23 Ağustos 2010 Pazartesi

HER ŞEY DAHİL!!

resim-032Tatil Nasıl Geçiyor?

Bu aralar en çok duyduğum soru bu?

Tatil nasıl geçiyor?

Hemen anlatayım :

Haziran : Derslerim mayıs sonu bitti, okullar tatil oldu, oğlumla baş başa kaldık.
Oğluma karne hediyesi gitar aldım, ikimizde de bir heves bir heves, onda öğrenme ben de öğretme hevesi, o boş tellere basmayı öğrendi; arada bir cıvıttı ama olsun kabulümdür; anne oğul haziranda ağustos böcekleri gibiydik, bu arada ay ortasında deniz mevsimini de açtık.
- Deniz mevsimini açma sebebim tamamen oğlumla ilgilidir, deseler ki deniz kıyısında mı yaşamak istersin yayla da mı, tercihim yayla da yaşamak olur ve hatta dağ bayır yürümek oraları keşfetmek ilk tercihimdir. –


Temmuz : Yazlık bir şehirde yaşadığımız için misafirlerimiz geldi, deniz maceramız artan sıcaklarla doğru orantılı olarak devam etti.
Bu arada kitaplarım beni, ben onları hiç yalnız bırakmadık. ( Bunları da ayrıca yazacağım )
Hava iyice ısındı yazın keyfi kaçmaya başladı!

Ağustos : 1 Ağustos 2010 tarihinden beri hastayım, hastayız, hastalar şeklinde yaşayıp gidiyoruz.
Önce şiddetli bel ağrılarım oluştu. Kendimi tedavi etmek için doktora hastaneye gidip gelirken, annem ardından oğlum hastalandı.
Geçen geceyi de oğlum için acilde geçirdik.
Ağustos başında burcumu okumuştum.
“ Dikkatli ol sevgili oğlak; Plüton ters açı yapıyor, olumsuzluklara hazır ol” gibi şeyler yazıyordu.

Bunu Plüton yaptıysa çok ayıpladım kendisini, oysa çocukken, ona çok acırdım ben, - güneşe en uzak gezegen, nasıl soğuktur kimbilir - falan diye gezegen de olsa kimseye acımamak lazım demek ki:)

İşte bizde tatil böyle geçiyor.

Her şey dahil şeklinde.

Mutluluk, sıkıntı, eğlence, hastalık vs. vs….

Ben herşeye rağmen fotoğrafta gördüğünüz kedimiz Çilek gibi yaşadığı andan keyif alma derdinde:))

14 yorum:

Nurşen dedi ki...

Oğluşa ne oldu, umarım iyisinizdir artık. Bel ağrısını sorma, ben de nefes alamıyorum. Sanırım sıcak havaların kabahatı, terleyip soğuyarak belin canına okunuyor.
Yakında havaların serinlemesi dileğiyle sevgiler Özlemcim:))

lale dedi ki...

öncelikle çok geçmiş olsun hem oğluna hem sana Özlemcim...
Sanırım denizsiz yaşayamazdım ben... Yaylaları kırları çok severim ama denizin anlamı yeri bambaşka benim için...
Ne güzel gitar çalmayı anneden öğrenebilmek. ...

Antalya benim balayı şehrim... ama sıcağına hiç dayanamıyorum...

Sevgilerimle

Özlem dedi ki...

Lale'cim bu sene felaket sıcaktı ben dayanırdım ama bu yaz çekilmez oldu.
Denizsiz şehirde yaşamak sanırım sıkıcı olurdu da ben hani her gün denize gidip yüzme eylemini gerçekleştirmek var ya ondan söz etmiştim aslında.
Bir de yürüyüş sporları çok ilgimi çeker her ne kadar gidemesem de hep yakından takip ederim.
Seçenek sunsalar örneğin, denize mi gidelim, dağ yürüyüşüne mi diye dağ bayır yürümeyi tercih ederim ama başımı uzatınca bir yerlerden mutlaka denizi de görmeliyim:))
Şimdi hepimiz biraz toplarlandık çok sağol canım.
Herhalde plütan benim burçtan uzaklaşıyor:))
Sevgilerimle...

selma dedi ki...

Geçmiş olsun Özlem abla. Sıcaklardan herkes hasta oldu. Bende de kas tutulması oldu. Bir sıcak bir klima şaşırdı vücutlar. Kedicik te çok şeker ayrıca. Sevgiler..

beenmaya dedi ki...

canım benim çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum hepinize...

nur dedi ki...

Özlemcim çok geçmiş olsun canım. Sorma o bel ağrılarını sabah yataktan kaldırmıyor, bir saat bile hareketsiz durmak tutukluğa yol açıyor. canımdan bezdirdi yani.
Delikanlık iyidir artık umarım. onada çok çok geçmiş olsun ve annene de.
Antalya tatil yeri sen hep tatildesin sayılır. Gel seninle eşimin memleketine gidelim bol bol dağ bayır yayla gezelim. ısınalım ama terlemeyelim. gündüz güneşle başbaşa gece hafif bir soba yakalım, çayımız kaynasın soba üzerinde. dışarıda mis gibi köy kokusu alalım. yaylada ocak başı yapalım. Sana anlatırken ben özlemişim galiba..
Yürekten sevgilerimle

nur dedi ki...

İlk açılımda açıldı şimdi, asortik krep ve seninki ile günlerce uğraştım. yukarıda bir şerit geçit vermedi bir türlü.

Özlem dedi ki...

Sağol Nur'cum çok teşekkür edrim.Şimdi iyiyiz hepimiz.
O yazıyı hastalıkların başlangıcında yazmıştım. Ağustos bitiyor ya plüton etkisin, gücünü kaybetti galiba.ç
Neyse bel ağrıları hiç olmasın.
Senin eşinin memleketi nersi bu arada?
Öyle güzel anlatmışsın ki hadi hemen gidelim diyesi,m geldi.
Belki bir gün olur ha ne dersin?
Kocaman sevgilerimle...

Ezgi dedi ki...

Amaaa bu pisicikk çok tatlııııı:))
Geçmiş olsun ya,dikkat edin kendinize...
Tatil geçti,okulların açılmasına az kaldı(Benim için:))
Oğlak burcusun demek:)Ben de koçum:)(Afilli bi cümle oldu:))
Sen gel Karadeniz'in yaylalarına ben de oraya geleyim yer değiştirelim:)Zira bol oksijenden başım dönüyor:)

Özlem dedi ki...

Ezgi'cim Karadeniz'i görmeyi çok istiyorum; eğer mümkün olursa mutlaka gelirim seni de görmeye:)

Ramazan Işık dedi ki...

Geçmiş olsun.
Hayat devam ediyor. İyi tarafından bakmak lazım.
Sevgiler.

Özlem dedi ki...

Çok teşekkür ederim Ramazan Bey, kesinlikle öyle.
Saygılarımla...

mavianne dedi ki...

bu aralar serinlik çıktı canım daha rahatlarsınız
ankarada biraz nefes alabildik çok şükür
gitar çalması oğlunun hem de öğretmeni annesi olması ne güzel
sevgiler

Özlem dedi ki...

Biz de biraz daha iyiyiz en azından eskisi gibi sıkmıyor sıcaklar.
Sağlığımız da iyi şimdilik çok sevgiler Fatma'cım sağol:)