14 Mart 2009 Cumartesi

Yeni Adreste...

Ne söylemek istediklerim, ne yazacaklarım hiç bitmedi benim.

Bazen sustum, bazen konuşmaktan yoruldum.
Bazen koştum, bazen koşmaktan yoruldum.

Yazdım, yazdıkça kendim oldum, duruldum.

Eskilerden kalma çok sevdiğim bir şarkının sözleri gibi benim de hayatım :

“ Tam ortasındayım yolun, koşunun.
Tam varıyorum ki hedefe, bir yenisi başlıyor, hâla devam, hâla figan hem de bile bile…
Nasıl da paylaşıyor insan isterse, nasıl da birmiş meğer hasretler, nasıl da mecburmuşuz meğer, sabretmeye, sevmeye öğrenmeye… “

Hayatın izleri ben de, benim izlerim hayatta.

Kum saati vaktini doldurmadan, yazmaya devam yeni yerde, yeni adreste, dostlarla birlikte elbette .

Yeni adresim :

www.hayatizlerim.com

Fotoğraf : http://www.deviantart.com/




31 yorum:

efsa dedi ki...

görüşmek üzere :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ne güzel yazmışsın. Hemen kaydediyorum yeni adresini canım.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Görüşmek Üzere Efsa'cığım:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sevgilerimle Muhabbet Çiçeğim:)

Delfina ; dedi ki...

hayırlı olsun yeni site adın,hemen atlıyorum oraya sevgili Özlem

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Delfina.

MAVİ UMUT dedi ki...

Nasıl da mecburmuşuz sabretmeye..

Ful yaprakları dedi ki...

ah ah ne güzel şarkıdır...
içim ferahladı.
hayırlı olsun bu arada:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Teşekkür ederim canım:)
Sevgiler.

MAVİ UMUT dedi ki...

Koşu son nefese kadar olacak..ne kadar yorulsak da yorulalım.
Yaşlı bir anneannem var..bir gün şu sözü çok etkilemişti beni..artık yeter oğlum parayla verseler ölümü alacağım.dedi. Şu an olduğu gibi içim sızlamıştı.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Koşmak, hayatın gerçeği belki de...

sufi dedi ki...

Kum saatinde üstteki kum tükenip alt dolduğunda ters çevirip yeniden başlarsın saymaya. yeni adrese geçişin de yeni başlangıçlara atsın imza.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok teşekkürler ederim sevgili Sufi, hep birlikte elbette:)

UÇURTMA;) dedi ki...

yeni ziyaret yerimiz bellioldu anlaşılan;)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Beklerim o zaman:)

Geveze Kalem dedi ki...

Uzun zamandır rastladığım en güzel blog bu. Önce profil yazınızı okuyup çok davetkâr buldum ve ardından kapınızı tıklatıp yazılarınızda yolculuk yaptım. Ama gel gör ki bu kapı artık kapanmış.:) Ben de yeni adresinize uçacağım şimdi.:)
Sevgiler...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben de sizin sayfalarınızı gezdim, hepsine bayıldım, yeni adresime hemen ekledim sayfanızı.
Sık sık ziyaretçiniz olurum artık:)
Sevgilerimle...

ELİF dedi ki...

Tesadüfen rastlaştım,ama başka diyarda yelkenleri açmışsınız.
Hayat için koşmalar hiç bitmez,yoruldugumuzdada,düştügümüzdede kalkmayı ögrenecegiz...

sufi dedi ki...

Kum saati vaktini doldursa da altı üst, üstü alt olur.Hayat devam eder yine bildiğince.Sevgilerimle.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ne kadar güzel ne kadar doğru Sufi, hayat akıp gidiyor ve yolunu buluyor tıpkı yolunu bulan nehirler gibi.
Sevgilerimle...

MAVİ UMUT dedi ki...

Est. çok konuşmak ne demek. Ben yorumunuz için size teşekkür ederim.

ramazan dedi ki...

"Tam varıyorum ki hedefe, bir yenisi başlıyor"ne kadar güzel bir cümle.
eğer hayatta hedefler ve idealler bitmezse,yaşam devam eder,öyle ki ölüm döşeğinde bile insan geleceğe ne bırakacağını düşünür.fiziksel ölümsüzlük olmadığına göre,manevi ölümsüzlüğü böyle yakalamış olur,bıraktığı bir eserle.
sevgiler.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çünkü asıl önemli olan bu dünyadan geçip giderken ardımızda bırakacağımız izlerin kalıcılığıdır Ramazan Bey.
Teşekkürler ederim.
Saygı ve selamlarımla...

MAVİ UMUT dedi ki...

Ne kadar güzell yazmışsınn..budur.

MAVİ UMUT dedi ki...

ŞArkı sözleri çok güzelmiş gerçekten..

ramazan dedi ki...

son yazımda size bir ödül var.bloga beklerim.sevgiler.

zafer dedi ki...

Merhaba nasılsınız?Afedersiniz eski adresiniz ne olacak peki?Sonradan dahil olduğum için bilemiyorum.Sorayım dedim :)

FFatiHH dedi ki...

yazmaktan yorulmaman dileğiyle

MAVİANNE dedi ki...

ben de çok severim MFÖ nün o şarkısını
yeni blog hayırlı olsun

bilge dedi ki...

güzel bir yazıydı paylaşımın için teşekkürler..sevgi ve dostlukla..

MAVİ TUTKU dedi ki...

Ne kadar güzeldi..nasılda..dimi.