8 Ocak 2009 Perşembe

BENİM " EN " LERİM ...

Sevgili Nily mimlemiş beni.

Blog’dan bloğa doğum günü sürprizi göndererek hem de.

Hemen yanıtlayamadım Nily’nin mimini. Ancak fırsat bulabilidim.

Bu aralar her yere yetişmek durumunda olduğumdan ve bu nedenle ahtapotlara özendiğimden ancak bu gün yazabildim doğum günü sürprizimi.

İşte benim " EN " lerim :

1. En sevdiğiniz kelime nedir?

 
Duru (iki ay sonra bir yaşını dolduracak yeğenimin adı aynı zamanda )

 
2. En nefret ettiğiniz kelime nedir?

 
Oğluma bebekliğinden beri kullanmaktan yorulduğum “ Hayır ” ve bir de sabahları erken kalkmak zorunda olan oğlumu uyandırmak, yüzünü yıkamak ve giyinmesini sağlamak için
“ Haydi oğlum “ . ( Bu sabah tahminen 87 kere falan söyledim ) .

 

3. Sizi ne heyecanlandırır?

 
Sürprizler

 
4. Heyecanınızı ne öldürür?

 
Gerçekten heyecan yaptıysam hiçbir şey .

 
5. En sevdiğiniz ses nedir?

 

Çocuk ve bebek gülüşü.

 

6. Nefret ettiğiniz ses nedir?

 
Gece vakti çalışan klimaların sesi,vakitsiz ve gereksiz çalan otomobil alarmlarının sesi.

 
7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?

 
Ağır sanayi işlerinde çalışmak istemezdim.

 

8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?

 
Görünmez olmak... Çocukken çok isterdim.

 

9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?

 
Kendim olmaktan memnunum.

 

10. Nerede yaşamak isterdiniz?

 
Rüzgarlı havasına rağmen görür görmez aşık olduğum “ Yalıkavak ” ta

 

11. En önemli kusurunuz nedir?

 
İşimde aşırı mükemmeliyetçi olmam.
12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?

 

Arada bir cadılık yapmak.

 

13. Kahramanınız kim?

 
Dayım
14. En çok kullandığınız küfür nedir?

 

Küfür pek etmem.
15. Şu anki ruh haliniz nasıl?

 

Aceleci, bir yerlere yetişme telaşında, ahtapot modunda.:)

 

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?

 

" Carpe diem ” Anı yaşa.

 

17. Mutluluk rüyanız nedir?

 

Bir dağın tepesinden, dağ havasını ciğerlerime çekerek aşağıları seyretmek, gerçekten sık sık gördüğüm bir rüya olup , uyandığımda kendimi iyi hissetmeme neden olur.

 

18. Sizce mutsuzluğun tanımı nedir?

 

Elindekilerin değerini bilmeden, hatta farkında olmadan yaşamak.

 

19. Nasıl ölmek istersiniz?

 

Kimselere yük olmadan, hatta uykuda, sessiz, sitemsiz.

 
20. Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı’nın size kapıda ne söylemesini istersiniz?
Ooooo, hoş geldiiin...Vaaay ne kadar güzel yaşamışsın sen.
Maşallah dünyada görmediğin yer kalmamış, hadi bakalım şimdi de buraları keşfet.

7 yorum:

Nily dedi ki...

katıldığın için teşekkür ederim Özlem:) BR/hayat felsefeni carpe diem diye özetlemişsin ya bir kez daha takdir ettim seni.. darısı başıma diyorum, öğreneceğim en kısa zamanda umarım:)

özlem dedi ki...

Vallahi en iyisi o Nily'ciğim. Kolay olmadı bunu oluşturmak epey zamanını aldı ama diğer türlü de çok yoruluyor insan.:)BR/Ben de sana tekrar teşekkür ederim.BR/Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

canım çok keyifli bir mim olmuş. Seni daha iyi tanıdık. Sevgiyle kalç

özlem dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Muhabbet çiçeği.BR/Sen de sevgiyle kal. Her zaman:)

Funda dedi ki...

Cevaplar çok güzel. Mim'ler sayesinde birbirimizi tanıma fırsatı buluyoruz, ne güzel :)BR/sevgiler.

beenmaya dedi ki...

bende de var bu mim henüz cevaplayamadım ama. ince detaylar öğreniyoruz birbirimizin hakkında :))

özlem dedi ki...

@Funda'ya, Evet benim de hoşuma gidiyor bu durum Funda'cığım.BR/Sevgilerimle...BR/@Beenmaya'ya, Eee... hadi o zaman okuyalım seni de bir an önce sevgili arkadaşım.:)