5 Ağustos 2010 Perşembe

FACEBOOK KULLANIM TESTİ !!

untitled


1. Facebook’a girme amacınız nedir?
a- Çevremi genişletmek
b- Nuh nebi yıldan kalma arkadaşlarımı bu saatten sonra ne işime yarayacaksa bulmak
c- Face book mu? O da ne?

2. Facebooktaki profil resminizi ne kadar sıklıkta değiştirirsiniz?
a- Gün aşırı
b- Haftada bir; hatta hiçbir resmimi beğenmeyip en son bebeklik fotoğrafımı bile koydumdu
c- Profil resmi mi? Profilden mi çektirmek gerekiyor acaba?

3. Facebooktaki arkadaş sayınız kaç?
a- 500 – 1500 arası
b- 100- 300 arası
c- Kendi arkadaşlarım bana yetiyor

4. Facebook kullanmak nereden aklınıza geldi?
a- Sanal alemde denizden babam çıksa yerim.
b- Arkadaş zoruyla
c- Facebook nedir kardeş?

5. Facebook’da yan tarafta yer alan tanıyor olabileceğin kişiler senin için ne ifade ediyor?
a- Kesin bir yerlerden tanıyorumdur
b- Tanıyor olabilirim
c- Yan taraf ne kardeş?

6. Facebook’da paylaşılan videolar için ne düşünüyorsun?
a- Çok beğeniyor ve gerekli buluyorum
b- Eh işte ne bileyim
c- Video mu paylaşım mı? Paylaşım video ile mi oluyor artık ? Neyi paylaşıyorlar ki?

7. Facebook’da kaç fotoğraf albümünüz var?
a- Sayısını unuttum
b- 3 -5
c- Benim albümler evde, salondaki büfenin çekmecesinde duruyor



Sonuç :
-a - lar çoğunluktaysa; facebook ve siz ayrılmaz parça olmuşsunuz bile tebrikler !!!

-b- ler çoğunluktaysa; facebook sizin için fazla bir anlam ifade etmiyor; olsa da olur olmasa da.

-c- ler çoğunluktaysa; facebook sizin için hiçbir şey ifade etmiyor, İngilizce biliyorsanız , ayrı ayrı “face” ve “book” kelimelerinin anlamlarını biliyorsunuz o kadar,
sizi de ayrıca tebrik etmeli !!!

9 yorum:

Özlem dedi ki...

Canım, çok sevinirim mutlaka haberleşelim olur mu?
Facebook konusunda çok haklsın bu arada:)

YeşimÖzdemir dedi ki...

Facebook ilk çıktığında bir arkadaşımın davetiyle ayıp olmasın deyu katılmıştım. Çok kısa bir süre içinde koşarak uzaklaşmayı tercih ettim. İki tane ilkokul arkadaşım beni buldu... Haaa buldu da ne oldu? Hiç! 30 sene önce ayrılmışız ne konuşacağız ki? Facebook bence biraz flört edilen, biraz "aha da ben bunları yapıp acayip yaşıyorum" gösterisi, biraz da "oyunlarla öldürecek çok fazla zamanım var" diyenlerin çoğunlukta olduğu bir yer. Tıpkı Twitter gibi, meğerse ne meraklıymışız nerede ne yaptığımızı cümle aleme ilan etmeye:))) Neyse bir gün gelir onun da pabucu dama atılır. Ellemeyelim de heveslerini alsın arkadaşlar...

beenmaya dedi ki...

ben de oralarda olup da hiçbir şey yapmayan ve yapamayanlardan biriyim. varken yokum aslında öyle bişi :)))

gökkuşağının rengi dedi ki...

bende en çok b çıktı,yorumda doğru gerçekten:)))

lale dedi ki...

facebooku kızlarım zorla açtıla bana ... şimdide listelerinden atmakla tehdit ediyorlar:)))

Katalin sokağını beğendim evet ama kitap tavsiye ederken çok düşünürüm çünkü tarzlar değişiyor...
Sevgilerimle

Özlem dedi ki...

Ah bu kızlar ahhh:))
Okuduğun kitaplara baktım da tarzlarımız arasında fark yok gibi Lale'ciğim.
Katalin Sokağı Antalya'da yok biliyor musun, internetten sipariş vereceğim artık.
Sevgiler benden:))

Ezgi dedi ki...

Üye değilim:))Sanırım üye olmayan bir ben kaldım:))

Özlem dedi ki...

Yok öyle düşünme bence üye olmayan ya da olmak istemeyen çok insan var Ezgi'cim:)

melis dedi ki...

Ben facebooka bayılıyorum bağımlısı oldum Teyze çok güzl bence amabir uyarı tanımadıklarınızı eklemeyiniz