ve facebooka  bağlanmak tabletle daha kolaymış meğer.
Çocuk evde şaşkın; anne bari tablet sizin olsun, ben evdeki bilgisayarla  idare ederim demeye başladı.

***
Doğudan Uzakta'yı okuyorum. Aslında bir süre hiç bir şey okuyamadım. elimdeki hiç bir kitaba adapte olamadım.
Doğudan Uzakta'yı sevdim. Zaten Amin Mauolof'un tüm kitaplarını severim. İç savaş yüzünden ayrılmak zorunda kalan iki arkadaşın hikayesini anlatıyor.


***
Babam hasta yine. Bazen hastalık karşısında eli kolu bağlanır ya insanın; dünden beri bu hallerdeyiz ve yarın babalar günü. Nedense bu özel günleri sevmez oldum ben. Çok yapmacık ve abartılı geliyor bana.

Günler akıp geçerken budur bendeki son durum !!!

12 yorum:

Satır Arası dedi ki...

Çok geçmiş olsun babanıza Allah şifa versin.
Hep aynıyız.
Bende günlüğüme yazıyorum olanları... Ve umudumu kaybetmek istemiyorum...

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Çok geçmiş olsun...Bir an önce iyileşir inşallah.

Oglak Kizlari dedi ki...

Özlem,

Evet, hayat devam ediyor ama buruk.

Paylaşan anne.

annemahsustan dedi ki...

Çok geçmiş olsun babanız için. İnşallah tez zamanda düzelir...

Sevgi dolu bir dünya bu dedi ki...

geçmiş olsun,cenab ı hak şifa versin inşallah..evet o teknolojik oyuncaklar önce bize lazım:))bizim çocukluğumuza bakarak daha çok hakkımız var bence:))

Sevgi dolu bir dünya bu dedi ki...

geçmiş olsun,cenab ı hak şifa versin inşallah..evet o teknolojik oyuncaklar önce bize lazım:))bizim çocukluğumuza bakarak daha çok hakkımız var bence:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gülşah : Sağol canım çok teşekkür ederim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşam İzi : Canım çok sağol, teşekkür ederim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak kızları : Ahh çiğdem hem de ne buruk :(

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Anne mahsustan : Canım çok sağol ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nalan İyidoğan : Nalan çok sağol canım. oğlan hiç elinden düşürmüyor; bize de sıra gelmiyor :)

MyReaL dedi ki...

şu özel günleri ben de hiç sevmiyorum..
babası ölmüş olan arkadaşım gözyaşları içerisindeyken ben nasıl babamın boynuna sarılabilirim ki??
Allah'tan acil şifalar dilerim babanız için de..