13 Ocak 2010 Çarşamba

EVDE TEK BAŞIMA

imagesBu günü kendime ayırdım.

Birkaç gündür çeşitli bahanelerle sürekli dışarıdaydım.

Alış veriş, hastalık, ilaç, eczane derken galiba epey koşturmuşum ki yorulduğumu hissettim.

Kendi kendime bu gün evden çıkmama kararı aldım. Sabahtan beri evde tek başımayım.

Uzun zamandır hiç olmadığım kadar ev kadını hallerimdeyim.
Bu günüm, evi toparlamak, kuruyan çamaşırları toplamak ve onları ütülemek bir de yemek yapmakla geçti.

Arada elbette kitabımı ve günlük gazetelerimi de okudum.
Sabahtan beri dersimin olmaması da bir avantajdı benim için.

Havanın soğuk ve kapalı olmasından mı yoksa ev hallerine alışmış olmaktan mı bilmiyorum, örgü örmek istiyorum. Oğlum doğduğundan beri hiçbir şey örmüyorum.
Nerdeyse yedi yıl geçmiş üzerinden; örgüye kendime bir şal veya oğluma bir süveter örerek başlayabilirim mesela.

Az önce ev eriştesi pişirdim. Ev yapımı her şey çok farklı oluyor.
Bir de ezogelin çorbası.

Evdeki yemek kokusunu çok seviyorum.

Bu gün evdeki tek başıma hallerim beni pek memnun etti.

Şimdi dışarı çıkıp kendime yün alayım bari. Örgü isteğim içimde kalmasın.

10 yorum:

ÖZLEM dedi ki...

:)) öğlen bende erişte yedim.
ben evde olunca nedense hep mıyışık olurum 6 gün dışarda olmak 1 gün evde olunca sabahtan akşama kadar evden dışarı çıkmayız.evinde ayrı bir tadı var günün tadını çıkar ve örgü için kolay gelsin:))

beenmaya dedi ki...

bende çıkıcam birazdan ve bir an önce eve gitmek istiyorum bir de anlattın ya böyle nasıl canım çekti ev halini :)))

aydan atlayan kedi dedi ki...

Çok gariptir örgü insanı çok dinlendiriyor. Neden bilmiyorum ama öyle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, öyle birgün yaşamayı şuan isterdim. Öyle kafa dinleyeceğim evde tek başıma.
Evde yemek kokusunu bend eseverim çok hele ki açsam :))
Sevgiler.

Özlem dedi ki...

Sorma Fulya çok iyi geliyor üretmekle ilgili bu galiba.

Özlem dedi ki...

Arada bir öyle iyi geliyor ki.

Özlem dedi ki...

Kesinlikle haklısın canım, sağol

Melis dedi ki...

Ne güzel olmuş, arada bir böyle dinlenmelisin teyze.

Özlem dedi ki...

Bence de Melis'cim:))

nur dedi ki...

Örgüye elim deymezse o günü hiç sayıyorum, hele ki kışın.
Ne mi yapıyorum ördüklerimi, ihtiyacı olana veriyorum yada hediye ediyorum.
Boynumu zorlasada çok seviyorum işte...