8 Eylül 2010 Çarşamba

ŞEKER TADINDA

untitled

Bu bayram farklı olsun.

Yüreğimize neşe dolsun.

Dertleri, kederleri, sorunları bir kenara atalım.

Bayram şekeri tadında, ev yapımı bayram tatlıları kıvamında geçsin bu bayram.

Hatta biraz hayal kurmayı ve dilek tutmayı abartıp, her günümüzün böyle geçmesini umalım.

Belki gerçek olur.

Haa aklıma gelmişken hadi bu bayram yeniden çocuk olalım.

Çoktan anıya dönüşmüş çocukluğumuzun ellerinden tutalım, abartıp lunaparka gidelim, eğlenelim.

Kilo aldık verdik diye düşünmeden karnımız ağrayana kadar çikolata ve şeker yiyelim.

Daha da abartıp; eğer etramızda kaldı ise büyüklerimizden bayram harçlığı bile bekleyelim, vermezlerse üzüldüğümüzü belli etmeyelim -ayıp olur sonra- böyle öğrendik ya:)

En azından bayram süresince yeniden çocuk olmanın kime ne zararı var ki?

O saf coşkuyu yeniden yaşayalım, hatta çocuklarımıza yaşatalım.

Hepimizin bayramı kutlu olsun:))))

14 yorum:

lale dedi ki...

Özlemcim tüm bu dileklerin gerçek olsun... çook güzel bir bayram olsun...

Nurşen dedi ki...

Olsuuuun, nasıl istiyorsan öyle olsun.
Güzel geçsin bayramın, sevgiler...

NiLaY dedi ki...

iyi bayramlar :)

Ezgi dedi ki...

İyi bayramlar olsun.Resimdeki tüm şekerler de benim olsun:))

nur dedi ki...

Seninde bayramın kutlu olsun Özlem'cim,
Ben çocuk olmaya çoktan başlamıştım, gidip gelip sardığım dolmalardan aşırıyorum, tatlının kenarından parmaklıyorum:)))
Çok öperim...

Özlem dedi ki...

Teşekkürler Nilay'cım, sana da iyi bayramlar:)

Özlem dedi ki...

Sağol canım, yeni oturabildim bilgisayarın başına ben de çok öptüm seni:)

Özlem dedi ki...

Tamam o zaman; gönderdim hepsini sana Ezgi'cim:))

Özlem dedi ki...

Sağol canım, teşekkür ederim:)

Özlem dedi ki...

Hepimizin dilekleri gerçek olsun Lale'cim.

mavianne dedi ki...

şeker gibi bir bayram olmuştur umarım
nice bayramlara

Özlem dedi ki...

Sağol canım güzel geçit bu bayram, senin de geçmiş de olsa bayramın kutlu olsun:))

Melis Pamuk dedi ki...

Gerçekten bu bayram o kadar çok şeker ve çikolata yedim ki karnım ağrıdı sonunda:)))))))))))))))

Özlem dedi ki...

Eee aferim sana Melis'cim:))))